Uzun zamandır girmediğim Twitter hesabıma girip bir dolaşayım dedim, bir de ne göreyim, bir zamanların kronik bekarları hala bekar! İsyanlarını okuyunca insanın hayrına kız bulup evlendiresi geliyor, yalan yok :) Sizi o garibanlarla baş başa bırakıyorum...
E bekarlar ölsün mü?
Bekarlığın en güzel tanımıEn haklı bekar isyanıEn haklı bekar isyanı - 2Neresinden dönersen dön, dönek derler asdfjb
Siyaseti karıştırmasa iyiymiş :)Kataloğa işlensin rica ediyorum...Ay hadi inşallah cici kız :)Ne kadar da asi bir dırayvır, aşık mı olsam <3Sonra kılıbık derler, etme...Onurlu bekarlık
Beklentiyi arşa çıkarmak...
Babanın zamanında Whatsap mı vardı cici çocuk :)
O da bir umut işte...
Bu ikisi birbirini bulmuş aslında...
"Evde mi kalayım yani?!"
Rakiplerden kurtulmak
Kurumsallaştırmak lazım tabi :D
Yorumsuzum...
Onlara ve onlar gibi daha pek çok bekara ithafen... :)
bunların çoğuyla hukukum vardı sitedeyken, şimdi pek girmiyorum kopukluk oldu haliyle. işin kötüsü ben girmeyeli bir yıldan fazla zaman oldu, hala bekarlarmış be yazık :D
En İyi Cevaplar