Aşk çoğu zaman karşılıklı olmaz, bizim sevdiğimiz bizi sevmez bizi sevene de biz ısınamayız. Bu gibi durumlarda kendi mutluluğunu bir kenara bırakıp, belki sever umuduyla hiç gelmeyecek birini beklemek, yaptığımız en büyük yanlışlardan biridir.
Ne kadar zorlarsan o kadar olmaz

Maalesef insanlarda bu durum hep ters tepki yaratır. Üzerine ne kadar gidersen git o senden kaçacaktır. Senin belki beni sever umuduyla yaptığın şeyler karşı tarafa sıkıcı gelecek, sizden kurtulmak isteyecektir.
Verdiğin zarar sadece kendinedir

Çünkü sen onu sevip beklerken o kendi dünyasında, kendi hayatını yaşıyordur. Senin onunda içinde bulunduğu hayaller kurman, sadece gelecekteki hayal kırıklığının daha da büyük olmasını sağlar.
Onu beklerken karşına çıkan güzel fırsatları kaçırırsın

Karşına çıkan, belkide hayatının diğer kısmını mutlu mesut geçirebileceğin bir insanı görmezden gelirsin. Çünkü bir gün onunda seni sevebileceği ihtimalini düşünür, kendini kandırırsın.
"Gurur" bu durumda işine yarayan en güzel şeydir

Seni sevmeyen biri için kendini herkese kapatmak ve mutsuz etmek yerine, kendinin farkında olup ondan vazgeçmen gerekir.
Kimseye kendini zorla sevdiremezsin

Senin hiçbir şey hissetmediğin birini zorla sevemeyeceğin gibi, onunda seni sevmesi için girdiğin çabalar boşunadır. Bir gün onunda seni seveceğini düşünüp beklersen, hayatının en güzel günlerini kaçırmış olursun.
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, kendini sevmeyen birinden sevilmeyi beklemektir!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar