Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!

Duygusal biriyseniz bile bunu belli etmenize gerek yok!

Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!

Her şeye üzülüyormuş havası yaratmanız, sizi cepte görmesine sebep olabilir. Neden derseniz hemen açıklayayım.

Sizin çok çabuk duygulandığınızı bildiğinden ona karşı bir şeyler hissetmenizin fazla kolay olacağını düşünecektir. Ne kadar inkar ederseniz edin durum tam olarak da bundan ibaret. Hisleri yoğun bir insan olmanız, elde edilmesi kolay biri olduğunuz algısı yaratır. Doğruluğu tartışılsa da konumuz bu değil!

Onunlayken hafif "umursamaz ve narsist" olmanızda fayda var!

Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!

En ufak olayı bile büyük mesele haline getirip, ağlayıp sızlayan birisi olmayın. En azından onunla vakit geçirirken... Sonra bir gün, "Ben seni çok kırıyorum değil mi?" diye bir soru ile karşılaşmanız kaçınılmaz hale gelmesin! Düşünün, o kim ki sizi kıracak? Bakın, buna da ortam hazırlamış oluyorsunuz farkında olmadan. Daha ilişki başlamadan 'çok sevecek ve çok üzülecek' taraf imajı çizmeye gerek var mı?

Not: Uğraşmam tüm bunlarla diyorsanız kendinizi sonuçlara hazırlayın!

"Olursan ne âlâ, olmazsan sağlık olsun" havasında takılın!

Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!

İlla benim olacaksın, tripleri ile yakasından ayrılmamazlık yapmayın. Bunu asla yapmayın. Onunla bir ilişkiye adım atamayacak olmanın, sizi üzmeyeceğini bilsin. Sizi ne olursa olsun üzemeyeceğini de bilsin. Kendini o konumda görmesine ve ego tatmin etmesine izin vermemek için hassas biri misali tavırlar sergilemeyin!

Kendinize iyi bakın. :)

#Arızalıbirey

Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!

Hoşlandığınız İnsanı Kırılgan ve Hassas Yönleriniz İle Tanıştırmayın!
Cevapla