İnsan bazen yaşadığı duygudan emin olamıyor. Nefret ya da öfke gibi, keskin bir duygu değildir aşk. Zaman alıyor insanın anlaması. Genelde o gittikten sonra, insan farkına varıyor. :)
Kıskançlık Duygusunu Tam Yaşayamaz
Emin olamadığından, karışmakta kararsız kalır. Tepki verip vermemek arasında, duygu karmaşası yaşanır.
Gün İçinde Konuşmalar Kısa Sürer
Çok fazla konuşmaktan kaçınır. Kendini kısıtlanmış hisseder.
Aynı Ortamda Fazla Durmaz
Sevgisinden emin olmadığından, suçluluk duygusu yaşar ve aynı ortamda durmaz.
Sürekli Onda Ne Bulduğunu Sorgular
Duygusundan emin olmak için, kendine dönük sorgulaması olur.
İleriye Dönük Hayal Kurmaktan Kaçınır
İlerisini değil, anı yaşar. İleriyi düşünmek, onu bunaltır.
En İyi Cevaplar