Her İlişkide Mutlaka Yaşanan Giriş, Gelişme ve Sonuç Evreleri!

İlişkileri ben tıpkı kompozisyon yazıları gibi giriş-gelişme-sonuç evrelerine ayırıyorum. Bu ilişki ister 1 aylık ister 1 yıllık olsun yine de bu 3 evreden söz etmek mümkün.

Giriş evresi

Her İlişkide Mutlaka Yaşanan Giriş, Gelişme ve Sonuç Evreleri!

İlişkinin ilklerinin olduğu evredir: İlk bakış, ilk etkileniş, ilk dokunuş... Tarafların henüz birbirine açılmaya cesaretinin olmadığı bu evre için, ilişkinin en ponçik evresi diyebiliriz. Hani tıpkı yabancı olduğumuz bir ortama girerkenki çekingenliğimiz, ilişkinin bu evresinde de geçerli.

Gelişme evresi

Her İlişkide Mutlaka Yaşanan Giriş, Gelişme ve Sonuç Evreleri!

Rahatlık evresidir. Girişteki o çekingenlikten o ponçiklikten eser kalmamış, çiftler son derece rahat ve cürretkardır. İlişkinin en ateşli olduğu dönemdir. Canımlar, cicimler havada uçuşur. İlişkideki tüm üst noktalar bu evrede yaşlanır.

Sonuç evresi

Her İlişkide Mutlaka Yaşanan Giriş, Gelişme ve Sonuç Evreleri!

İlişkinin en monoton evresidir. Çiftler yaşayacakları her şeyi yaşamış ve heyecanlarını kaybetmiştir. Konuşacak konu kalmamış, paylaşacak bir şey bırakmamışlardır. Aralarındaki tek duygu alışmışlık yahut saygı olabilir lakin sevgiden bahsetmek mümkün değildir. Bu yüzden sonuç olarak bir ilişki daha tarihe karışmıştır.

Kolay elde edilen şeylerden kolay vazgeçilir.

Not: Elbette evliliğe giden ilişkilerde var fakat ben ömrü olan ilişkileri kastediyorum.

#Ölümlüİris

#AhSizYokmusunuzSiz

Her İlişkide Mutlaka Yaşanan Giriş, Gelişme ve Sonuç Evreleri!
Cevapla