Beyler Sizi Kıskanmıyoruz, Öz Saygımızı Korumaya Uğraşıyoruz!

Ailemize ve yakınlarımıza karşı sorumluluklarımız var!


Yani bizim siz hariç bir hayatımız vardı. Orada da çok sevdiklerimiz vardı, ailemiz gibi, annemiz, babamız, kardeşlerimiz, kardeş gibi gördüğümüz arkadaşlarımız...


Biz kızlar, sizden önce hep onlara emanettik, elmanın yarısı onlardı. Sonra bir erkek çıktı karşımıza belki de o sizdiniz... Bizi onlardan emanet alan siz oldunuz bu sefer...


Eğer çok sevdiysek ailemize, sevdiklerimize kendimizin doğru ve isabetli seçimler yaptığını gösterebilmek için sizinle yeni mutluluk binaları inşa etmeye gözümüz kapalı evet deriz, güveniriz.


O binanın çökmesi demek sizi seven kadının da o enkazın altında kalması demek.


Enkazın altından yardımsız kurtulmak zor bir ihtimaldir bilirsiniz.


Bize ilk yardım yine ailemiz ve yakınlarımız tarafından gelecektir. Ancak bu yardım bir acizliğin yüze vurumudur. ''Seçim becerimizin yetersizliği''. Bundan sonra sevdiklerimizin aklında sürekli hep acaba ya yine üzülürse ihtimali olacaktır. Hem de eskisinden çok daha fazla.


Beyler Sizi Kıskanmıyoruz, Özsaygımızı Korumaya Uğraşıyoruz!


Bir kadının tepesini fazla attırmış erkek temsili...


Kendimize olan güvenimiz diğer önemli nokta


Seçim becerimizin yetersizliğinin devamı olarak çevremizde bize oluşan tutumları yavaş yavaş sezeriz. Bizi her ne kadar çok sevmeye devam etseler de bize karşı oluşmaya başlayan aşırı korumacı tutumları zamanla bizi yeniden çocuklaştıracaktır. Sevdiklerimizle oluşacak davranış-onay şeklindeki tutumlarımız birey özgürlüğümüze balta vuracaktır. Tekrar çocuk olup tekrar geriye gitmek mi? Bunca yaşadığımız hayat tecrübesine rağmen mi? Bunu bize yapmayın.


Beyler Sizi Kıskanmıyoruz, Öz Saygımızı Korumaya Uğraşıyoruz!




Küçük bir çocuğa olgun muamelesi yapmak, o çocuk için gurur verici olabilir. Ancak yetişkin bir insanın çocuk muamelesi görmesi çok büyük bir hakarettir''



Size karşı olan güvenimizi sarsmanız çoğu zaman aslında sandığınız kadar bizi üzmüyor!


Aslında zaman geçtikten sonra, acılar eskisi kadar gaddar olmuyor.


Ya da biz alışıyoruz.


Zamanın yardımıyla daha sağlıklı ve tarafsız düşünmeye başlıyoruz.


Hatalarımızın flu resmini daha net görebiliyoruz.


İnanın kız milleti olarak o üzüntü yerini hatanın neresinden dönersem kardır düşüncesine bırakıyor.


Üzüntümüz aslında sizin olmayışınızdan değil, harcadığımız zamanın boşa gitmesinden kaynaklanıyor.


Bilin istedim...



Sevgilerimle Ks Halkı...

Beyler Sizi Kıskanmıyoruz, Öz Saygımızı Korumaya Uğraşıyoruz!
Cevapla