Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Eğer Allah vergisi bir güzelliğiniz varsa(Maşallah) ve "Benim ekstra bir şey yapmama gerek yok." diyorsanız...

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Yani o da yetmez Hatçe, gel buraya. Kaldı ki herkes görünüş açısından o kadar şanslı olmuyor. Ayrıca görüntü bir insana yaklaşırken yardımcı olabilir ama o insanın yanınızda kalmasını sağlamaya yetmez. #AldatılanKadınlar, #TerkEdilenKadınlar ya da benzeri şeyler yaşayan kadınların hepsi mi çirkin? Unutmadan bunları yaşayan hanımlar; önce şunu anlamalısınız, sizin suçunuz değil! Size bir şekilde kötülüğü dokunan adamla ilgili bütün mesele. Ama ne yazık ki eldeki mal bu ve eğer iade edemiyorsanız, idare etmeyi öğrenmekte fayda var. Başlıyoruz...

Erkek ihtiyaç duyulmak ister

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Bu çok önemlidir hanımlar. Güçlü kadınların yalnız olmasının en büyük sebebi budur. Tabi ki muhteşem varlıklarsınız, neredeyse her şeyi kendi başınıza yapabilirsiniz... Ama tek başınıza mutlu olamıyorsanız, kulak verin bu kardeşinize!

Ara sıra bize ihtiyacınız olsun ya da ihtiyacınız varmış gibi yapın. Erkeğin hesap ödemesi, kavanoz kapağı açan erkeğin girdiği tripler vb bu ihtiyacımızdan doğar. Çok büyük şeyler olmasına gerek yok, sadece ihtiyaç duyun... Ya da size bir şey öğretmesine izin verebilirsiniz. Bu da iş görür.

Kendini yeterli hissettirin

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

En önemli madde budur! Size inanması güç gelebilir ama genelde bir erkeğin en büyük derdi size yetebilmektir. Özellikle çocukken annesi tarafından "Benim oğlum bana alır." gibi duygusal travmalara maruz bırakılmış erkekler için geçerli bu madde. Bir erkeğe kendini her konuda yeterli hissettirebilirseniz, sizden ASLA vazgeçmez.

Bu madde cinselliği de kapsar. Sizi mutlu edemediğini düşünürse, erkekliği zarar görür(kendince) ve belki zarar gören erkekliğini onarmak ya da belki erkekliğini ispatlamak için dışarı yönelebilir. Bu maddeye ek olarak bir kaç küçük tavsiyem var size: Mesela yaptığı esprilere gülün... Bir yere gidiyorsanız mekan tercihini övün... Bugün çok güzel vakit geçirdim, deyin... Size hediye veriyorsa, beğenin(beğenmeseniz de). Bir de götürüp hediyeyi değiştirenler var, onlara hiç lafım yok. İnsanlık ayıbı...

Erkekler gururu(egosu) için yaşar

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Gurur ve egonun aynı şeyler olmadığını elbette biliyorum. İlginç bir şekilde gururumuz, egomuzu da kapsıyor. Bir erkeğe ve dolayısı ile ilişkinize yapabileceğiniz en büyük kötülük gururunu incitmektir. Bu durum kişiden kişiye değişebilir, yani gurur kavramı her erkek için aynı değildir. Siz o erkeği tanıdıkça anlarsınız zaten... O yüzden bu konuda "şunu yapın, bunu yapın" demeyeceğim.

Tek uyarım; kadınlarımızın yaptığı en büyük hata(kendi gözlemim), arkadaş çevresinde erkek arkadaşlarını rencide etmeleridir. Bunu kesinlikle yapmayın. (Siz kendinizi benden iyi tanırsınız bence)Tartışılacak bir şey varsa, mutlaka o konu tartışılır! Tartışın da zaten, içinizde tutmayın. Ama bunu yaptığınız yere dikkat edin ve mümkünse yalnız olun.

İlişkinin maddi kısmına dikkat edin

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Bunu paragözlük olarak algılamayın. Zaten sağlıklı hiçbir insan, bir parazit gibi başkalarını sömürmez. Çünkü o bir insan! Eşinizin/sevgilinizin maddi durumuna göre davranın. Anlatabilmek adına biraz ayrıntılı örneklendireceğim bu konuyu:

*Ona hediye alırken, pahalı ya da onun bütçesini aşacak bir şey almamaya özen gösterin. Çünkü o da altta kalmayıp size maddi olarak eşdeğerinde ya da daha pahalı bir hediye alma gereksinimi duyacaktır. Demiştim erkek egosu için yaşar...

*Çok nadir de olsa ona, ucuz ve basit bir hediye alın. Film, kitap, eldiven vs. Hediyenizi verirken "Gördüm, çok hoşuma gitti ve mutlaka sana almalıyım diye düşündüm." gibi bir şey söyleyin. Bu cümle hem pahalı ve gösterişli şeyler peşinde olmadığınızı gösterir, hem de size bir şey alması gerektiğini düşündürür(yine siz kazanırsınız).

*Onun bütçesini aşacak mekanlara sürekli gitmeyin, o yokken bile. Biri davet etti pahalı bir yere gittiniz mesela... Hesap ödendikten sonra (sadece ona), yuh aşkım çok pahalıymış, gibi şeyler söyleyin abartmadan.

*Giydiğiniz her şey ya da taktığınız tüm aksesuarlar markalı olmasın(En azından insanın gözüne sokmayın). En basitinden size hediye alırken "Bu kız hep bunları giyiyor, şunları takıyor... Ben buna ne alacağım?" baskısı oluşmaz.

*Mekan ve marka isimlerini kullanmaktan kaçının. Bunu benim çok yakın bir arkadaşım yapıyor ve aslında hiç gösteriş meraklısı ya da para düşkünü bir insan olmamasına rağmen, öyle bir izlenim bırakıyor... Mesela gününüzü anlatırken; a kafeye gittik, b restoranda yemek yedik, c mağazasından hediye aldık... gibi gibi a,b,c'lerden kaçının. Bu a,b,c'nin çok büyük markalar/mekanlar olmasına gerek yok. Yine de bu izlenimi bırakacaktır. Bir yerde yemek yedik, bir yerde takıldık, hediye aldık demeniz yeterli. Ayrıntı isterse, söylersiniz olur biter.

O'nu kimseyle kıyaslamayın

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Bu maddeyi açıklamaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Zaten kadın ya da erkek hiçbir insan bir başkasıyla kıyaslanmamalı. Özellikle çocuklarımız!

Destek olun

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar

Bu da yine her insan için geçerli olan bir madde tabi ki... Ancak biz size göre biraz daha manevi desteğe ihtiyaç duyuyoruz(kendi gözlemim). Bu hani oturun dertleşin gibi bir şey değil. Zaten genele bakıldığında, dert anlatmak, pek bize göre bir eylem değil. Ama bir fikri varsa mutlaka onu yapabileceğine inandırın... Ya da bir fikri savunuyorsa, hatalı bile olsa arkasında durun.En azından bunu onunla tartışmayın.

Düşünme yetisi olan ve buna üşenmeyen her varlık, doğru yolu kendi bulacaktır zaten. Özellikle de savunduğu şey size ya da kendisine; maddi ya da manevi zarar vermeyecekse, kesinlikle karşısında olmayın.

Hepsi bu kadar. Hepsine uygulamasanız da, mutlaka 2. maddeyi(Kendini Yeterli Hissettirin) uygulayın arkadaşlar. Değişimi kendiniz göreceksiniz...

Bonus: Lütfen konuşacak bir şeyiniz kalmadığında(Ki bu normal bir şeydir), konuşmaya zorlamayın karşınızdakini.

Vakit ayırdığınız için teşekkürler. Sevgiyle kalın.

Erkeklerin Gözünde Kadınları Vazgeçilmez Yapan Detaylar
Cevapla