İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!

Alışılanın aksine ilk adımı kızın atması nasıl karşılanır sizce? Çekingen erkekler için bu büyük bir hayaldir. İlk adımın karşı cinsten gelmesi hoşlarına gider ve egolarını okşar. Ancak reddedilen bir kızın kendini toparlaması bir erkeğin bu durumun üstesinden gelmesinden daha zordur. Reddedilen bir kız neler yaşar? İşte o kaçınılmaz 4 Durum;

Kırılırsın...

İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!

Deli gibi aşık olduğun insan tarafından reddedilmek ne kadar kötü bir duygu sizce? Ben yaşamadığım bu durumu tahmin edebiliyorum. Şimdiye kadar kimseyi deli gibi sevip ona açılma gereğinde bulunmadım. Bir gün birine aşık olursam da açılmayacağımı ve ilk adımı ondan bekleyeceğimi düşünüyorum.

Hayallerin suya düşer

İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!

Platonik sevdanla kurduğun o toz pembe hayallerin artık bir önemi kalmaz. Tek bir kelime size değer veren birinin kalbini kırmaya yeter. Bir insanın dünyasını başına yıkmakla kalmayıp onu adeta hayata küstürebilir.

Öz güvenin yerle bir olur

İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!

Bundan sonra aşık olup sevdiğinin aşkından ölsen bile kimseye açılamazsın. "Yine mi hayal kırıklığı yaşayacağım?" korkusuyla aşkını kalbine gömmekten başka çaren kalmaz.

"Basit kız" durumuna düşersin

İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!

İlk adımı erkekten beklemek ve o adımı erkeğin atması bizim için doğal bir şey. Maalesef ki kızlar için aynı şey geçerli değil. Bazen reddedilmekle kalmayıp üstüne "basit kız" damgası yersin. Bununla da kalmaz elbette; milletin ağzına sakız olma ihtimalin de baya yüksektir.

İlk Adımı Atmayı Düşünen Kıza Tavsiyem; Seviyorsan Gidip Konuşma Bence!
Cevapla