Çağa ayak uydurmuş dedim, çünkü yeni yeni ve hızlıca türeyen bir model olur kendileri. Çapkınlık yapabilmeyi kolaylaştırmak amaçlanmıştır. Peki bu erkek modelinin size karşı tutumları nasıldır? İşte şöyle ki;
Karşı cinsi sizden kıskanırlar, lakin siz onları sık sık karşı cins ile görebilirsiniz.
Karşı cins ile ilgili bir şey anlattığınızda veya aranızda karşı cins ile bir muhabbet geçtiğinde ciddi ciddi kıskanırlar. Ya da kıskanmış gibi mi yapar demeliydik? Ama şunu söylemeliyim ki siz onları kızlarla sık sık görebilir, onlarla olan mesajlarını yakalayabilirsiniz. Çünkü sizi kıskandığı konuyu kendi yapmaktan çekinmeyecektir.
Hayatlarınıza ve seçimlerinize müdahale ederler.
''Şunu şöyle yapmalısın, bunu böyle yapmalısın, bence bu senin için daha iyi bir seçim.'' tarzında cümleleri onlardan sık sık duyabilirsiniz. Hani sevgililer birbirlerinin seçimlerine müdahale eder veya yardımcı olur ya, işte bu erkek tipleri de siz sevgiliymişsiniz gibi bir imaj yaratmak istediğinden bunu yapar.
Kıyafetlerinize, özellikle dekolteli giysilerinize karışırlar.
Kısa ve dekolteli şeyleri giymenizi istemezler, siz de aklınızca sizi düşündüğünü zannedersiniz. Gel gelelim ki bu konu da sadece sevgili izlenimi yaratmak için. :)
Rutin olarak mesajlaşma ve konuşma mevcuttur.
Her gün mesajlaşır veya telefonla konuşursunuz. Telefonda size kendinizi iyi hissettirecek şeyler söylemekten de çekinmezler. ''Bana iyi geliyorsun, seninle konuşmayı seviyorum'' tarzında.
Nerede olduğunuzu, nereye gittiğinizi bilmek isterler.
Habersiz gittiğinizde de neden haber vermediğiniz konusunda tartışmanız muhtemel de olabilir. Bu erkek modeli nerede olduğunuzdan haberdar olmak ister çünkü.
Peki ya sonra?
Sonra bir bakmışsınız ki her gün size yazan, sizi kıskanan, sizden haber almaya çalışan, güzel laflar sarfeden adam iletişimi kesivermiş! Mesajlar atılmıyor, yüz yüze konuşulmuyor... Hiç bir şey yok ortada. Alışmışsınızdır siz ama, sonuçta hayatınızı paylaştığınız bir insan vardı. 1 gün beklediniz, 2 gün beklediniz, 1 hafta beklediniz, yok... Dayanamayıp o mesajı attınız! ''Neden birden bire böyle davranıyorsun, ne oldu ki?'' Muhtemelen ufak çaplı bir tartışma yaşayacaksınız. Sonra bu erkek modelimiz size diyecek ki;
''Ben sana seni seviyorum mu dedim?''
Evet, bunu diyecekler. Çünkü geldi hayatınızı kısıtladı, her şeyinize karıştı, seçimleriniz için size fikirlerini belirtti. Ama daha sonra bu cümleyi sarfetti. Ya da bir değişik versiyonu olan ''Biz sevgili değildik!'' Bu cümlenin de ondan farkı yok. Peki amaç ne idi? Tabii ki zaman geçirmek, sevgiliymiş imajı vermek. Hiç bir zaman bunu net olarak söyleyemediler, çünkü sorumluluk altına girmek istemediler. Zaman geçirip, yara bandı yapıp kenara atmak daha hoş geldi.
Okuyan heerkeslere teşekkürlerimi iletiyorum. <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar