Bir Erkeğin Erkeğe Aşık Olmasında veya Kızın Kıza Aşık Olmasında İslama Bir Zıtlık Yoktur!

Müslümanlık dinine göre eşcinselliğin yasak olduğunu hepimiz biliyoruzdur. Ve kuranda bu gibi kişilerin yaşadığı bölgelerin cezalandırıldığı söyleniyor ve kanıtı var.



Ancak kuran bir erkeğin erkeğe ya da bir kızın başka bir kıza aşık olması hakkında bir şey söylemiyor.




Yani müslüman bir erkek gay ise ve başka bir erkeğe aşık olduysa bunun günah olması için homoseksüel bir ilişkide bulunmaları gerekiyor. Ama karakterimiz müslüman ve dinen yasaklanmış olduğu için onunla ilişkiye girmeyerek seksüel duyguları yerine aşkını ön plana çıkarıyor. Bu da günah işlemeden gay olarak yaşanılabileceğini gösterir.


Bir Erkeğin Erkeğe Aşık Olmasında veya Kızın Kıza Aşık Olmasında İslama Bir Zıtlık Yoktur!


Bu yüzden Bence etrafta hiç kimsenin "sen gay sin müslümanlığın sana ihtiyacı yok" ya da "sizin gibiler yüzünden medya kirleniyor" gibi cümleler sarfetmemesinin gerektiği düşünüyorum sonuçta "kalbini mi yarıp baktınız ?"



Bunun suizan olarak değerlendirileceğini ve o gay günah işlemediği halde toplumun bu gibi konuşmalarla günah işlediğini düşünüyorum.



Umarım bu yazı herkese faydalı olmuştur burada kimseyi manipüle etmeye çalışmıyorum sadece insana biraz saygı gösterilmesi gerekiyor ve bu toplumumuzda dinin yanlış algılandığı için gösterilmiyor. Unutmayın müslümanlık dini saygı dinidir.


Bu arada homoseksüel erkeklerinde hiçbir insan tarafından yargılanmasına gerek yok çünkü o adam bir erkek yerine bir kız ile de evlenmeden ilişkiye girse yine haram. Adil olalım, suizan yapmayalım, hoş karşılamasakta o yaşta bir insanı değiştiremessiniz bu yüzden canını acıtmayalım.


Yazımı beğendiyseniz yorumlarınızı bekliyorum. Beğenmediyseniz ya da yanlış buluyorsanız hangi kısmı yanlış bulduğunuzu söyleyebilirsiniz. Teşekkür ederim okuduğunuz için ✨✨✨

Bir Erkeğin Erkeğe Aşık Olmasında veya Kızın Kıza Aşık Olmasında İslama Bir Zıtlık Yoktur!
Cevapla