AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Cüzdanınız kalın olsun :D şaka şaka net bir cevabı yok göreceli konular bunlar
"Ama Furkaaan sen benim en iyi arkdşmsın. s" dediklerinden beridir kızlarla yakınlık kurmuyorum.
Hepsi mantikli buarada ilk fotodaki adam bana benziyor
Sağlam bence olmuş da utanan insanlar var 5 6 saniyeden fazla göz teması kuramam hoşlandığım biriyle 😂
zaten ondan fazlası hoş karşılanmaz :D
Degilmi bencede 😊 zaten benide kimse beğenmediği için sorun yok Allah çirkin yaratmış böyle dertlerimde yok eskiden denerdim ama şimdi hiç kimseye ilgi duymuyorum bile 🖒
Karakter falan hikaye sadece 2 şey tip ve para bu kadar basit.
bunları yapıp olumsuz yanıt alıyorsa kızın başka bir sevdiği vardır. yoksa kurtuluşu yok :))
Guzelmiş teşekkur ederim. Bir de bunları deneyebileceğim bir kobay olsa keşke
Kızlar erkeklerin poponu yesinler çok matah birşeylermiş gibi bacım kızlar normal kızlardan daha değerlidir Hakkı Yılmaz
Kısaca teklif ederken , durumu çok ciddiye almayın. Olursa olur olmazsa önümüzdeki maçlara bakacagız :)
eline sağlık güzel olmuş.
Yalnız artık insanlar o kadar değişti ki ne istediğini bile bilemez oldular.
Denemedigimiz kalmadı ama evet cevabını asla alamadık.
Çok ısrarcı da olmayın olacağı varsa da olmuyor sonra
Israr , erkegin kararli oldugunu gostermez mi. Neden ters tepiyor.
@katali Red cevabı alıyorsa istediği kadar kararlı olsa ne yazar daha da ısrar ederek kızı rahatsız etmiş olur şahsen ben istemem hayır dediğim birinin ısrar etmesi sinirimi bozar
Yazıda erkeğin yapması gereken şeyler yazılmış. Herşey olumluyken , kadın ve erkek güzel bir arkadaşlık yakalamışken erkeğin nazikçe bu teklifi yapmasından bahsediyor. Bence bu yazıdaki gibi karşı taraftan güzel tepkiler alan bir erkek reddedilse bile birkaç defa şansını denemeli.
@katali sadece başlığı okudum :)
@Selencelık bu durumda ne yapmalı erkek. nerede durmalı.
Niye hep yabancı fotolari koymussun? Bu hiç samimi değil. Bizi bizden örnek vererek durumu anlat. Sonuçta hepimiz ortadoğu cocuguyuz. Ortadoğu nun o sıcak havasını alamadim bu benceden. bir de günün bencesi seçilmiş benimki daha iyiydi.
Orta doğu çocuğu muyuz? :D Gördüğüm en saçma eleştiri bu oldu galiba.
Ne o avrupalı mısın sen? O koydugun fotolar yurdum insanini hiç tasvir etmiyor. Benim de Gördüğüm en saçma aşk bencesi bu. Ulan bu ne? Buranin kızlarını tanimasak uygulamaya kalkardik
Dikkate almıyorum, iyi geceler :D
Yürü git lan. Sana yorum yapanda suç. Bir ortadoğu erkeği olarak seni bu coğrafyada istemiyorum.
Seni bilmemde biz buz gibi ASYALIYIZ birader!
@Mamos07 tamam asyanin ortadoğu boyundaniz. Ayni fikirdeyiz
Hahaha ya git ya sen kimsin ki? :D İlk defa birini engelliyorum. Kendine orta doğuda sahip çık.
Çocuğa hak vermek lazım hatun nüfusun büyük çoğunluğunu * oluşturan suriyelilerdense?
:D :D
ben direk göz teması ile bitiriyorum işi gönlü varsa kaçırmaz gözlerini zaten ama iş ondan sonra kesat bende ilişki başladıktan sonra 1 hafta içinde bitiyor çözüm bulamadım
Lütfen cıvık olmayın, labali şakalar ve el kol hareketli yapmayın.. Kısaca adam olun
Her yigidin harci degil olgun olmak
Son derece yanlış ve maalesef edilgen kızları etkilemesi gereken maço erkekler için yazılmış bir yazı. Hiç yakıştıramadım. Yani bunları yapınca erkek süpermen oluyor, kadın da süpermenini bulmuş mu oluyor. Kızlarımız kafa yapılarını değiştirmedikçe, erkekleri fiziklerine ve parasal durumlarına göre değerlendirdikçe, öyle olmadıkları halde bu önerileri yerine getiren her kurbağayı prens sandıkları müddetçe daha çok ayrılıklar yaşar ve aşk zannettikleri ilişkilerin peşinden koşarlar.
Maço erkekler için mi? :D Tamam.
Bu onayladığın anlamına mı geliyor. Yoksa dalga mı geçiyorsun. Eğer onaylıyorsan "Ne demek istediğimi" anlayabidiğin için tebrik ederim. Yok dalga geçiyorsan anlatamamış olduğum için kendime kızarım. Ama küçücük bir ekleme yapayım. Benim maçoluk sadece sahiplenmek ve kıskanmak ile sınırlı değil. Benim maçaluk anlayışım. Karşı cinsle her anlamda kendini eşit kabul etmeyen herkes maçodur. Kadınlar da dahil. Kimsenin kimseye kendini kabul ettirme veya beğendirme kaygısı olmaması gerek. Herkes birbirini olduğu gibi sevebilmeli. Böyle olursa herkes kendini geliştirir, herkes biribirini olduğu gibi ve kendisi olduğu için sever. Bu durumda gerçek ve aşk kazanır. Geri kalan her şey yapay etkilerle yaratılan yapay duygulardır ki isterseniz tartışabiliriz. Özür dilerim biraz büyük bir ekleme oldu. Saygılar...
Adam gibi adam olsun cesur olsun kendine guvensin kalbi güzel olsun daha ne
Teklif kısmı olmadan, diğer hiçbir maddenin önemi kalmıyor.
tip oby olmadıktan sonra kızların hepsi çirkine namuslu olduktan sonra bunların hiç bir önemi yok
Bu söylediklerine katılıyorum ama şu devamlı yere bakıyorum bu beni bitiriyor
Bazıları ceviz gibi kapalı oluyor ve kesinlikle giremiyorsun içeri. Ne yaparsan yap. Yani ben denedim olmadı :(
On onemlisi kendinden emin olmasi bazilri dedklerini farknda bile olmuyr ozguvenli olsunlr bence
Size gore yakiiskli kisiler kendinden wmin olmayanlar degil zaten yakisikli uzun boylu biri nebderse tamam der inanirsiniz
@Y4ln1z ben inanmam yakisikli ysa biraz daha suphe ederm. Cok genel konusyrsn ve bazen sunu unutuyor hem kiz hem erkek eger kadere inaniyrsnz anlrsnz sen guzel istersn ama kaderinde nasil varsa onunla evlenirsn canli orneklerini ben cevremde cok yasadm o yuzden bazi seyler bana cok sacma geliyr
Uzun boylu ddgilseniz acilmayin nasil olsa kabul edilmeyecek
Bende öz güven var sıkıntı bende çıkmaz sıkıntı doğru kişinin olmaması :D
Cesur ve dürüst olun davranışlarınla sözleriniz tutsun yeterli bence
ulan eger ilgisi varsa diger kriterlere gerek yok zaten
kibar olmak, saygılı, sevgili olmak, düzgün sessiz bir şekilde kenara çekilip otururum
Kendinizi fazla kasmayın herşey özgüven meselesi herşey zamanla kendiliğinden oluyor zaten fazla koşturmayın kalbe zarar:))
Bazen bunların hiçbiri yetmez canını da versen onun için kafasında seni bitirmişse ölmüşsün demektir canını vermesen bile
Kızların neye ne tepki vericegi belli olmaz ama biraz rahat gergin olursan kendini bişey sanalar
Eskiden di bunlar şimdi kızlar parası olan erkeğe bakıyor net..
Bir kızın erkeklere böyle konularda bir şey anlatma gereği duyması gerçekten çok saçma
Sizi ilgilendiren bir detay göremedim bu yorumda? Çekilebilirsiniz.
Evet çekilmek en doğrusu
bu tarz seyler bilincli yapilirsa yapmacıkligin dibine vurulur ha belki kiz tavlanir sonra senin meslegin oyuncu olur :)
Sanırım son maddeyi okumamışsınız siz de. Orada diyor ki kendiniz olun, farklı karaktere bürünmeyin. Birazcık okuyalım kaybedecek bir şeyiniz yok ;)
yarın metroda bir deneyim şu göz göze gelme meselesini :D
Hep aynı benceleri yazıyorsunuz biktim 😂
Okuyorsanız ne ala. Yüzde 90 okumuyor ki? Konu aynıymis ne değişir? :D
Okuma tembelliği olan bir ülkede yaşıyoruz ne bekliyorsun. Ayrıca okusak bile burda kalıyor yani uygulamıyoruz hiç 😂
Artık bilemiyjiim :D
İş görüşmesine mı gidiyoruz
tip ve para yoksa olumlu sonuç alamazsın
Bu anlatılanlar 18 yaş grubu için mi?
güzel bir yazı olmuş ;)
Kalbini Kazana bilmek :)
Katılıyorum güzel bence ama biraz spesifik olmuş.
Taktik maktik yok bam bam bam
Bunları yapınca hemen olacak mı? 😀
İlgisi varsa olmaması için sebep yok
İlgili arkadaşa yönelmek lazım o halde
taktikleri aldık bakalım :D
yapmanız değil , olmanız gereken yakışıklı olmak.
Özgüven ve esprili olmak şart (Başta tip olacak)
Güzel olmuş pekii reddedilirsek ne yapmalıyız 😂
Yanıt bekleyen varsa o gelsin
bir evet için bu kadar şeyi yapmam
şansı arttıran diyelim
Birazda keyifli olman lazim
Well well well bla bls
Yakisikliysa gerisini biz hallederiz falan sjshfhh
wawwwwww
Duruşuru
paraniz olsun yeter cok ama cok para
evet
Bence haklısın o şans ama bizde yok
Oluruna bırak olmazsa zaten olmayacaktır 😎
En iyisi kendin olmak gerisi yalan