"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Evet halk arasında da bilinir erkeklerin bazıları evlenmeyi hiç istemezler. Bazısı bundan korkar bazıları ise evlenmeyi saçma bulurlar. Herkesin kendi kararı bize saygı duymak düşer.. Bahsedeceğim bu adamlar yalnız da mutlular :)

İşte Bekarlık Sultanlıktır Diyen Adamların Gerekçeleri!

Kadın dırdırı çekemem!
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Abartmayın beyler! Her kadın dırdır yapmaz. Hem tatlı dilli hatunlar da var :) Kadın dırdırı çekemem diyen erkekler genellikle çevresinden gördüğü için bundan korkar.. Kim bilir belki de kendince haklıdır.

Ama öyle kadınlar var ki, dırdırıyla insanı kanser bile eder. Allah düşürmesin öyle kadınlara Amin!

İflah olmaz bir çapkındır!
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Bu adamlar ya hiç aşık olmamıştır ya da aşkın acısını yaşamış adamlardır.

Aşkı saçma bulurlar. Her gün olmasa da her hafta kesinlikle bir kızı tavlarlar..

Tek bir bakışı yeter kızları tavlamak için. Çünkü bu işte ustalardır. En uzun ilişkileri 1-2 ay sürmüştür..

Çoğuna göre; "çirkin kadın yoktur az votka vardır." felsefesini ilke edinmiş çapkın adamlardır.. "

Özgürlüğünün kısıtlanacağını zannederler!
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Özgürlüğe düşkün olduğu evliliğin özgürlüğünü sınırlayacağına inandığı için evlilikten deli gibi korkar.

Tamam kabul ediyorum sorumluluk almak hiç kolay değil ama hani eşittik biz neden tek sorumluluğu erkeklerin omuzuna veriyoruz ki?

Bu erkekler tek başına yaşamaya alışmış, özgürlüğüne düşkün ve eğlenmeyi çok seven kişilerdir..

Bağlanmaktan, aşık olmaktan çok korkuyorlardır!
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Bu erkekler; vaktiyle aşık olmuş, ama acı tecrübeler yaşamış kişilerdir..

Tamam çoğu, kendilerine göre haklı olabilirler ama unutmayın her aşk bitecek diye bir şey yoktur.

Genellikle aşk acısı çeken kişiler sevmekten alışmaktan çok korkarlar :/ Unutmayın aşk demek acı çekmek değildir..

Genellikle bu erkek, bütün kadınları tek bir kadın zanneder. O bir kadın da - her kimse - midesine fena halde dokunmuştur. Adam kafasından o korkunç mide kramplarının hatırasını silemez bir türlü. Tam aşık olacak gibi hissettiği anda hemen kontrolü eline alır ve o kişiden uzaklaşır..

Baba olmak istemiyordur.
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Bu belki sorumluluk almak istemediği için de olabilir ya da çocuk sevmiyor da olabilir..

Çocuk olunca tam bir aile olacağının farkındadır. Tamam kendince haklı olabilir. Çünkü, baba olunca alınacak sorumluluk oldukça yüksektir. Erkeğin sosyal toplum içinde baba rolünü üslenmesi çok ağır bir görevdir. Maddi ve maneviyat gerektirir. Çocuk istemiyorum onun için evlenmeye gerek yoktur diyen erkekler de var maalesef..

Bu erkekler genellikle çocuklarla iyi anlaşan, çocukları seven adamlardır. Ne büyük ironi değil mi?

Bonus!
"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!

Bu adamlar süper yemek yaparlar.

Bu adamlar çok titizdir.

Bu adamlar çok tatlı dillidir.

Serseri değil de deli dolu adamlardır.

Şeytan tüylü adamlardır.

Bunlarda belki koca olmaz.

Ama!

-İyi arkadaş.

- İyi sevgili.

- İyi sırdaş.

- Kötü gün dostu.

Ve eğlenmeyi çok seven bu adamlarla canınız asla sıkılmaz.

Dikkat yasal uyarı! Dikkat edin bu adamlar efsunludur, deli dolu severler bağımlılık yapabilirler 😬

Genelleme yapmadan yazdım. Sizde yapmayın. Bütün erkekler böyledir demiyorum.

Her şey gönlünüzce olsun :)

#Meczup

"Bekarlık Sultanlıktır" Diyen Erkeklerin Yalnızlıkla Mutlu Olma Gerekçeleri!
Cevapla