AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Erkekle kizlar aynı kefede degill.. kizlarin erkege acilmasi büyük bir hata olur.. kizlar agir basli olmali malesef oyle simdi erkeklerde kendilerini savuncak.. Susun erkekler.
Çekingen erkekten zaten hayır gelmez. Onlarla gelecek düşünmemek lazım.
Kız ilk adımı attığında bir çok erkeğin onu "daha değersiz" göreceği kesindir
Bu arada eline sağlık. Harfi harfine katıldım
Bak kac tane arkadaşım varsa hepsi sevdiği kişiye karşı çekingen oldu kayıp etmekten korktu , yoksa normalde rahat sevgili olan tipler , seven kişi o kadar rahat olamaz , direk seviyorum diyen belli eden sahtedir abaza dir
@_-_JoKeR_-_ Belli derece çekingenlik olabilir ama her şeyi de kızdan bir erkekten zerre hayır gelmez. Örneklerini gördüm
*her şeyi de kızdan bekleyen bir erkekten
Hayır tabi ki her şey kızdan olmayacak , ama yani erkek için de kolay değil dediğiniz kadar , kız ilgi gösterdiği belli ettiği halde söylemiyorsa yine sevmiyordur seven kişi fırsatı varsa degerlendirir
@_-_JoKeR_-_ Anladım
Çok safsınız gerçekten. Asıl yırtık insandan hayır gelmez. Çekingenden kastınız eğer eziklik ise o konuda hemfikiriz. Ancak karşıdaki kişiye hata yapmaya çekinen efendi bir erkekten bahsediyorsanız gerçekten çok safsınız.
Sizin yüzünüzden nice aşklar bitti. Bana sevgilim sevdiğini söyledi ve şu an mutluyuz. Seviyorsan söyleyin, bunları erkekler de yaşıyor merak etmeyin. Kalpsiz yaratıklar değiliz.
Ben bir kere adım attım gerçi adım değildi neyse Şimdi hatırlayınca sadece gülümsüyorum. Iki günlük dünya. Eğer soylemeseydim simdi gulumsemicektim, soylesem nasil olur diye dusunucektim. Cok abartmak iyi bir sey degil.
Olm o değil de bir çocuk var bizim üni'de, ortak derslerde görüyorum
Çocuk Almancı, öyle güzel bir yüzü var ki bakmaya kıyamazsın ama çocuk mal :( hüznün tanımı bea, o tipe o apaçilik tüh bak yine üzüldüm geldi aklıma
Kim bu cocuk ya devamli ondan. bahsediyosun
@delicius inanılmaz mükemmel bir şey be, ama zeka yok işte o yüzden...:(
Ya arkadas ne zaman kafanizda yer etmis " ilk adimi her zaman erkek atar" disuncesi yok olacak ya. Seviyorsa veya en azindan hoslaniuorsa bahsetmeli kizda.
Kizlar teklif etmesin ama en azindan bayagi belli etsin
Ne aciz bir yaklaşım! Hayat felsefesine bak: Tırs ve deneme!
Çok saçma. Kırılırsın üzülürsünle olur mu? Erkeklerde reddediliyor, hiç mi uğraşmayalım o zaman. Ayrıca ilk adımı atan kız basit kız değildir
Ilk adimi kiz atinca her sey bir yana farkli algilaniyorsun. ben de önermiyorum.
Her zaman erkekler mi reddedilip kırılsın durum esitlensin kızlarda reddedilip kırılsın üzülsün, düşünsün kırıp döktüğü erkekleri
Herhalde elinde tescilli belge var "Bu duygular sadece kızlara özeldir." diye :)
Kız da erkek de ilk adımı atabilir. Duygu ifade etmek asla tek cinse özel olmamalı. Ayrıca bir kez reddedildin diye "Özgüven" yerle bir olacaksa içinde bir yerinde çok hassas kırılgan bir çocuk var demektir. Önce onu iyileştirmen gerek.
Böyle çok hassas konularda kesin tavsiyelerin kimseye yararı yok.
Bana göre olan durumu yazdım, kimse benimle aynı fikirde olmak zorunda değil.
Sana göre olan yorumu genelleyerek yazman manipülasyona yol açar. Fikir beyan etmekten öte bu. Fark var.
Tamam. 😂
:) :)
Her şeyi devletten bekliyen tayfa gibi her şeyi erkekten beklemeyin :D
Şu yazıya 'Hmm, çok doğru' diyorsanız, tebrikler, umarsız bir kezbansınız.
Hiç alakası yok. Çocukca duygular bunlar. Olmazsa olmaz ne gerek var abartmaya?
Bence kim seviyorsa konuşmalı belli etmeli bunu herşekilde yapmalı tadında orantılı ve asil bir şekilde
Arkadasim soyledi duymayan kalmadi siz anlayin artik
Çok feminen bir yaklaşım. Hiç farkında değilsiniz ama siz kızlar her şeyi erkekten bekleyip erkekten karşıladığınız için her alanda geridesiniz.
seviyorsan senden güzeldir, gidip konuşma.
kızlar ilk evrelerinde kendilerine göre çok çok güzel/yakışıklı insanları severler... ve acıdırki mental gelişimleri erken olsada geç öğrenirler o insanla olamayacağını. bazıları ömür tüketir.
Daha çok beklersin böyle cesur korkak kızlardan nefret ediyorum herseyi karsıdan bekleyen garantici acımasız zalim... vs vs
Seven insan kız ya da erkek, reddedilmeye hayal kırıklığı yaşamaya hazır olmalı. Özgüven kaybı yaşanmaz. Çünkü kimse kimseyi beğenmek zorunda değil. Önce reddedilirsin. Sonra başka biri kabul eder. İnsan seviyorsa kız ya da erkek olsun ilk adımı kendisi atmalı.
Sacmalik
belki adam utangactir
Beni sevip acilamayip kiskandirmak icin baskalariyla birlikte olan kizlar oldu
Sonuc => s3ktirsin gitsin
Seviyorsa kiz soylemeli
kızın ilk adımı atması saçma olur. sevgisini belli edip beklesin
Sanki biz yaşamıyoruz hani kadınlar güçlüydü ne oldu hemen dağıldınız eşit değiliz işte anlayın
sonuncusu hariç ki onunda değişik versiyonu geçerli 'yavşak' erkekler içinde geçerli hepsi
Her hangi boş beleş aptalın basit kız damgasını yiyeceğim diye hoslandigim birinden duygularımı gizlemem. Daha doğrusu gizleyemem
evet haklısın ama aynı şeyler erkekler içine geçerli.
aşk diye bir şey yoktur olmayan bir şey için fazla kafa yormaya gerek yok
başarılı insanlar cesur kızları sever. Eğer karşı taraf benim gibi kariyerli başarılı disiplinli ve popüler ise gidin açılın. En olmadı cesaretinize aşık olurlar.
Taraflı bence sanki erkekler bunu yaşamıyor sanki biz farklı bir türüz...
Erkeğin hoşuna gidebilir ama iş ciddiye bindiğinde evlilik konusunda, seni kalkıp yargılar. Biz erkekler yargılarla büyütülüyoruz malesf. Ben öyle değilim ama genel anlamda durum biraz böyle
Seviyosan gidip konuşma
Seviyosan gidip ısır olacaktı konu başlığı ;) :)
Zaten ilk adımı atmayı düsünen kisi reddedilmeyide göze almalı öyle degil mi?
Risk almadan başarıya ulaşamazsınız hanımlar. Ayrıca bu maddeler bizim için de geçerli :)
Yani bir kız bana çıkma teklif etmeli 😂😂😂
Ama ben musade etmiyorum ki hemen atlıyorum sanki madalya verecekler... 😂😂😂
git konus ya hayatın sonumu sanki kendi adıma konusuyorum ben gidip konusmadığım için fırsatlar hep elimden kaçtı karşıdaki boyle dusunuyor sonra hayatının fırsatı kaçıyor işte
Helal be 👏
Neden erkegin bu durumu ywnmesinden daha kolaymis? Sizin gozunuzde erkekler onune gelene yazan abaza tipler cunku dimi
Valla ben de öyle düşünüyodum ama olmuyo yani seviyosan git söyle basit kız gözüyle de bakarsa zaten kabul etmemesi bir lütuf..
Yine asik olunca, söyleyecegim. icime atmayacagim🙏
Konuşmak gereksiz bir eylem. Zaten anlaşıcak olan bakışlar
Başkalarının ağzıyla iş yaparsan sikilirsiniz gidin konuşun ucunda ölüm yok dibi basi bir kız bunun
Seveni sevin❤️ Değer ver sarıl Öp yanaklarını oyy bal 😘😚😚😗
Niye kızların üstesinden gelmesi daha zor oluyormuş, çok saçma. Açılmayın , mesaj atmayın, hep böyle hesaplar yapın, alayınız evde kalacaksınız :D
İnsana sevdiğini söylemek basitlik değil red edilirsin o ayrı
Demin reddedildim acil yardim edin diyen bir kiz vardi soru soran senmiydin o hemen ardindan boylesi bir bence gorunce sey ettim
Bencemi okusaydın ben olmadığımı anlardın. 🙄
BU yazdıkların erkekler için geçerli değil yani ne saçma bir yaklaşımınız var
Çok yanlış bir bence. Insanları yanlış yönlendiriyorsun. Ben olsam kaldırırdım. O derece kadınları rencide edici kısıtlayıcı kötü bir bence.
sana göre öyle, yönetime göre çok süper bence. 😂
Yaşıtlarına kötü bir örnek oluyorsun. Kadınlar seçme hakkına sahiptir. Koyun gibi seçilmeyi beklemeleri anlamsız. Ben en güzel aşkımı kendi teklif ettiğim kişiyle yaşadım.
Bana göre olan bir şeyi yazdım. Tabi ki herkes aynı düşünce yapısına sahip değil ancak bana göre doğru olan bu. Umarım pişman olmazsın. 😁
Bu duruma erkek sebep oluyor karakter analizi yapmadan konuşmayın derim
o zaman teklif eden erkek basit erkek tabi kızlar da basit erkeği sevmez o zaman erkeğin teklif etmemesi gerekiyor
Zaten erkeklerde duygu yok his yok taş size göre alakasız olmus kusura bakmayın
Cok güzel yazmıssın sana katiliyorum
biz öküzüz ya gidip bir köşede kahkaha atıyoz
@ben10um ben ona söyledim ama pişman degilim çünkü saklamak istedim :))
Biz erkekler olarak bunların üstüne bir de sapık durumuna düşüyoruz yaşayanları bizzat gördüm bana göre bu bence kalite olarak size yakışmamış
Sana göre öyle iste.
Peki saygınız için teşekkür ediyorum iyi geceler.
iyi geceler.
Evet hepsi doğru tespitler. Bizzat yaşadım
Sen hele gel kalbini kırarsam ş. refsizim
Erkekler bunları yapamıyorsan mu taraf tutmaya bak
Eee? Erkeklerin penceresinden baktınız mı duruma?
Ya Allah aşkına söyle
Bir kız sana geliyor açılıyor
Ve red cevabı veriyorsun
Ne oluyor?
Pohpohlan kibirlen sonra ama ben sana karşı aynı şeyi hissetmiyorum
Alttan alttan Sevin bana geldi gibisinden
?
NEYMİŞ sizin pencereniz?
@Okeyindörtlüsü Bizim en kötü red şeklimiz sizin '' Ben seni arkadaş olarak görüyorum'' kadar can acıtıcı değil ;) ayrıca bu ego mevzusu kadınlarda da çok ortaya çıkan bir durum, bu konuda bize çemkirmeye hakkınız yok. Alışık değiliz sonuçta.
Cesur kadın cesur dünya demek
aynı şey bize de olur kardeş hiç kusura bakma.