İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Herkese merhaba. Bu bence her şeyden önce akla karşı işlenmiş suçlar için, insanların zihinlerini yıkayan internetteki kendisine "Psikolog" diyen ilkel zorbalar için, ve her şeyden önce kendisi olmaktan vazgeçip sürüye dahil olmak isteyen ilkel kafatasları için yazılmıştır. Bir erkek neden olunmaz, dişil ve eril enerji neden olunmaz, bunun muhakemesini yapacağız.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Zorba zihinlerin baskıları üzerine!

Sosyal medyanın herhangi bir yerinde, bir videoda veya bir hikayede mutlaka gördüğünüz bir tabloyu canlandıracağım zihinlerinizde. "Erkek nasıl olunur" veya "Erkeksi - Dişi enerji nedir?" gibi karşınıza çıkan zorba zihinlerin aklının eseri olan baskılardır. Bu insanlar, çocukluk travmalarının getirdiği eşgüdümlü acılarını, zihinlerinde yarattıkları hayali bir ütopik iskeletle birleştirerek hayat veriyorlar. "Erkek şöyle olmalı çünkü enerjisi böyledir." veya, "Dişi ve femen enerjisi olan bir kadının tarifi" gibi karşınıza ateşten bir mızrakla çıkarlar, sizi yargılamak için. Bu söylemin 21. yüzyılda var olması akla karşı işlenmiş en büyük cinayettir. Mantığın olmadığı karanlık bir ideadır. Bu konunun burada muhakamesini yaptıktan sonra gücü elinizde bulunduran bilgelik, yani okuyucu olacaktır.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

İnsanlığın kökeninde!

Basmakalıp bir ifadeyle "dişil veya eril" enerjiden bahsetmek mümkün değildir. Çünkü buradaki enerji, yüzyıllar boyunca evrim geçirmiştir. Bu enerjileri 21.yüzyılda insanlara "erkeksi" veya "kadınsı" enerjiler olarak üzerlerine etiketlemek, bir zorbalıktır ama daha da kötüsü bir tiranın zihnindeki kötülüktür. İnsanların davranışları bulundukları toplumun dönemlerine göre gelişmiştir. 41 yüzyıl önceki yaşam ile şu an yaşadığımız yaşamı kıyaslamak saçmalıktır. O dönemdeki bir atın misyonu ile şu an bir atın misyonu aynı değildir. En basit bir eşyanın bile değeri bu kadar değişken olmuşken, bir insanın, bir erkeğin, bir kadının enerjisinin nasıl sabit kalması öngörülebilir? bu cehaletten başka bir şey değildir.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

İnsanlar ilk dönemlerindeki temel gereksinimleri tıpkı günümüzdeki gibiydi. Hayatta kalmak üzerine kuruluydu. Ama günümüzdeki kadar sizce bu basit miydi? Ateşin bile olmadığı dönemleri düşünürsek, sizce bir insan olmanın bedeli neydi? Her erkek kendi işyerinin patronuydu. Bu avcılık üzerine kuruluydu. Erkeğin bedeni kadının bedenine oranla daha iri olduğu için, ilkel insanlardaki dürtüsel çağrılar karşılık olarak bir erkek ailesini geçindirmek üzerine sorumluydu. Ailesini geçindirmek isteyen ilkel bir erkeğin zihninde ölüm korkusunu yenmiş olması çok büyük olasıdır çünkü her gün ölümle burun buruna gelen bir erkeğin zihninde ölüm sadece bir sosyal yaşantının mistik bir yanıdır.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Beraber hayal edelim. Erkek daima güçlü olmak zorundaydı çünkü doğa zayıf insanları yutabilirdi. Erkek avlanmak zorundaydı. Erkek avlandığında, her erkek alfanın bir lider olduğunu ve ailesi olduğunu varsayarsak, kadınlar için evde çocuklarla ilgilenmek bir tercih değil, doğanın getirdiği bir zorunluluktu. Kadına itilen bu misyon, onun daha duygusal olmasını evrimsel olarak getirdi. Eğer avda yemek yoksa, çocuklar aç olacak. Doğrudan şiddetle münakaşaya girmiyor kadın, ama erkeği beklerken ki korkuları onda binlerce yıl beraberinde gelecek travmatik bir kazayı tetikliyor, duygusallığı. Erkek ise bu duygusallıkla asla hayatta kalamaz, onun misyonu sert olmak, ailesine yemek getirebilmek için her yolu deneyebilmek, hayatta kalmak; kendisini ve ailesini.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Eskiden Antik çağlarda şöyle söylenirdi: "Yumuşak topraklarda, yumuşak adamlar doğar"

Burada bahsedilen şey erkeklik değil, aslında iklimdi. Cermenyadaki bir insanın kışının uzun olmasıyla, bir çöldeki bedevinin yaşamı sizce aynı mı? Ermenistan ve Perslerin mitolojik kalıntılarında ateşin yeri çok önemlidir. Çöl ve ateşi, kuraklığı bir düşünebilirsiniz. Peki neden suyla ilgili bir tanrı yok? Ama neden Cermenya'daki Thor, bir şimşekle, Yunanistan'daki Zeus bir şimşekle bağdaştırılır? Çünkü Egenin şimşeği gerçekten çok çetindir. Ve Cermenya ise yağmurun eksik olmadığı, çamurun eksik olmadığı bir diyardır. Zor iklim koşullarının evirdiği bu adamlar vahşiydi. Bu adamların vahşi olduğu dönemlerde, Araplar şiir yarışmaları yapıyordu. İklimin bir insan hayatını nasıl etkilediğini göremiyor musunuz? Rusların satrancı diğer ülkelere göre daha çok sevmesi gibi. Uzun kış gecelerinde 100 yıl önce yapılacak aktiviteyi doğanın seçmesi gibi. Bir erkek veya bir kadın,- gerçekten olmak istediği kişiyi olmazlar, doğa yani tamamiyle iklim karar verir.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

21. yüzyılda kadın ile erkek arasında fark yoktur. Çünkü artık bedensel olarak değil, zihinsel olarak kalkınan toplumlar dünyaya hükmetmeye başlamıştır. Artık sayıların önemi yoktur savaşta, sanayinin önemi vardır. İnsan değildir tarımda önemli olan, tarımı eleyecek olan makinadır. İnsanlık, makineleşmiştir. Bir kadın kendi parasını kazanabilirken, kendi ayakları üzerinde durabilirken, nasıl olur da binlerce yıl önceki avcılık dönemindeki kadının misyonuna eş değer feminen enerjiler yüklenebilir bir kadına? "Evimin kadını olacak, çocuklarıma bakacak, şefkatli olacak, erkeği nasıl kontrol etmesini bilecek, baştan çıkarıcı olacak" korkunun ve yabanıl duyguların eşiğindeki binlerce yıl önceki bu enerjiye sahip çıkmak, akan dünyaya bir hakarettir. İnsanlık, insanlığını aşmadığı sürece asla kendine yüklenen misyonunu tamamlayamayacaktır.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Bu genetik bir dürtüdür. Avrupa insanı ve birçok uygarlık bu konuda ciddi değerler üretmiş ve kendilerini geliştirmiştir. Sadece hala ilkel huyların sıkı sıkıya bağlandığı toplumda bu uygarlık seviyesi düşük kalmıştır. Kadınlar, erkekler hakkında "aileyi geçindirebilecek maddi düzeyde olmalı" kriteri, sizce de çok benzerlik taşımıyor mu? Eğer bir kadının sesi, "kadınların özgürlüğü" üzerinde yükseliyorsa, bir kadının bir erkekle beraber olmasını belirleyen kriter neden meslek olmalı? Kadın eğer kendini özgür hissediyorsa, erkeğin mesleğinin önemi nedir? Oh, ama eril enerji dimi? köklerine dönmek istiyorsun. Ama pekala o durumda, senin özgürlüğün sadece mağaranda çocuk bakmak olacak? Pekala ya erkekler? bir kadını kıskanırken özgürlüğünü o kadar alıyorlar ki, onların istedikleri şey bazen Arap dönemlerindeki alınan cariyeler ve binlerce yıldır süregelen savaş sonrası kadınların köle olmasıyla eş değerdir. Kadınlar artık köleniz değildir, kadınlar kendi ayakları üzerinde durabilirler, uygar olmayan kökleşmiş barbar erkek zihni bunu kavramakta zorluk çekiyor.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!

Soylu vahşi kavramı!

Avrupalılar, Amerika'nın keşfinden sonra oradaki yerel halklara baktıktan sonra şiddetle şok oldular. Amerika keşfi sırasında sadece askerler değil, din adamları, yazarlar ve birçok sanatsal işlevdeki insanda bu yolculuğa çıkmıştı. Avrupa o kadar yozlaşmıştı ki, oradaki ilkel hayat karşısında öngörülemez bir açlık benimsedi. Döndüklerinde ürettikleri kavram buydu "Soylu vahşi" onlara göre doğal olmak, vahşi olmaktı ve bu soyluluktu. Bu da şu demek oluyor ki, onlar soyluluğu doğal olanda aramışlardı, bu da kendi içlerinde kaybettikleri şeydi, "doğallık" 21. yüzyılda doğallık nedir? insanların sizlerin üzerinize adeta bir etiket gibi travma yaşatarak taktıkları yüzlerce yıldır gelen enerjileri, tarihi geçmiş ve hatta hiçbir lahitin ve mumyalamanın bile kabul etmeyeceği eşikteki enerjileri üzerinize bir etiket gibi fırlatmalarındaki amaç ne? Amaç ne mi? çünkü herkes kendi bestesinin çalgısını çalacak insancıklar arıyor, köleler arıyor. Çünkü artık gerçek, uygar olmayan toplumlar için sadece bir ilüzyondur çünkü bu şahıslar kendi gerçeklerini, kendi zevklerinden çıkarıyorlar. Bir erkeğin ve bir kadının nasıl olabileceğine karışma, betimleme ve hatta tanımlama cüretinde bulunuyorlar. Siz özgür insanların böyle tanımlamaların virgül aralarına girecek kadar değersiz olmadığınızı bilmenizi isterim. İnsanlık, ancak kendisi ile gerilmiş olan hayvanlığın iplerinin ötesine geçtiği zaman keşfedecektir evreni, Üstinsanlığın ışığında.

İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!
İlkel Kafataslarından Zorba Zihinlere: Erkek Neden Olunmaz!
Cevapla