AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Kurbağa: Öp beni ve mutlu son yaşayalım...
Prenses: Öpsem, ömrüm bir kurbağayla mı geçecek?
( İkisi de olacaklardan habersiz... Öpünçe kurbağa prense dönüşecek, prensesin ömrü bir prensle geçecek ve mutlu bir son yaşayacaklar. )
Piremses; len nasıl öpecem ben bunu vıç vıç
Kurbağa; önce bir frenc kiss çekse, prens olunca ben bunu ellerim falan yataga kadar yolu var ertesi günde masaya koyar elli kurus cıkarım bana karı mı yok mk
Asdff
Prenses : Ya arkadaş su hikaye yüzünden normal insan öpemez olduk ya , midem kalkıyor artık öpmeyeceğim ne olursa olsun
Kurbağa : Öpcem öpcem derken hayatımı kararttın be ya bizde de şans yok ki kurbağa olduk , Hulk olsaydım sen koşardın peşimden
+ Saçlarımı yaptırdım farketmedin bile?
- Ya kızım hadi öp artık sıkıldım
prenses: Bir öptüm prens kurbağa dönüştü
Kurbağa: Ben bu kılıkla bu ilişkiden yırtarım.
kurbağa : tam hayallerimdeki gibi yine çok güzelsin
prenses : yaa bide gel bana sor hayaller yakışıklı prens gerçekler kurbağa prens
Prenses: Acaba prense dönüşürmü? ucunda kıymetli öpücüğüm var !
Kurbağa Prens : Ikinci randevumu kaçırmam umarım
Kurbağa: şişe bitecek nerdeyse prenses hala güzelleşmedi 😁
Prenses: öpmesemde olur bu son kadehten sonra prens gibi gelmeye başladı bile gözüme 😁
Prenses: Şansıma hep kurbağa geliyor bir kere gerçek prens öpemedim.
Kurbağa:Ah ne kadar güzel olduğunu bilsen beni öpmezsin ama söylemicem.
Prenses: sarayıda üstüme yapican yoksa öpmem 😏
Kurbağa : yatağa da atacanmı 😎😎😎😎😂
¯\_(ツ)_/¯
https://i.hizliresim.com/qPXblW.jpg
Prenses: benim günahım neydi bunu öpüyorum ,
ya prens degilde at olursa
Kurbağa: sen beni bir öp de istersem at olurum isdersem eşşek...
Kurbağa (-) premses (+)
+kesene bereket müdür.
-eyvallah birader. bunu saymam ha öpmeye de bekleriz.
prenses:eşitlik yoksa aşkta yok
kurbağa:eğer beni öpersen,14 şubatta sevgilin olabilirim
Prenses; sen dün gece prense dönüşmemişmiydin ya
Kurbağa; senin kafan güzel kızım
Gurbağa > Ee öpcen mi artık?
Premses > Uff sanane be salak
Prenses: Bu senede prens olamadın iyi mi?
Kurbağa: Hayırlısı be gülüm
Prenses : yanlışlıkla üstüne bassam vicik diye ses çıkacak! 😒
Kurbağa : bana ne zaman verir ki? 😁
Prenses= Beni sevse o öperdi öpmiycem işte. s. s
Kurbağa = öpsede karşı köyün prensesine yazsam
Prenses: Erkek erkektir, nefes alsın yeter.
Kurbağa: Öpsede gitsek
Kurbağa : Seni çok seviyorum dış görünüşüme bakmadığın için
prenses: eyvallah önemi yok :)
vay be ne kadarda yaratıcı yaa oha
@SanatveAşk bence kafiii :) :)
Prenses: kurbaga cok hostir ema benanehhhh
Kurbaga: az kaldiiii cok eglencuhhhhhh :D
Prenses: Hıhh! Yine çok havalıyım yine çok güzelim...
Kurbağa: Yeter artık bir öküze benzetiyorsunuz bir kurbağaya ne kadar hayvan severmişsiniz...
Prenses: Inat degil mi opmicem.
Kurbaga : Oyuncu degisikligi lutfen.
Piremses: beni yine alt dukkandaki pideciye goturdu fukara
Kurbaga: hesap gelmeden tuvalete gitme bahanesiyle hesabi kiza mi kitlesem
https://hizliresim.com/rZzg4a
😂😂😂
Süperdi 😂😂😂
@MUHAMMEDALİ76 kimse anlamıyor kuzencm 😂😂
Prenses:Biliyorum beni aldatıyorsun. Artık bırak bu ayakları! Kurbağa Prens:Peki canım ön ayakları mı arka ayaklarımı mı?
Prenses : Çirkin olabilir ama kalbi güzel :)
Kurbağa : Çirkin olabilirim ama beni her halimle de seven biri var :)
Prenses; Acıktım, kurbağa bacağı mı yesem ki.. 😐
Kurbağa prens; Beni seviyor.. 😊
Prenses: Acaba fırında soslu sinek yemegimi begenecek mi?
Kurbaga: Bu aksam bari sinek yemesek ulan neyse caktırma 😒
Prenses: Acaba neye benziyor
Kurbağa: Üzerine atlamanın zamanı geldimi ki
- Masalı duyan geliyor, yeter artık ya... Dönüşümü tamamlayan kaçıyor anlamadım ki...
- Prensesten öpücüğü alır almaz yanındayım Necla bekle beni.
Prenses demiş keşke ayaklarımı yerden kesen bir sevgilim olsa kurbağa vırrrrak demiş kız zıplamış
Evlenmişler
Hsshahshhshhdbzjdjzkfkdk
- Hadi hadi öp artık beni...😍😍
+ Bu kurbağa eskisinden daha da çirkin. Uff😒
Bu durumda etegime karışamaz 😏 Öpmesem mi acaba?
-aşkım nasılda sabırsız ya 😍 beni yicek gibi bakıyor
Prenses :Önemli olan iç guzellik derken bunu kastetmemistim.
Kurbaga : Sarhoş ayağına bir alt dudak verir mi ki?
Prenses : Kurbağa az ilerde evlendirme dairesi var imza atar mısın nikah defterime beni böyle sevip evlenir misin benimle?
Kurbağa reis : Varak Vurak :D:D
Kız: Aşkım senin bu kurbağa halin benim canıma ‘tak’ etti, sen de ‘tık’ yok.
Kurbağa: Beni böyle sev seveceksen kalbim senin gir gireceksen.
Vee Perdeler Kapanır...
Prenses: Ne zaman seni öpmeme izin vericeksin, gercekten sabirsizlaniyorum artik. Cok merak ediyorum nasil göründügünü.
Kurbaga: ben senin bildigin kurbagalardan degilim, evlenmeden olmaz 😒😒
https://i.hizliresim.com/vnBXm6.jpg
Hadi bakalımm 😄
:))
Prenses: O nokta atışlı dil darbelerinle klitorisimi mutlu edemeseydin zor otururdun karşıma hıh!
Kurbağa: Bu son kadeh, hadi lafı uzatma da iç artık kadın :)
Umarım "moruk" kelimesi hakaret sayılmaz :)
https://i.hizliresim.com/qPZOoW.jpg
Prenses: Vrak vrak vrrrak Necmi ben sana şimdi derdimi nasıl anlatayım?
Kurbağa prens: vraklayıp durma bedenim kurbağa olabilir ama seni anlamayacak kadar kurbağa olmadım.
prenses: ıyyy Öpsem mi bilemedim. :/
kurbağa: beni öpmek istiyo ama o öpcüğü vermicem vermicem benim değil mi vermicem ahh uhh vermicem :D
@Paranormal_kızz nasıl? :D
İyi ama benimki daha iyiydi. :)
@Paranormal_kızz bakiim bir :D
Prenses:Söyle bana küçük kurbağa her şey ben öptüğümde düzelecek mi
Kurbağa:Çok erken değil mi erken değil mi söyle bana prenses benim dış görünüşüm senin fikrini etkiler mi
Prenses: Millet sevgililer gününde İnsan gibi sevgilisiyle vakit geçirir, bu anca vırraklasın.
Kurbağa: Canım sevgilim, beni her halimle seviyor. Nasılda aşkla bakıyor gözlerime
Prenses:Ne bekliyon herif içsene şu şarabı romantik olalım biraz dedin aha olmaya calışıyoruz
Kurbağa:Gözlerin beni benden alıyo hanım o yüzden içemiyom asma suratını ahu gözlüm.
Prenses: Yine bana bir tektas pirlanta birse almadin mi? Bide prens olucaksin.
Prens: Sen bana bir opucuk vermiyorsun bu halde surunduruyosun mustehak sana ;)
Prenses: Öp, öp insanda mecal bırakmadı bunun prense dönüşeceği filan yok.
Kurbağa: Şu kaprisi bile ayrı yakışıyor, belki bu gece öpücükten fazlasını verir.
Prenses:Öpsem ne değişecek ki, bu erkeklerin hepsi aynı...
Kurbağa:Ulan alt tarafı bir öpücük, öpse de prens olsa... Anam şu sümüklü Seda mı lan? Vay vay...
Prenses: Başlık parasını denkleştirdin mi?
Kurbağa: Wrak wrak wrak
Kurbağa Prens : Bi' kere öpsem ya!
Prenses : Evlenmeden olmaz!
prenses: sanmıyorum bunu öptükten sonra zengin bir prense dönüşebileceğini :/
kurbağa: afferim banaaaa haaahh çokk güzelll afferiiimm banaa son kuruşuda bir öpücük için harcıyoz inşallah boşa gitmez
Prenses: hani benim yakışıklı prensim anneee ah felek zalim felek zalim felek acaba bu çirkin kurbağayı ne edek Kurbaga: söyle ona sebastiyan çirkinler de sever konuşacağına öpüver öptükten sonrası exstraya girer
Prenses:Müstakbel prensim neden içmiyor acaba.
Kurbağa:İlaç hangisindeydi lan.
Prenses:kim demiş kızlar tipe bakar doye?
Kurbağa:Icimdeki cevheri bilse hemen öperdi. .
Gicik :d
Prenses tam kurbağa yı öpücek olurken kurbağanın bir yere gitmesi gerekir. Tam arkasını döner.
Prenses=gitmek zorunda mısın? Der
Kurbağa=son kez aynaya damı bakmayah demiş 😀😀😀😇(umarım olmuştur )
Prenses- Şimdi başlayacaklar yerimize saçma salak konuşmaya
Kurbağa- Aynen anasını satayım
kurbağa:Beni ne zaman öpeceksin sevgilim
prenses:oha abartma yokluktan takılıyoz işte 1 günlük :)
Prenses : Hayatimda daha cirkin bir kurba gormedim ama opucem son cagrem bu!!
kurbaga : Hayatimda daha cirkin kadin gormedim. bu is olmaz!!