İlişkiyi "Sana Kurban Olurum" Durumundan "Lanet Olsun Bu Aşka" Seviyesine Düşüren Haller Nelerdir?

Elbetteki hiç kimse üzülmek, acı çekmek veya çektirmek için aşık olmaz. Herkes mutlu olmak, güçlü hissetmek, birine sahip olmak veya sahiplenilmek duygusunu iliklerine kadar yaşamak ister. Peki hal böyleyken nasıl olur da insanlar ilişkide birbirinden nefret eder duruma gelirler. Bunlara göz atalım.

Bitmek bilmeyen kavgalar

İlişkiyi

Kavgalar tabi ki ilişkinin tuzu biberi olsa da ve gayet normal şeyler olsa da daima kavga etmek her iki tarafı da ciddi anlamda yorar ve yıpratır.

İlgisizlik

İlişkiyi

Sevgi eşittir ilgi demektir. Bir ilişki ilgiyle yürür. Karşı tarafla ilgilenmemek artık onu hiç takmadığınız anlamına gelir.

Sürekli tekrarlanan hatalar

İlişkiyi

Her insan hata yapar. Ve basit hatalar tabi ki affedilmeli. Ama söz verildiği halde sürekli tekrarlanan hatalar karşıdakini bıktırır. Her insanın sabretme ölçüsü vardır. Bu tekrarlar bir süre sonra o ölçüyü aşar ve insanı çıldırtır.

Aşırı kıskançlık

İlişkiyi

Kıskanmak veya kıskanılmak güzel duygulardır ve sevginin belirtileridir. Lakin haddini aşan boyuta çıkması kıskançlık değil abartı ve güvensizliktir.

Aradaki saygının bozulması

İlişkiyi

İlişki aşkla başlasa da saygı biterse her şey biter. Karşınızda size bağıran çağıran ve hakaret derecesine ulaşan davranışlarda bulunan birine ne kadar katlanabilirsiniz ki.

Güven sorunun oluşması

İlişkiyi

Ve tabi ki ilişki de olmazsa olmaz olan durum "güven". İlişkide araya güvensizlik girdiği zaman sürekli kafanızda malum sorular oluşur ve bunlar artık sizi dayanılmaz hale getirir.

Tabi ki bu durumları hepimiz yaşayabiliriz lakin ilişki bitecekse de her şeye rağmen karşıdakinin insan olduğu unutulmadan bitirilmeli.

Hayatının aşkını bulduğunda insan onu korumalı. Çünkü aşk kolay bulunan bir duygu değildir.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Teşekkürler :)

İlişkiyi "Sana Kurban Olurum" Durumundan "Lanet Olsun Bu Aşka" Seviyesine Düşüren Haller Nelerdir?
Cevapla