Biraz Zor Severler

Belkide yalnız olmalarının en büyük sebebi budur. Ya ünlü , ya sevgilisi var ya sizden büyüktür ya da sizin sevdiğiniz sizi sevmeyen sizi seveni de siz sevmezsiniz.
E ne olacak şimdi derken yalnız kalmayı tercih ederler

Hem böylesi daha iyidir belki diye düşünürler.
Aslında sevgiliniz yok diye yalnız sayılmazsınız

İnternetiniz ve yemeğiniz var.Buda birşeydir. Hem internetinde olmadığını da düşünsenize ne kadar korkunç olurdu son günlerde bunu daha iyi anlamışsınızdır.
Yemeğinizle aşk yaşayabilirsiniz

Bir sevgili sizi pasta kadar mutlu edebilir mi? Edemez. O halde yemeğinizle aşk yaşamanızda sakınca yok :)
Ancak dozu fazla kaçırmayın

Sonra böyle şikayet etmemek için ve kilo sorunlarıyla uğraşmamak için dozu kaçırmayın. Sonra birde kilolarla uğraşıyoruz. Yazık bize.
E yapalım o zaman diyorsanız kedinizi sevin

Pofuduk pofuduk ponçik bir kedi sevgiliden daha iyidir.Benim kedim olsa eminimki gözüm başka birşey görmezdi. Kedisi olanlar; şanslısınız.
Belkide hayatınızın aşkı çoktan karşınıza çıkmıştı

Elinizden kaçırdıysanız yapacak birşey yok. Yalnız olmaya devam!.
**
Okuduğunuz için teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar