Konuyu seçme nedenim olarak bir çok soru geliyor KizlarSoruyor platformuna bu konuyla ilgili bu yüzden özetle kendimce sizlere açıklamak istiyorum.
Bence yapabileceğin en kötü ve en saçma şakalardan birisi sevgilinizden 1 Nisan amacıyla ayrılmanızdır. Çünkü bunun hem yakın gelecekte hemde uzak gelecekte ilişkinize fazlasıyla zararı olacaktır. Daha detaylı açıklayacak olursak;
Şakayı yaptıktan sonra olabilecekler:
1-Sevgiliniz sizi her yerden engelleyebilir çünkü siz ona ayrılmayı söylediğinizde o bunu ciddiye alıp kendine yedirememiş olabilir.
4-Hiç beklemediğiniz bir cevapla karşılaşıp üzülebilirsiniz. Örneğin o size bende zaten senden ayrılmak istiyordum ama söyleyemiyordum türü bir cevap verebilir. Bu yüzden yaptığınız şaka sizin gülmenizi değil berbat bir gün geçirmenizi sağlayabilir.
5-Şaka olduğunu söyledikten sonra daha ters tepki verebilir. Dalga geçilmek bazı insanların hoşlanmadığı en büyük şeylerden biridir. Bu yüzden karşınızdaki onunla dalga geçtiğinizi hissedebilir veya onunla şakasına olsa bile ayrılabileceğinizi düşünebilir.
Şaka yapılıp üstünden bir süre geçtikten sonra:
1- İlk ciddi kavganızda yüzünüze vuracaktır bunu sen zaten önceden meraklıydın işine gelmiştir türü cevaplar alabilirsiniz.
2- Sizden bunun intikamını almak isteyebilir. Bu yüzden sürekli hazırlık olmanız gerekmektedir.
3- Siz bu şakayı yaptıktan sonra sizden soğumaya başlama olasılığı çok yüksektir.
Sonuç olarak kısa geçecek olursak bu tarz şakalar hoş karşılanmamaktadır genel olarak kişilerce bu yüzden bunları yapmadan önce tekrar düşünmenizi tavsiye ediyorum yoksa sonradan pişman olabilirsiniz. Bana kalırsa bu tür şakaları ASLA DENEMEYİNİZ.
1 Nisan Şakası Olarak Sevgilinizden Ayrılmak veya Kırıcı Şakalar Yapmak Nelere Sebep Olur?
Sevgilim "ağzımdan kan geldi çok hastayım hakkını helal et" dedi. Sesi titreyerek konuştu. Sabahın köründe ağladım ya telefonla konuşurken. Sonra bana bugün günlerden ne diyerek kahkahayı bastı. Ağzıma geleni söyledim. Çok özür diledi. Hala konuşmuyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgilim "ağzımdan kan geldi çok hastayım hakkını helal et" dedi. Sesi titreyerek konuştu. Sabahın köründe ağladım ya telefonla konuşurken. Sonra bana bugün günlerden ne diyerek kahkahayı bastı. Ağzıma geleni söyledim. Çok özür diledi. Hala konuşmuyorum.
En iyisi bu şakalara hiç bulaşmamak lazım. :D