Gitmek istersiniz gidemezsiniz, gelmesini istersiniz gelemez. Web cam'den birbirinize bakar durur, sesi ile hasret giderirsiniz. Tek hayaliniz bir gün bir yerde birlikte olacağınızdır. Gücünüzün tükendiği her an bunu hayal edersiniz ve yaşadığınız aşk için güçlü durmaya çalışırsınız.
Güvenmek mi?
Hayatta ki yaşadığımız en zor durumlardan birisidir. Güvenmek zordur, zaman ister, emek ister, sevgi ister, saygı ister, eğer bir kız size güveniyorsa senin adam olduğunu gösterir. Bir kıza güven verebilen adam azdır nadirdir.
Ey Gönül ! Şimdi sorarım sana, hangi 'aşk' daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, Anlatılmayıp yürek deşen mi? tabiki anlatılamayan yürek deşen, ulaşılmayan dağı deldiren, kavuşulmadan çöllere düşüren
Önemli olan duygulardır kişinin ne hissettiğidir
Bunu sevgili olarak düşünmeyin? Görmeden sevebileceğin kişiyi annen olarak düşün onu görmeden de sevemez misiniz? Önemli olan duygular değil midir? Her üzüntünü, sevincini, birlikte yaşamak nedir peki? Bence asıl sorun buradadır yanında hissetmektir.
Peki ya özlemek?
Özlemek susmak gibidir dile getirmek ne kadar güzel olsa da acı olandır. O kadar çığlıkların içinde sessizliği dinlemek gibidir. Özlemek bazen cehennemin ortasında donmaktır. Peki yanındakini özlemek ya da daha yanından gitmeden özlemek?
cok guzel bence olmuş ozellıkle vıdeoyu ızledım cok hoşuma gıttı ınan sen ıyıkı varsın emegıne saglık uzaklıkla ılgılı bır soz var yazmadan gecemıyecem bır yerde okumuştum aklımda kalmış samımıyet mesafelere baglı olsaydı guneşe en yakın zırveler buz tutmazdı cok sagol
Fiziksel tatminleri ikinci plana atmayı başardığında yani idoit olmaktan kurtulunca ''aşk'' deryasına dalmaya başlıyor zaten. o deryaya dalınca da kişi zaten kalbi kalbine denk olanı görmeden de hissedebiliyor. fazla teferruata gerek kalmıyor o zaman; bir söz, bir gülüş, bir bakış, bir koku, bir duygu yetiyor anlamaya, O'nun gerçekten sevilmeye değecek kişi olduğunu..
Böyle düşünen 1 kız varsa 1 çay içmek isterim kanks
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
😢 sen seversin.. ama o seninle birlikte bir çok kişiyi seviyorsa..😢 Mesafeli ilişkiler bu kadar toz pembe değil. Zor çok zor.. Sen sırtlanıyorsun ama o yapmıyorsa aynısını:'(
En İyi Cevaplar