"Güzellik göreceli bir kavramdır" diye hemen hemen herkesçe kabul görmüş bir söylem var. Aslında bence güzelliğin göreceli olduğunu iddia eden bu söylem, çirkinlerin güzellikten pay çalma çabası sonucu çirkinlerin atası tarafından uydurulmuş bir şey.😁 İşte çirkinlerin atasının bu algı kurma çabasını gören güzellerin atası da "yok efendim, göz var nizam var bunun nesi güzel" demiş ve o gün bugündür güzel ve çirkin, geçmişten bugüne bir sürü şeye konu olmuş ya da sanırım öyle olmuştur.😊

Canlar bugün gündem Twitter'ın yaramaz bir kullanıcısının #izmirlikızlargüzeldeğildr hashtag'i ile çalkalandı. Sanırım bu yaramaz kullanıcı, gidişini hazmedemediği İzmirli bir kız sonrası, böyle kimsenin inanmayacağı, saçma bir işe kalkışmış. Yoksa hepimiz de biliyoruz ki #izmirinkızlarıgüzeldir.👍
Ee tabii bu hashtag'i gören İzmir'in kızları, bu yaramaz kullanıcının açtığı hashtag'e karşılık, kullanıcının kafasına terlik atar gibi "al bakalım güzel nasıl olurmuş gör" demiş paylaşımlarıyla.
Hadi gelin bakalım İzmir'imizin güzel kızlarının güzelliğini hep beraberce tescilleyelim😊

Miray'a bakın ve düşüncenizi bir daha gözden geçirin bence😊

Vallahi de billahi de ben demedim 😊

Bence de bu başlık tam bir saçmalık😏

Bu hashtag'in çirkinlerin işi olabileceğini düşünen İzmirli kızgın kullanıcı😂😂

Sanırım senden sonra emin değiliz, değil mi canlar😁

Başlık sonrası kendini piste atan İzmirli güzelimiz😊

Cidden ya nedir bu çekememezlik arkadaşım!😏😊

Konuyu farklı bir bakışla değerlendiren şüpheci, sitemkar kullanıcı (Bence bu işte İsrailin parmağı da olabilir 😊)

Tartışmayı alevlendiren tweet'i buldum😊

Katılır mısınız bu tweete siz de? 🤔

"Hadi herkes dağılsın" der gibi olaya son noktayı koyan üye😊

KS topluluğu içerisinde azımsanmayacak derecede bir çoğunlukta İzmirli ya da orada yaşayan üye olduğunu biliyorum. Hatta KS'de vakit geçirirken, bazen İzmir'deymişim hissine kapılıyorum. Bu kadar İzmir'de yaşayan üyenin çok olduğu bu toplulukta, tabi ki gelecek görüşleri de merak ediyorum😊
Senin bu konu hakkında görüşün nedir KScan? İzmir'imizin kızlarının güzel olduğu söylemi bir şehir efsanesi olabilir mi?
Görüşünde belirt lütfen.
Benden şimdilik bu kadar Hoşça kalın👋👋

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar