Seni Bugün de Seviyorum.


Not:Seni Seviyorum



Bakıcam öyle..


Susuşunu seyredicem...


Sen sessizliğin ardına saklanırken Ben kavga gürültü seni izlicem..


Özlicem mesela bana gülümsemesini dudaklarının..


Hani durup dinlendiğimiz o aşk duraklarının, Sen olmasan da tek başıma altında beklicem..


İlk tanıdığım yere gidicem arasıra. Olmasan da sen izini taşıyan kum tanelerini öpücem.


Tanıdıklarına değil,tanımayanlara sorucam seni; Çünkü hiç bir ağızdan O Gitti cümlesini duymıcam.


Ben yine de sevicem seni..


Olmasan da..


Sussan da yüzüme..


Kavgalarımız özlicem..


Herşeyin aklımda kalıcak seninle beraber..


Karalama kağıdı gibi olsa da kalbim; Hiç bir izini silmicem,


Ben hep beklicem seni bitanem..


Hep özlicem..



Not: Seni Seviyorum...




Seni Bugün de Seviyorum.
Cevapla