Her birliktelik mutlu sonla bitmiyor ne yazık ki... Duygular, hissedilenler bir şekil de araya girenler derken bitti mi bitiyor. Kadınlar olarak biz bunu kabullenmekte zorlanırız çoğu zaman, erkekler de belki bu sebepten belki ağlayan kadına dayanamadıklarından, daha az kırıcı olmak için türlü bahanelere sığınırlar.
Sinyaller nettir ama biz kabullenme evresine geçmekte zorlanırız. ''Hala beni seviyor ama...'' diye başlayan cümleler kurarak avuturuz kendimizi. İşin aslı pek öyle değil...

''Seni seviyorum ama biraz ara vermeye ihtiyacım var...''

''Benim için değerlisin ama halletmem gereken sorunlarım var''

Sana değer veriyorum ama hayatıma alacak kadar değil.
''Benden daha iyilerini hak ediyorsun...''

Bu cümle o kadar rahatlatıcı ki... Kendini sizden daha değersizmiş gibi gösterip ''evet ben daha iyisini hak ediyorum'' mesajı vermek istense de aslında sizi kendine layık görmüyordur.
''Seninle çok iyi dost olabiliriz...''

İlk zamanlarda ki heyecan bitmiş ''kanka'' rütbesine layık görülmüşsünüzdür.
''Bağlanmaktan korkuyorum.''

Hayatımı seninle geçiremem demenin kibarcası.
''Hayata farklı pencerelerden bakıyoruz...''

Ben gezip tozacağım daha, yeni yeni tatlar keşfedeceğim ancak sen hayatımda iken bunu yapamam.
Kimse vazgeçilmez değil hanımlar. Hayatınızı bir kişiye endekslemeyin... Karşınızdaki insan da değerinizi kendiniz belirlersiniz ve gitmek isteyeni durduramazsınız. Yeni bir sayfa açma zamanı geldiyse, cesur olun. Sizden bir tane daha yok...

Sevgiler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar