Ilişkilerde erkekler evlilikten biraz daha uzak duruyor "Ne zaman evleniyoruz?" Diye sorduğumuzda gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi donup kalıyorlar. Peki erkekler neden evlilik lafı duyunca konuyu değiştirmeye çalışırlar bakalım..
Evlilik aşkı öldürüyor, biz böyle daha mutluyuz!

Kime göre, neye göre öldürüyor? Peki bu senelerce evli kalan birbirlerine hala ilk gün ki gibi aşık olan eşler kim? Bu bahane bizi ikna etmedi üzgünüm beyler.
Ben baba olmak için henüz hazır değilim!

Biz zaten hemen çocuk sahibi olalım demiyoruz ki.. Zamanı geldiğinde olursun yani daha evlenmeden bu cümleyi kurman çok komik.
Daha iyi bir iş bulduğumda neden olmasın?

Düğünün, evliliğin masraf olduğunu düşünürler. Bir kere evleniyorsun o kadar masraf olurversin bu bir bahane değil. Hem hayat müşterek biz destek oluruz merak etmeyin.
Evlenince özgürlüğüm kısıtlanacak!

Tamam biraz kısıtlanabilir ama tek başına yaptığın şeyleri eşinle yapmak daha çok zevk verir sana.
Ya da tercihleri farklıdır kızlar çok da şey yapmamak lazım. :))

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar