Kadınların sevdiği erkeğe sorular sorması elbette güzel bir şeydir. Fakat ısrarla sorduğu bazı soruları insanı usandıracak derecede olabiliyor. Bir türlü de kurtulamıyorlar. Yani genel olarak ilişkisi olan her erkek bunları yaşıyor.
Peki bu sorular nelerdir, ne yönde cevaplar verilmesi gerekir?
O gördüğün kız mı güzel, yoksa ben mi güzelim?

Kadınlar bu tür kıyaslamaları çok yaparlar. Bu da onlar açısından doğal bir şeydir. Böyle bir kıyaslama içine girdiği zaman da ilk olarak sevdiği adama bu yönde bir soru sorar. Kıyasladığı kişi ünlü birisi de olabilir. Bu bağlamda erkeğin vereceği cevap çok önemlidir.
Sorduğu bu soru da ciddi de olabilir, deneme amaçlı da sormuş olabilir. Ancak hangi amaçla sorarsa sorsun, erkeğin vereceği cevap çok nettir. O da şudur: "Hayatımda görüp görebileceğim güzellik karşımda zaten. Başkasına gerek var mı?" :)
Beni ne kadar çok seviyorsun?

Bu soru kadınların sevdiği adama en çok sorduğu soruların başında gelir. Sevdiği adam bu soruyu her seferinde duyduğunda çıldırma noktasına gelir adeta. Çünkü eğer çok sevmese neden birlikte olsun ki? Çok sevdiği için ilişki içindedir sevdiği kadınla.
Bu tip durumlarda erkek normalden de çok sabırlı olması gerekir. Çünkü hem sevgilisini kırmayacak, hem de onu inandıracak bir cevap vermesi lazımdır. Sevdiği kadın ondan ilgi beklediğinden bu soruyu sormuştur aslında. Sevdiği erkek ona karşı ne duygular besliyorsa detaylı bir şekilde anlatmalıdır.
O kıza niçin o kadar dikkatli baktın?

Bu soruda ise kadının yaptığı büyük bir kurnazlık vardır. Karşı tarafı tamamen deneme amaçlı bir soru olup, verilecek yanıtta dikkatli olunmalı. Sevdiği erkek başkasına bakmamış dahi olabilir ama yine de dediğim gibi test amaçlı bir sorudur.
Erkek baktıysa baktığını da açıkça demelidir. Bakma nedeni olarak da: "Farkında değilim. Sanırım birine benzettim." demesi gayet uygun olur. Eğer şaka amaçlı da olsa o kızı öven veya yakınlık kurmak isteyeceği biriymiş gibi derse, sevdiği kadın tarafından başı ciddi manada belaya girebilir.
Yani anlayacağınız büyük bir kavga sebebi olur.
İlişkin olduğu kişiler arasında en çok hangisini seviyordun?

İşte en can alıcı soru budur. Bir ilişkide bu sorunun hiç sorulmadığı görülmemiş, duyulmamıştır. Bu sorunun sorulmasındaki asıl amaç, aranızdaki bağın ne kadar kuvvetli olduğunu ölçmektir. Dolayısıyla erkeğin gerçekçi bir cevap vermesi gerekir.
Elbette sevdiği kadın bu sorunun cevabı olarak kendisinin işaret edilmesini bekler. Ancak erkeğin bu cevabı biraz değiştirmesi gerekir. Yani söylemesi gereken şey, geçmişteki ilişkilerinin de güzel olduğunu ama en mutlu olduğu ilişkisi şu andaki ilişki olduğunu belirtmesidir.
Böylece atıp tutmadan gayet mantıklı bir cevap vermiş olur.
Fiziksel olarak nasıl görünüyorum, beni beğeniyor musun?

Bu konuda erkek objektif olmasa da olur. Aksi takdirde bu konu, sevdiği kadının oldukça üzülebileceği bir durum haline gelebilir. Bu durumda yapılması gereken şey, erkeğin onu övgü dolu sözcüklere boğmasıdır.
Bunun yanı sıra onu her haliyle seveceğini söylemesidir. Bunu duyan kadın da her türlü mutlu olacaktır. Hiçbir şekilde gerçekliğini sorgulamayıp, sevdiği adamın sözüne inanacaktır.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar