Alışılanın aksine ilk adımı kızın atması nasıl karşılanır sizce? Çekingen erkekler için bu büyük bir hayaldir. İlk adımın karşı cinsten gelmesi hoşlarına gider ve egolarını okşar. Ancak reddedilen bir kızın kendini toparlaması bir erkeğin bu durumun üstesinden gelmesinden daha zordur. Reddedilen bir kız neler yaşar? İşte o kaçınılmaz 4 Durum;
Kırılırsın...

Deli gibi aşık olduğun insan tarafından reddedilmek ne kadar kötü bir duygu sizce? Ben yaşamadığım bu durumu tahmin edebiliyorum. Şimdiye kadar kimseyi deli gibi sevip ona açılma gereğinde bulunmadım. Bir gün birine aşık olursam da açılmayacağımı ve ilk adımı ondan bekleyeceğimi düşünüyorum.
Hayallerin suya düşer

Platonik sevdanla kurduğun o toz pembe hayallerin artık bir önemi kalmaz. Tek bir kelime size değer veren birinin kalbini kırmaya yeter. Bir insanın dünyasını başına yıkmakla kalmayıp onu adeta hayata küstürebilir.
Öz güvenin yerle bir olur

Bundan sonra aşık olup sevdiğinin aşkından ölsen bile kimseye açılamazsın. "Yine mi hayal kırıklığı yaşayacağım?" korkusuyla aşkını kalbine gömmekten başka çaren kalmaz.
"Basit kız" durumuna düşersin

İlk adımı erkekten beklemek ve o adımı erkeğin atması bizim için doğal bir şey. Maalesef ki kızlar için aynı şey geçerli değil. Bazen reddedilmekle kalmayıp üstüne "basit kız" damgası yersin. Bununla da kalmaz elbette; milletin ağzına sakız olma ihtimalin de baya yüksektir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar