+1 yılAdamın sevgilisi var kadın oğluna eş arıyor ama arada ki fark bu. Ayrıca kaynanan değil bu da bir fark. Siz hala sevgili sıfatına yüce anlamlar yükleyin. Bitince herkes sırada ki gelsin diyor iğrenç bir durum ya şu kadın erkek ilişkisi. Herkes herkesle olabilir ne tuhaf 🤔
013 Yorumla
Soran+1 yılKaynanayı lafın gelişi söyledim de bana ayıp ettiler yahu
- +1 yıl
Ayıp falan yok. Tut ki evlendin 3 gün sonra dağ gibi kocan ölüp gitti. Sana bişey deyim mi 1 hafta acın fazladır sonra azalır. 1 ayın sonunda da acın vardır ama geleceğini düşünmeye başlarsın içten içe lan dersin acaba biriyle daha olabilir miyim yaşım genç daha. İnsan böyle bişey işte. Kimse kimsenin değil ölecez lan öldükten 10 sene sonra beni hatırlayan çıkar mı acaba 🤔 dert etmeyin hayatınızı yaşayın
Soran+1 yılEn iyisi bekarlık 🙄
- +1 yıl
La ben onca şey yazıyom zahmet edip kızın çıkardığı anlama bak. bir vurucam şurdan şöyle
Soran+1 yılYa deme öyle sinirlerim bozuldu napiyim ne güzel dertsiz tasasız yaşıyordum 2 sene önce sevgili mevgili yoktu kaptırdım gönlümü işin içinden çıkamıyoruz 😒
- +1 yıl
Hayırlısı be güzelim sana başka lavuk mu yok
Soran+1 yılİstemez
- +1 yıl
Düğüne de çağırmasın o karı seni
Soran+1 yılYapar mı yapar valla bir bakmılsın nikah şahitleriyim falan 😂
- +1 yıl
Ya süt anne olmanı da isterlerse? Abartalım ya b*ku çıkana kadar gereksizce 😂😂😂
Soran+1 yılEvlerine temizlikçi olarak çağırıyorlarmış falan 😂
- +1 yıl
Yazık ama o kadar da 😟
Soran+1 yılValla yazık
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılValla kardeş o nasıl bir fantazi ya seni son kaynana bükücü ilan ediyorum
197 Yorumla
Soran+1 yılCinlerim tepemde 😒
- +1 yıl
Olay erkeğimizde bitiyor o yüzden vereceğimiz hüküm boş olcak
Soran+1 yılAyrılmak istiyorum ayrılmıyor da annesi orda gelin bakarken ben onunla birlikte mi oluyim yani söylesene sen annene benim sevdiğim var zaten diye ah bu erkekler
- +1 yıl
yok bulamadık senin gibi arkadaş buldugumuz da mal
evlenmeyi düşünüyormusun sen bu çocukla
Soran+1 yılO olaydan sonra artık hiçbirşey düşünemez oldum ne yapıcağımıda bilmiyorum valla
- +1 yıl
Uşak ne düşünüyor peki? sordun mu ona
Soran+1 yılDediğim gibi 2 defa ayrılmak istediğimi söyledim böyle olmaz ben bunu kabul edemem falan dedim ama ayrılmıyor bırakmıyor bu seferde
- +1 yıl
Belkide ailesine karşı çıkmak için gücünü topluyor olabilir ön yargılı olmamalı bunu sana uşak mı söyledi
Soran+1 yılYok onları ben dedim de o ayrılmak istemiyor duymuyim ayrılık lafını falan dedi öylesine söylemiştir nöyle birşey olmucağını bilmen lazım dedi yani kızla evlenmiceğini işlerinin olmucağını falan söyledi
- +1 yıl
Sen evlenmeye hazırmısın?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Neden senle evlenmiyor arkadaş oyun mu oynuyor anası arıyor filan.. erkek değilmi
beni yalnış anlama ama bok yiyor seninki
Soran+1 yılKendini toparlayasıya kadar evlenemem dedi ama beni beklersen toparlar toparlamaz seninle evlenirim askerden sonra yüzük takarız ailelerle falan dedi annesi de böyle yaptı işte
- +1 yıl
Kalbin ne diyor sen onu söyle
Soran+1 yılBen onu seviyorum hemde çok ama böyle olması beni çok kırdı hevesimi gururumu da kırdı bilmiyorum kırgınım
- +1 yıl
Kendinden kaçmaktan ziyade onla yüzleşmelisin çocuğun planı senin için önemli ne hissediyor ailesi senin için ne düşünüyor memleketleri nere yöresel adetler uyuyor mu
sonucta evlenince sen ailesiyle de evlenmiş oluyorsun unutma
Soran+1 yılOnlar doğulu biz egeliyiz farklıyız ama farklılıklara rağmen biz beraber olabileceğimize inanmıştık ilklerden annesinin istemeyeceğini söyleyip ayrılmıştık daha sonra yalvar yakar bana geri döndü ondan sonra da annesi gile anlattı beni üstüme titremeye başladı sevdiğini hissettim şuana kadar hiçbir problem yoktu
- +1 yıl
onların adetleri ağırdır yalnız bil isterim... egeliler mülayim insanlardır insan canlısıdır ve mütevazı düşüncelidirler şahsen uşaklıları severim
ama doğululara gelin giden mutfaktan çıkamıyor bre :S
Soran+1 yılİzmirliyim ben herkes öyle diyor ama ne biliyim biraz da erkeğe bağlı gibi anlaşabilmek geçinebilmek
- +1 yıl
bak göründüğü gibi değildir doğululara gelin giden arkadaşlarımın bazıları boşandı ve illellah ettiler o derece bana söylediği şeyse abisine ayrı kardeşine ayrı yemek yapıyorum misafirlikleri bitmiyor beğenmiyorlar herkes eleştiriyor filan...
düşün ben erkeğim ben bile iğrilti oldum
Soran+1 yılBen alıp kocamı izmire kaçırmayı düşünüyordum ama şimdi bırakmazlarda bizi 🙄
- +1 yıl
Sana kolay geliyor anneci olur kız onlar :D baksana tepkisini koymuyor farkında değilmisin gelcek yağmurun
Soran+1 yılBir kere konusu geçti annemlerle birlikte kalıxaz gibisinden birşey dedi bende ben öyle beraber yaşamam hani annemlerden de uzak olmam falan dedim biliyor böyle olacağını da ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ayrılsın o zaman yollar herkes kendine göre birini bulsun bırakmıyor da
- +1 yıl
İlişkiniz süresi ne kadar?
Soran+1 yılOlamıyacağımızı biliyorum ama birşey de böyle içimden olucaksınız diyo hangisini dinlesem bilmiyorum da
- +1 yıl
Olmayacak içindeki sese söyle sussun onun yüzünden bir ömür köle gibi yaşayacaksın onlar bir arada yaşarlar ev kirası vermemek maddiyatı düzeltmek için zor günler geçirirsin
ve ailen de zor durumda kalır bide çocuk yaparsın ki onlar enik gbiler :D haberin olsun en az 3 yaparsın
Soran+1 yılYa valla çok mantıklı konuşuyosun dur bakalım ben onunla birdaha konuşiyim bari anneside hazır gelini bulmuş zaten
- +1 yıl
ben merak ederim bak benide haberdar et olurmu
kusura bakma :D
Soran+1 yılYa ama ben onu çokta seviyorum nasıl bırakıcam çok alıştım be çok bağlandım :(
- +1 yıl
Ama senin kanunlarına oda saygı göstermesi lazım sonucta sen onla bir ömür geçirceksin evde bir kaynana kalk kız soğan kes diye bağırdımı sana bittin demektir sen
ki böyle bir şey yapan kaynana oylum oylum oyar seni valla
Soran+1 yılDevam etsek olmayacağını bile bile belki öyle öyle üzülmeden bitirebilirim şu an tek düşüncem ayrılırsam onsuz nasıl dururum onun bir başkasıyla oluşunu düşünmek bile beni çıldırtıyor
- +1 yıl
çokmu seviyorsun?
Soran+1 yılEvet ya 😢
- +1 yıl
Şöyle düşünelim o zaman onun için ne yapabilirsin en fazla?
kendinden geçebilirmisin?
ailenden gururundan
emin ol evlenince dünya farklı oluyor yaşadığımdan demiyorum ama yaşayanlardan duydum gözümün önünde evlilikler yıkıldı kaynana muhabbetlerinde
ve kadınlar mağdur oldu
Soran+1 yılHaklısın da
- +1 yıl
Bak bu gün pençelerini çıkartıp o masayı çizmezsen böyle bir fırsatın olmaz birdaha emin ol
ilişkide temel kanun:
1- Güven
2- Sevgi
3 - AŞK
1 sene sonra aşk gider sevgi kalır 20 sene sonra da o gider güven kalır
aşk çabuk gider unutma
Soran+1 yılşu an yaomam gereken şey ne
- +1 yıl
bunu bana değil elini sol yanına koyup ona sorman gerek
bide aramızda kalsın annene de bir çıtlat bu konuyu :) anneler en iyisini bilir
Soran+1 yılHaklısın ya gece geve kafanı şişirdim kusura bakma konuşmak çok iyi geldi allah razı olsun valla 😌
- +1 yıl
bide senin çeyizin hazırmı o da var :D doğulular buna önem verir :D kendileri kız verince başlık parası ile alırlar alırken bedava isterler :D çok değişik şeyler :D
Soran+1 yılÇeyizim yok tabi 😂 annem çeyizime diye alıp kendi kullanmasydı olucaktı 😂 mardinli bunlar hiç başlık parası lafı geçmedi şuana kadar yoktur belkide bunlarda 😀
- +1 yıl
olmazmı kız ben istanbuldayım
burdakiler parayla veriyorlar 30 bin tl dediler cocuga gülmekten öldüm :D
kendine bir çeyiz seti yap bence :D onlara gelin gideceksen lazım olcak çok konusurlar görümcelerin eltilerin :D
Soran+1 yılSanki eşya satıyorlar one öyle tövbe yarabbi
- +1 yıl
adetleri bunlar ne yaparsın isterler
bide senden gelinlik yapmanı isterler gelin kalk çay getir filan yemek yap oof of of :D hayal edemiyorum ben şahsen evlencek olsam ailemden uzak olmak isterim 2 aileden de sadece misafirliğe o kadar :D başka yok - +1 yıl
çok zıt kutuplardasınız çocuk sana derse ben varım senin dediklerini de yaparım o zaman eyvallah çıkaacak anasının babasının yanından o zaman ok de yoksa ben ailemle yaşıcam filan oo sen kaldıramazsın o işleri
Soran+1 yılKorkuttun beni iyice 😂
- +1 yıl
İstersen seni böyle olayları yaşayan insanlarla konusturabilirim.. ve o zaman gerçek korkuyu anlarsın
senin iyilğin için eminim çok güzel bir kızsın ve unutma aşk herşey değil bir yaz yağmuru gibi önce yağar sonra durur kup kuru olursun pişman olursun ve arkadan bir tek ailen olur
sen ayrılmak istersin
Soran+1 yılEvet onun bana uyum sağlaması lazım ben kaldıramam
- +1 yıl
çocuk ne iş yapıyor?
Soran+1 yılAma oda diyor ki annem babam yaşlı ben onlara bakmak zorundayım yani bizimle yaşıcaklar
- +1 yıl
evin tek çocuğu o mu ne iş yapıyor?
Soran+1 yılYok be 12 kardeş bunlar 😂 bu en küçükleri
Soran+1 yılAskerde şu an bir işi yok
Soran+1 yılOnlarda öyleymiş en küçük bakarmış
- +1 yıl
12 kardeş mi kız kaç kaç kaç canını kurtar :D napıyorsun bak çok sıkıntıdaysan biz trabzonluyuz bizde pompalı tüfek var :D sana göndeririz mühimmat filan :D
- +1 yıl
o hikaye en kücük bakarmış filan eve çıkmak istemiyor kıcını da sağlama alıyor :D erkek
işsizse bide var ya dayanamazsın parasızlık zordur ezerler
Soran+1 yılE şu an zaten kirada oturuyorlar ki hepsi ayrı evlerde 😂
Soran+1 yılGece geve güldürdün allahta seni güldürsün ya 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
bide askerde bundan ayrılma psikolojisi bozulur
gelince bu konuyu konusun çocukla büyük bir hata yapma ha
iş güç sahibi olmadan sakın evlenme birikimini yapsın bide altın iste 5 tane iste en az 5 tane altın yapamayan erkek erkek değil :D
Soran+1 yılBenimde burda psikolojim bozluyor ya onu napcaz 😂
Soran+1 yılDaha yenide gitti askere bir ay anca oldu 😐
- +1 yıl
Askerlik zor ya
ben askerde aldatıldım bilirim kötüdür... gelsin öyle infaz et ya da kendi ayrılmasını bekle
Soran+1 yılO zamana kadar da artık birşeyler belli olur zaten
- +1 yıl
siz ayrılırsınız bişey sorcam sen kaç yaşındasın?
Soran+1 yıl20 olcam ben
- +1 yıl
Erken çok erken siz ayrılırsınız ve birbirinize zarar verererek ayrılcaksınız
Soran+1 yılİlla o aşk yarasını alıcam mı yani 😑
- +1 yıl
Yaralar iyileşir merak etme... izlerini de gelen merhem olur zaman neleri geçirmedi
şimdi sana ben anlatsam sen dinlersin de senin derdin sana yeter... boşver
Soran+1 yılOlan bana olucak ben hayatıma kolay birisni alabilen biri değilim kaç senelr sonra ilk defa birisini bu kadar çok sevdim onu başkasıyla düşünmek ne biliyim bir gün ayrılacağımızı düşünmek bile beni mahvediyor yapamıyorum onun başkasıyla mutlu oluşuna nasıl daynırım beni unutucak olmasını düşünmek bile beni kahrediyor
- +1 yıl
Seversin kız merak etme hem onun ayrılışı öyle senin düşündüğün gibi çaresizlikten duygusal bir ayrılık olmıcak gönlünü rahat tut... çığlık çığlığa biticek herşey
Soran+1 yılYa bianda beni ortda bırakırsa
- +1 yıl
gelince öyle olcak zaten... :)
Soran+1 yılOff of :(
- +1 yıl
onun annesi seni almaz kızım.. bunu bil yani
Soran+1 yılOda annesinin lafına bakar tabi inşallah mutlu olaamazlar beni unutamaz 😑
Soran+1 yılSevenin ahı tutarmış
- +1 yıl
Dur kız dünyanın sonu değil.. bütün ilişkiyi kurduk bitirdik şurda.. kendine gel
- +1 yıl
Tutmuyor ben sana diyim benim kadar sevemezsin...
Soran+1 yılDüşününce kötü oldum napiyim 😐
- +1 yıl
ben Denizciyim evimi aldım trabzonda ev yaptım altınları ayarladım herşeyi yaptım kıza sadece pembe nufus cüzdanını al gel dedim karada da güzel bir iş buldum 3500 tl maaş operatörlük
bu taksimde ıraklı bir çocugun altına yattı
Soran+1 yılNiye bu insanlar böyle
- +1 yıl
çocugu buldum sonra.. kızın kuzeni herşeyi anlattı
yüzüğüne baktım sadece... çocuğa ne dicem öldürmek istiyordum onu ama suçsuzdu.. kız sorunlu yapcak bir şey yoktu tek şey yaptıklarım bana kaldı.. o büyük kaybetti
Soran+1 yılAma insan yıkılıyor be
- +1 yıl
Tabi ya
askerde aldatıldım
para kazanmak yuva kurmak için istekler için çalıştım aldatıldım
Güneş insanlara günaydın doğarken bana kızıl doğuyor her sabah..
bu yaralar ne olcak peki... bedeli ödenmiş taze yaralar
Soran+1 yılBende aldatılmıştım sevgilim benimle çıkarkeñ başka kızlads birlikteymiş sonra doğum günümde ikisinin fotoğrafını gördüm internette bide yeni sevgilim yazmıştı bana
Soran+1 yılDalga geöti resmen
- +1 yıl
o yüzden merak etme her gün güneş doğar ama kızıl ama aydın
sen kendinden vazgeçme yeterki senin dünyan sen izin verdikçe güneşli olur başkaları yüzünden kararmasın
Soran+1 yılNe güzelmkonuştun öyle be
- +1 yıl
Teşekkür ederim...
- +1 yıl
ama gelişmelerden beni haberdar etmelisin merak ederim bu kadar zaman ayırıdım sana :)
Soran+1 yılBen çocuğa mesaj atmıştın dün gece hani kız beğendiğini söyleyince ne dedin sen ne tepki verdin diye ablası söylemiş buna annem sana kız bependi falan filan diye buda anneme profil fotoğrafımı göster onun zaten gelini var aramasın bana kız mız demiş
- +1 yıl
Bak bu iyi umarım böyle kalır hep askerliğin 5. Ayı filan da ayni olur umarım
Soran+1 yılİnşallah kalır
- +1 yıl
Askerden sonra gerçek yüzünü göreceksin sen inanıyorsan bekle o cocugu ama baktın işler sarpa sarıyor.. önüne bak ilerde kaybettiğin zamana üzülürsün
Soran+1 yılDediğin gibi yapıcam
- +1 yıl
herşey biterse gireceğin depresyonda bana yaz ya da seni anlayaccak birine yaz
Soran+1 yılTwşwkkür ederim desteğin için
+1 yılAyy Allah ım ya bıktım onlardan be önüne gelen torunuyla oğluyla tanistirmaya çalışıyor ya bir sal bizi teyze ya herkes kendi bulsun canımı çok sıkar bu tarz muhabbetler. Okuyacağım diyorum evli de okursun diyor Allah bu teyzelerin gazabından bizleri korusun.
02 Yorumla
Soran+1 yılAminnn aminn de sevgilisi varken gelin aramak nedir yani bu nasıl bir şey
- +1 yıl
İyy gıcık kadın ya bırak çocuklar mutlu olsun bizi de salsın sizi de arkadaş yettiler galan he
+1 yılNefret ediyorum oyle kafalı insanlardan ya igrencler
08 Yorumla
Soran+1 yılAşırı derecede moralim bozuk beni biliyorlar birde ayıp birşey değilmi allah aşkına
- +1 yıl
Baya ayıp yani boyle birkac soru daha gormustum hangi devirden kalma sevgilinin ailesi
Soran+1 yılAyrılmak istedim ayrılmıyorda
- +1 yıl
Ayrıl gitsin ya ailesiyle cok sorun yasarsın ilerde artık insanlar sevgilileriyle degil ailesiyle evleniyor resmen saka gibi
Soran+1 yılEvet sevdiğim adamdan çok ailesiyle anlaşabilir miyim diye düşümüyorum sanki onlarla evlencem
- +1 yıl
Harbiden oyle ya allah kolaylık versin bide aileme gore ol demezler mi ayy hic cekilmezler ya daraldım su an bile
Soran+1 yılAileme uyum sağlıcaksın falan filan neden beni olduğum gibi kabul etmiyrsun da değiştirmeye çalışıyorsun sen beni böyle olduğumu bile bile gelemdin mi bana neden değişiyim ki ben saçmalığa neden birşeyler için çabalayan tek ben oluyim sen beni ailene kabul ettirmeye çalış mesela değil mi ama
- +1 yıl
Aynı sorun bende de var canım dediklerine katılıyorum ugrasamam kimse icin degismem valla sen de degisme sanki ailesine esya alıyoda begendikleri istedikleri hale sokmaya calısıyor allah akıl fikir versin oyle geri kafalılara
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
+1 yılvar oyleleri teyzem de oyle yapti kendi magdur oldu
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
+1 yılKaynanadır ama hoş değil😄
122 Yorumla
Soran+1 yılBenim annem bana koca mı arıyo sanki
- +1 yıl
Erkek tarafında bazen böyleleri çıkıyor kadınların bazıları böyle ne yazık ki
Soran+1 yılGit o zaman annenin beğendiğiyle ol diyorum ayrılmıyor da
- +1 yıl
😄😄 garip bir çocuk annesini kırmak istemiyor seni de öylr orta da kalmış bir fikir sahibi olması lazım.
Soran+1 yılAnnesinin ayıbı oda çıkıp dese ya ben bu kızla ciddi düşünğyorum sevşyorum diye anneside birdaha böyle birşey yapmasa
- +1 yıl
Onu diyemiyorlar bazıları bilemedim belki bulduğu kızı da benimsemişse işler daha zor olur.
Soran+1 yılDiyemiyosa gitsin annesinin bulduğu kıza ona diyorum git onunla ol diye beni bırakmıyor annesini kıramıcaksa benimle olmasının ne anlamı var herkes kendi yoluna baksın 🙄
- +1 yıl
Ona söyle tabi 😄
- +1 yıl
Böyle bir ikilemde kalmadım henüz kalmam da sanırım
Soran+1 yılKalınmazda zaten çok saçma
- +1 yıl
Evet büyük şehir mi orası küçük şehir mi
Soran+1 yılBenim yaşadığım yer mi
- +1 yıl
Yani olayın geçtiği
Soran+1 yılFarklı şejirlerdeyiz ben İzmir o mersin
- +1 yıl
Hep uzaktan mı ilerledi ilişkiniz
- +1 yıl
Özelse mesaj at istersen
Soran+1 yılÇok buluştuk ya
- +1 yıl
Tamam da yakın şehirler değil nasıl oldu böyle ve kız mersinde demi buldukları
Soran+1 yılBunlar mardinli köye gittiğinde bulmuş annesi kızı ve çocuk şu an askerde
- +1 yıl
Kaçar yaşlarındasınız siz ve o dönünce evlenmeye yakın birisi olacaktır diye düşünüyorum annesinin tutumu o yönde
Soran+1 yıl19 yŞındayım ben oda 22
- +1 yıl
Anladım özele gelir misin bir
Boşver ne yapacaksın öyle kaynanayı
10 YorumlaSeni oğluna layık görmemiş demek
01 Yorumla
Soran+1 yılDaha beni doğru düzgün tanımıyor sadece 1 senedir ilişkimiz olduğundan bahsetmiş çocukta askerde
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ciddiye almıyor demekki
00 YorumlaKaynanan geri zekalo galiba
00 Yorumla
+1 yılÇok zor o nasıl kaynana 😒
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar