Eğer Gerçekten Seviyorsanız Her Ne Olursa Olsun Kişinin Yanında Kalmayı Başarmalısınız

Bence erkek ve kızlı ilişkilerde gerçekten ortada bir sevgi varsa bu korunmalıdır.

İnsan ne olursa olsun sevdiği insanın arkasında olmalıdır

Örneğin; birisi geldi ve sana seninki böyle yapmış, ya da böyle bir geçmişi var (kısacası sizi bu sevgiden caydırmak için söylenebilecek sözler veya durumlar) ondan uzak dur sana zarar verebilir gibi bir çok şeyler duyabilirsiniz.

Eğer Gerçekten Seviyorsanız Her Ne Olursa Olsun Kişinin Yanında Kalmayı Başarmalısınız

Sizce bunu duyduğunuz şeyle mi yargılamalısınız yoksa karşınızda ki kıza/erkeğe sorup doğrusunu öğrenerek mi? Bence bunu hemen duyduğunuz şeylerle yargılamak yerine karşınızda ki insana sorup içinizi rahatlatmaktır. Ki zaten eğer kişiliği yerine oturmuşsa ve size gerçekten değer veriyorsa bu durumda daima size doğruyu söyleyecektir.
Arkadaşlar bazen insanlar gerçekten karşısında ki insanların mutluluğunu kıskanıp iki taraftan birine caydırıcı şeyler anlatarak iki tarafı da mahvediyor. İlişkiler bitecek duruma geliyor ve sevenler bitik bir hale geliyor.

Evet doğru da olabilir diyelim duyduğunuz şey...

Bu sizden önceki geçmişiyle alakalıdır çok ağır bir durumdan gelmemişse kimse kimseyi böyle bir şeyle yargılayamaz

Unutmamalıyız ki kendimizin de bir geçmişi var ve bizimde büyük-küçük hatalarımız var. Ve sevgili dostlar ne olursa olsun sevginizden vazgeçmeyin... Çünkü bir zaman sonra büyük pişmanlıklar duyacaksınız... Neden buraya kadar gelsin ki durum, zaman kaybetmeyin eğer böyle sıkışık bir durumunuz varsa oldukça kararlı olun. Karşınızda ki insana sahip çıkın ve kimsenin ağzına asla lokma vermeyin.

İyi akşamlar.

Eğer Gerçekten Seviyorsanız Her Ne Olursa Olsun Kişinin Yanında Kalmayı Başarmalısınız
Cevapla