AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Prenses: bende şans olsa prensim kurbağa olmazdı
kurbağa Prens: ne kadar şanslıyım beni hak eden prenses karşımda duruyor 😂😂😂
prenses:
uuz bir kurbagayı opemem...
kurbaga:
masadan öyle bir kalkarım ki garsona bırakılmış bahşiş gibi hissedersin
ucuz olcaak :(
prenses: sevgililer günü yoğunluğuyla bize de kalan bu neyse cinsiyeti erkek
kurbağa prens : bitsede yemek öpse beni
Kurbaga: bir opucugun beni prens yapar.
Prenses: biz prenses oldukta noldu?
Prenses: Ben istiyorum Çağatay Ulusoy, öpünce çıkıyor Hakkı Bulut
Kurbağa: Surata bak surata sanki ben yağdırdım yağmuru psikopat
Prenses-gece yarısı olsa da şu meymenetsizden kurtulsam
Kurbağa-gece olmadan hatundan bir öpücük alsam da eski halime dönsem
Kurbaga:Gecen gun kocaman bir sinek yakalamisim...
Prenses:Bugunden snra blind date e tovbe
Prensen: aşka uçma kanatların yanar
Kurbha: aşka uçmazsan kanat neye yarar.
kurbağa: öpünce prens olmazsam yandım
prenses: öpersem bide prens olmazsa o kurbağayı ölü bilin
Prenses: Gel Öpcemm Öpcem dedim sanaa..
Kurbağa: Aman tanrım didimmm Kaçınnn Kaçınn :D
Prenses "bu şimdi prenses olunca bırakmasın beni?".. kurbağa: " nasıl icecegim şarabı? Söylesem uzatır mı acaba?
bayan için: prenseslik için düştüğümüz duruma bak..
kurbaga içinde: İyiki Param Var:)
Prenses: Anlaşıldı bugünde açız
Kurbağa: Sarhoş olunca öptürürüm heralde :D
kurbağa:prensesim ben aslında bir prensim
prenses:kurbağadan prens olurmu hiç dalga geçme
Yerin kulağı vardır, benim de kulağım var. Ben yer miyim?-Yemem😁
Kurbaga : beni opte bir yerden başlayalım
Prenses: sana vermessem kime verecegim 😂😂😂
Kurbağaya az ilerde prenses var demişler varak vurak demiş :)
Kadın : prens diye birşey kalmadı keşke hep kurbağa kalsa
kurbağa: lann daha güzeli yokmuydu?
Prenses: Kurbağalar kaç sene yaşıyodu acaba...
Kurbağa: Umarım Dilimi sorun etmez.
Prenses: seni asla öpmeyeceğim Fikret.
Kurbağa ( fikret): gece bir kurbağa ile ilişkiye girmek istemezsin.
Prenses ;
Ulan Sabri yine gol değil insan ol azcık :(:
Kurbağa ;
Bu kızın beni öpeceği yok tribi de çok dudaklarını yapışsam mı? 😉 😘 💋
prenses: Umarım bu kez doğru kurbağayı bulmuşumdur.
kurbağa: Ne güzel kız keşke benim olsa.
Prenses: Bu akşam yine kurbağaya kaldık.
Kurbağa: Hep prensese kalsam keşke
Kurbağa: Artık ilişkimiz öpüşme seviyesine gelmeli.
Prenses: Daha el tutuşma seviyesine gelmedik.
prenses=gözlerin çok güzel biraz bakışalım
kurbağa=ne bakışmasından bahsediyon kızım hadi öp beni
prenses : Bu gün sevgililer günü ve elin boş mu geldin?
kurbağa : Yinede öpüceksin dimi?
Prenses: Acaba öpsem ne olur?
Kurbağa: Hayvanlardan hoşlanıyor galiba...
Bence direk muhabbete girecek kurbaga
Prenses: 100 liralık çek için düştüğüm duruma bak.
Kurbağa: Aklımı seveyim..
Prenses : Acaba ölü takliti yapsam ümidini kesermi?
Kurbağa Prens : 364 gündür hayalini kuruyodum işte tam zamanı öpmesi için..
:) :) :)
Kurbağa: iyiki sevgililer günü varda bir kiz mecburiyettende olsa iki opuyo.
Prenses: erkek oldugumu anlamasa bari.
Prenses : Ne kadanda sevgiyle bakan prense dönüsmeyı bekleyen bir kurbaga
kurbaga : vrak vrak
Kurbağa:Nirdesin Aşkımmmmmm
prenses:burdayım patlama geliyokkkk
😄😄😄
... https://i.hizliresim.com/L1W7nb.jpg ...
Prenses: Bulamadık şöyle KızlarSoruyor'dan aşkını ilan edecek adam gibi birini...
Kurbağa: KızlarSoruyor'a üye midir acaba?
Prenses: ne bakiyo bana mon mon
Kurbaga:ayyyyy cok hoslandi benden
Prenses; öp öp bitmedi ya ne kurbağaymış.
Kurbağa; kırmızı rujun olayım sür dudağına bea!!
prenses :lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi dırıt dırıt
kurbağa:ben seni sevmiştim neden bana böyle yaptın dırıt dırıt
Prenses olmadığımı öğrenince ne yapar acaba?
Prens olmadığımı öğrenince ne yapar acaba?
Prenses: Kurbağa murmağa prens sonuçta her türlü gideri var 😏
Kurbağa Prens: Şununla bir siftahı yapıp prens olayım daha ne prensesler öpecem 😘😎
Prenses : Acaba bana hediye ne aldı?
Kurbağa Prens : Ulan , hediye de alamadık tatlı niyetine trip yiyeceğim :/
Prens:bardağıma yetisemiyorum yardım eder misin?
Prenses: Öpmem yeterli seni
https://i.hizliresim.com/yLZLXn.jpg
...
Prenses: a benim bir tanem bir yolcuk öpem mi öptürmezsen buralardan Gidem mı
Kurbaga: öp öp öp tabi doyamazsan bir daha öp
Prenses:Cahildim Dünyanın kurbagasına kandım
Kurbaga:guluk guluk
https://i.hizliresim.com/Jnb4bB.jpg
...
kurbağa:Öp beni prensesim öp beni
prenses:Öpecemde eğilemiyom ki bende fıtık var
Prenses: Ulan seni öpünce hani yakışıklı prens olacaktın?
Kurbağa: Bana ne soruyon, git masalı yazan Grimm kardeşlere sor!
Anlam veremediğim en saçma gün ^^ Kültürümüzde olmasa bile özenerek ulkemize zorla soktuğumuz çok ama çok saçma bir gün ^^
Kurbağa = Hadi ben kurbağayım , senin neden 3 parmağın var?
Prenses = 3 benim uğurlu sayım tamam mı !!!
jhahah dikkatin harika
@BayaanDengesiz 😊😊👍
Kurbağa : Neden öyle umursamaz tavırlarla bakıyorsun 😒
Prenses : Sitede olduğundan çok farklısın 😱
Ne kadar adaletli bir seçim olacaksa bilemiyorum artık düşük seviyeli olanlar en aşağıda.
Prenses: Bunu öpeceğime 14 Şubat değil bir ömür yalnız kalsam daha iyi.
Kurbağa:Biliydim böyle olacağını.
kurbağa : evleneli 5 sene oldu her 14 şubatta öpücem deyip söz veriiyosun öpmüyosun?
prenses: öpmicem öpmicem kuruyup gitsede öpmicem :P
Prenses:-Bundan guzel kurbaga bacagi corbasi olur!!!
Kurbaga:-Tipim degil ama hayatim kurtulur...
Prenses: Hiç vazgeçmeyeceksin değil mi?
Kurbağa : Tabiki hayır , bir gün mutlaka prens olacağım sakın umudunu yitirme hadi öp beni
:D
Ne sevgililer günüymüş 3 aydır gündemde.
Yılbaşı var daha 4 ay önceden planlanan organizasyonlar.
https://i.hizliresimupload.com/LYUZnBh9.jpg
🐥🐥🐥
prenses :
ben sana prens olamazsın demedim adam olamazsın dedim o yüzden öpmüyorum seni
kurbağa :
öpmeyecekmiş ( burda kahkaha atıyor ) yine bana kaldın kızım hadi öp
Buyrun sıcak sıcak:D
https://i.hizliresim.com/XLrG0D.jpg
Prenses : Sevgililer gününü icat eden bununla öpüşeceğimi bilseydi vazgeçerdi :(
Kurbağa : Yaşasın ilk önce Prensesi sonra da sevgililer gününü icat eden insanı öpeceğim :D
Prenses: Ulan gül gibi prensesim şansıma bu yeşilbaş çıktı öpünce iyi bişey olsa bari. Tipe bak ya
Kurbağa: Kız öpçük versene zilli nasılda nazlı nazlı bakıyor yarim benim be