Yeni evlenen gençlerin, sosyal medya paylaşımlarına hep dikkat ederim. Her biri de nedense, birbirinin benzeri paylaşımlar yapmaktan bıkmaz bir türlü. Ta ki bebek olana dek. Bebek olduktan sonra da, ısrarla bebişkonun abartılı resimleri, komşularla içilen aşırı süslü kahveler ve çikolatalar, kocişkoları ile izledikleri filmi paylaşırken filmi göremeyeceğimiz şekilde gözümüze sokulan kek dolu tepsiler ve daha nicesi. Hadi gelin hep birlikte, bu tip içeriklere sahip resimlere göz atalım arkadaşlar.
1) Gelinimiz konuda sözünü geçiremediği altınları gözümüze sokar
Sorsanız, resmin kesinlikle altın gösterişi yapmakla alakası yoktur. Ancak altından bol bir şey görmekte imkansızdır neredeyse.
2) ''KOÇİŞKO'' ile içilen kahve, tüm sosyal medya hesaplarında paylaşılacak şekilde süslenir ve öyle paylaşılır!
Genç çiftimizin amacı, kesinlikle kahve içmektir. Zaten kahvenin üzerinde tüten duman ve bardakların ışıl ışıllığı da, tamamen natureldir.
3) Eltim gelmiş, hazırlıksız çıkmak olur mu karşısına?
O kurdeleler bağlanmasaydı çokoprenslere, elti yemez içmez her yerde konuşurdu bu ilgisizliği.
4) Bacanişko da geliyor! Haydi hemen hazırlığa!
3 adet bulaşık deterjanı kapsülü de, bacanişkoya özel. İşte zarafet, işte uyum.
5) İşte çok normal bir tost tabağı. Ona göre normal!
Romantizm öyle işlemiştir ki içe, kurdele kalmadığı için fazladan zeytin de yenemez! Bu tip yeni evli genç çiftleri, sosyal medya hesaplarının anasayfalarında sıkça görmek mümkün sevgili arkadaşlar. Bazen ''Ne kadar tatlı çiftler.'' dedirten, bazen de abardıkça abaran görüntüler paylaşarak bizi bizden alan bu çiftlere; ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR...
Yeni Evlilerin Akıl Almaz Ponçiklikleri Göz Dolduruyor!
Bu olayların altında ciddi psikolojik rahatsızlıkların olduğunu düşünüyorum... Zira ta çocukluğumuzdan gelen "yarış atı modu" ile "komşunun çocuğu ile kıyaslanma" felaketleri yüzünden birileriyle yarış/rekabet halinde olduğumuz kafamıza kazınıyor; sonra bu TEOG, KPSS, LYS derken gitgide pekişiyor; Ayşe 450 puan ile İstanbul Üniversitesi İksitat'a yerleşiyor da Emre 389 puan alınca kıyamet kopartılıyor... "Neden Sakarya Sosyoloji kazandın, bak Ayşe'ye..." diye başlayan katliam dolu cümlelerle eziyoruz Emreleri, Gizemleri, Salihleri...
Sonra Gizem Emre ile evlenir... Kendini ispatlamak zorunda hissettiğinden eltisi geldiğinde "hazırlıksız" yakalanmamak için bisküvileri kurdele ile bağlar ve instagram fenomeni olur... İspat çabası öyle yoğundur ki ekmekler dantelle süslense bu kesinlikle anormal olmaz... "Kocişle kahvaltı keyfi" keyiflidir ama aslında "Mutluyum ben" durumunu ispata çalışmaktır bu...
Çocuk olunca da her yer bebek fotoğrafı olur; hiç söz hakkı yoktur zavallı bebeğin, ya istemiyorsa her yerde boy boy paylaşılmayı? Ben şahsen istemezdim...
Pazarlama, ispat ve akabinde beğenilme kaygısı yüzünden bütün bunlar...
Hatta itiraf edeyim/öz eleştiri yapayım şu an bu yaptığım da bildiğimi ispat etmekten başka bir şey değil... Ve sizinki de tam olarak bu...
Kizlar Şaka dimi bunlar 😮gercektenmii var mı boyleleri yaa gülme krizine girdim yemin ederim😅bu insanların hiçmi işleri yok hele o kurdeleye bağlanmış zeytinler yokmu😂Allahım, Allahim ben onlari yemeye kiyamam, hicmi üşenmediniz onları hazırlarken 🙄 hadi hazırladiniz nasil kiyip yediniz😣onlari yapan güzel kardeşim elllerinee sağlık😘gercekten tebrik ediyorum sizleri👏ayrica, bu güzel paylaşım içinde @MerveNazliOzgur sanada teşekkurler canım😘
Canım benim rica ederim. Tabi bazılarının zaten ti'ye almak amaçlı resimler olduğunu da öğrendik ancak geneli böyle biliyoruz ki. Evliliğin heves dönemleri :D
Böyle insanlar yaşamamalı, cidden, bunlarla evli olan adamlara acıyorum, bu kadar aptal kadınlarla seks bile yapılmaz, insanda libido falan bırakmaz o mutfaklar, bu saçma salak muhabbetler.
Cazgır kadınlar, para peşindeki kadınlar bile daha evla böylelerine. En azından ilişkinin belli dönemlerinde kendini erkek gibi hissedersin.
Böylesine aptal insanların evlenmesi yasaklanmalı.. Yaşam alanlarını ve nimetleri saçma-sapan şekilde süsleyen, evin her köşesini pembe manyaklığı ile donatan psikopatlar ki bana göre hepsi.. akıl sağlığı yerinde olmayan "şizofreni hastaları". Bu kadar pembe odaya bakınca midem bulanıyor. Gerçi onlarda haklı tek amacı ev olan ev CEO'ları.. Sanırım dekoratif bir eser oluşturduklarını sanıyorlar ama hepsi görsel yoksunu..
Cidden abartı benim bildiğim sunum yiceklerle soslarla olur birde bunları yerken kurdele çözücem hiç işim yokmuş gibi. Emeğine sağlık güzel olmuş kimse yapmasın böyle şeyler paranıza yazık sonra o kurdele çöpe gidecek 😀😂ardınızdan ağlarlar.
Hele altına açıklama yapıyor gibi uzun uzun yazıyorlar konuşuyorlar ama boş yani. Bakıyorum çoğu pc mühendisi, doktor, hemşire falan cahil gibi davranıyorlar hayatlarının her anlarını gösteriş için kullanıp sonra öyle değilim böyle değilim ayakları insatgaramdan soguttular... Çok doldum onlara.
Çok iyiymiş hakkaten. Yalnız çok sıkışptı gelen birisi o düğümleri çözene kadar altına yapar ahahahaa. Daha güzeli klozet kapağını kaldırıp direk klozetin üzerine sera streç filmi gergin bir biçimde koyacaksın sonra klozet kapağını kapatacaksın. İşte bu komedi olurdu :)
Merhaba. Güzel bir bence ama keşke biraz araştırıp resimleri paylassaniz. Oradaki iki resim mizac amaçlı. Özellikle de son resim fenomen bir anneye ait. İnstagrami esgimira ve sadece pembe gelinlerle alay amaçlı paylaşmıştı kara mizah adı altında.
Hic yabancilik gekmiyor zaten. Bizim akrabalardan yeni evlilerden nedensizce abartici anssayfamdan görüyoru... Bana beğeniyormunuz diye sorsanız? kesinlikle de böyle paylaşımda hic beğenmiyorum. Sıkıcı geliyor artık.
Budalalık ve gösterişin tavan yaptığı dönem.. Tamam Ian mutluysanız mıtlusunuz bize ne? (mutlu falan da değillerdir ya neyse, etrafa öyle görünmek lazım tabi)
İğrenç ya asla evime pembe ve dantelli kurdeleli birşey sokmayacağıma ant içtim resmen tiksiniyoru. Vintage tarzı bile yerlere rüsfa ettiniz be yazık oldu zhsbdjssks
Yapmacık siz bunları 2 ay sonra görün birde :D Önemli olan evlenmeden her zaman böyle süprizler yapabilmek evliliğin ilk 1 ayında herkes romantik sizin deyiminizle ponçik :D
totoş işleri bunlar erkek adam hanımına bu tür saçmalıkları yaptırmaz!! Akşam kekikli çorba içirir, keşkek yedirir akrabaya, tarçınlı boza içirir karşılıklı; öğlen ise çay, zeytin peynir yedirir kırıntılarıyla desen yapar
Kocisko ne ya? hahahahha saçmalik hepsi. Ben evlenirsem bir tatil fotosu atarim en fazla (plajda) , diger turlu seylere gicik oldum simdi gorunce , bu kadar i da olmaz dedirtiyorlar bu ne ya , bunlarda evlilik kafa yapmis xD
Buraya görüş bırakımda artk görülmedin valla sıkıldım ya bunu görmekten. Ordan burdan alınanlar günün bencesi oluyor. Haksız mıyım @Furies üretim yok tüketim var mk
Ben olsam 'Madem yarattın bari takip et, rızkı sen veriyorsan birilerinin açlığının hesabını niye bizden soruyorsun, o kadar insanı açlığa mahkum ederken hiç acımadın mı?' derim.
En İyi Cevaplar