AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Prenses: Neden yüzüme bakıyorsun?
Kurbağa prens:Yüzüne bakmıyorum Sinek var yemekler de gelmedi ben başlangıcı yapsam olurmu?
https://i.hizliresim.com/1Mqk3p.png
...
Kurbaga : hadi yine deneyelim. Öp beni Prenses : yine mi seni opecegim. Daha kac kez opmem gerekli. Olmuyor iste.
Prenses - ohhh cok guzel oldu , immmmahhp cok guzel , cok guzel iste aradigim romantizm ( dagla gecer bakislarla )
Kurbaga - baba ben bu kizi buraya getirdim ama elimle icemedigim saraptan 200 lira sokmasin simdi garson
Başbaşa oturmuş hemde romantik şekilde şarap içiyorlar iş buralara gelmiş ve prens hala o şekildeyse o "kurbağa prens" falan değildir direk kurbağadır :))
Prenses: Ben bunu çevirecek başka şey bulamadım mı da kurbağa yaptım?
Kurbağa: Prenses görünümlü büyücü cadı, kıskancından yakışıklılığıma kıydı.
Prenses: evi arabası emekli maaşı var, kısmetse olur.
Kurbağa: Lan öpmese mi beni, diğer adaylara mı geçsem
Prenses : Bunu değil öpünce çamaşır suyuna soksan gene prens olmaz.
Kurbağa : pabucumun prensesi öpme len öpme kalmadım senin kokuşmuş dudaklarına.
Evet var böyle bir şey lise arkadaşım internetten kız bulup aşık oldu kız bunu terketti sonra bir tripler bir tripler...
Prenses: Kala kala buna kaldım bugünlük idare etcem artık
Kurbağa: Az daha iç; öpüşek hemen kaçcam :)
prenses: Ay beni öpücek galiba çok masum bakıyor
kurbağa: Acaba bugün veriri mi? keşke traş olsaydım
Kurbağa: Eğer beni öpersen yakışıklı bir prens olucam prensesim
Prenses: Hmm başka prenseslere gidersin böyle iyi
https://i.hizliresim.com/0m5P2Z.jpg Buyrun :)
Prenses: Bunu öpsem dert öpmesem ayrı dert...
Kurbağa: İnsana dönüşünce bunu bırakır esra erol'a çıkarım!
PRENSES: Bari öpseysim de öyle gelseydik buraya..
KURBAĞA: İşimi şansa birakmam. Belki beni olduğum gibi de seversin...
Prenses: Babamın zoruyla oturdum şu masaya hofff nerdesin anneee😩😩
Kurbağa: Öpsede görse benim gerçek yüzümü😒Bakalım hala bana burun kıvıracak mı haspam😒
Prenses: Şunun tipine bak ya. Meymenetsiz.
Kurbağa: Başıma koydun tacı, kendini ettin bacı! Öpsene kız!
Prenses: Sana dişi sinek yiyilmeyecek demedim mi? :/
Kurbağa Prens: Hadi öp de barışalım hayatım...
https://i.hizliresim.com/D4vPpO.jpg ...
Kurbağa: artık öpsede akşamki maça yetişsem.
Prenses :bunun öpünce beyaz porscheli pres olanından yok mu ya
Prenses:Kurbağa seni biyologların deneyinden kurtardığıma pişman etme dönüş artık
Kurbağa:Şarabı içtikçe beni daha güzel görürsün sultanım
Prenses: Kurbağa bacağı ızgarası çok güzel olurmuş, şunu yakalasammı acaba?
Kur. Prens: Aman bu kaknem beni öpmesin, ben kurbağa kalmaya razıyım.
vrag; vay arkadaş optürmesem mi içip içip kurbalara bile sarkıyor. :)
prenses; Bu şarap fena değilmiş en azından görüntüsü düzeldi.
Prenses : Ulan yıllarca Kuzene / Hocaya asıldık kala kala buna kaldık
Kurbağa : Geçmişin umrumda değil, yeter ki öp ulan bir kere
Günümüz ilişkilerine atfen..
https://i.hizliresim.com/bJd7bY.jpg
Prenses: Çok da çirkin, ay ben bunu öpmem. Ya prens de yalansa?
Kurbağa: Şimdi öper de prense dönüşürsem, göldeki hanıma nasıl açıklayacağım?
Kurbağa: (oo canım bir an önce Öpsene)
Prenses: (yönetmenin yemekler gelmiycekse burda kessek artık...)
Prenses : her sevgililer gunu ayni vıraklayıpduruyor uykum geldi yaa 😩
Kurbağa : kesin bu sefer opecek kirmizi şarap actirdim 😁
Prenses: Romantik yemek dediğin yemek bumuydu Rıfkı.
Kurbağa:hooop abiii! nerede kaldı 1.5 porsiyon adanamız.
Prenses: Onu bu haliyle sevdiğimi öpünce prense dönüşmeywceğini anlarsa kızar mı acaba
Kurbağa:Kızlar bekliyor öpse de gitsem
Kadınlar bencildir,
https://i.hizliresim.com/PPZ537.png
(İç ses)
Prenses: ayyy icime düşücek öpiyim diye kurbağa değilmi hepsi aynı
Kurbağa: öpsede gitsem yaa akşaaa Merveleree gidicem (vırakvırakvıraaak)
Prenses: Memet hani çok paramız olcaktı sende artık sinek avına çıkmıcaktın
Kurbağa: az öpücük verde çıkmam aşkım çıkmam
Prenses: Bir kadeh içmek ile bir şey olmaz heralde, ne olabilir kiiii
Kurbağa: Neden bu kadar güzel ki, acaba ne düşünüyor kiii.
Prenses: öpücemde bunu prensmi olcak kurbagalıgına bakmadan benimi aldatcak slk
Kurbağa:hadi bir öpücem o olucak dereyide kuruttuk zaten bu fırsatı kaçıramam
Prenses: Ne zaman prense dönüşecek şu. Bardak leş gibi
Kurbağa: Benim iç güzelliğime önem veriyor canım yaa.
Prenses:kurbağada olur bana fark etmez
Kurbağa:bi öpse yeter aslında bu beni evlenmeden bırakmaz şimdi
Buyrun burdan yakın :D ; https://i.hizliresim.com/8DRAq1.jpg
Prenses: Nereden bilebilirim onun da diğer kurbağalar gibi olmadığını?
Kurbağa: Öpmüycekse söyle de gitsem bunun nazıyla uğraşacağıma kurbağa kalırım daha iyi. :)
Bence böyle ya :D
İnsan beyninin bu ve benzeri uyduruk günlerin hayali ve bekleyişi ile uyuşturulması bir dram değil de nedir?
Prenses : Ayol bir kurtulamadım senden yaa öfff..
Kurbağa: Bebeğiiiiim , ben seni başkalarına yar eder miyim hiç...
Prenses: o degilde ben niye 3 parmaklıyım prens bey?
Kurbaga: kurbağa olmam normal, 3 parmakli olman mi garip?
Olene dek bu soruyla yaşamışlar melül gözlü prensesle kurbaga prens
prenses:kafam bir güzel olsa öpücem ama hala tık yok...
kurbağa prens:lan karı sekizinci kadehi içiyo ben bir yudum alamadım öpsede elim ayağım yerine gelse...
 
https://i.hizliresim.com/zrordO.jpg
Düşünce baloncuğu içerisinde
Prenses* Umarım yine sinek yemeyeceğiz
Kurbağa* Umarım bu sefer etkilerim ve öper
Prenses; O gemi gelmeyecek kaptan, batır gemiyi.
Kurbağa; limanları yakın, gelen olmadı bari giden olmasın.
prenses: öptüğümde cidden yakışıklı bir prens olur mu?
kurbağa : öpüyosan öp dilimi fırlatacam şimdi !
Prenses: Ne umduk ne bulduk, tipe bak ya özgüvende tavan yapmış..
Kurbağa: Nihayet milli olucam :)
Prenses: ay ben bunumu opucem simdi. s. s
Prens: Opemedi gitti ne alsam ki şu sifata bakisa bak kesin yemegi de bana kitleyip gidicek 😄
prenses: sevgilir gününe yalniz girmeyim diye kurbağa ile yemeğe geldim ama nasil opucem ben bunu?
kurbağa: hele bir öpsun daha guzelini bulurum ben simdi sirin görünmem lazim
Prenses: Kararsızım, ya çok yakışıklı biriyse ve beni terk ederse..
Prens: Hayatımı kurtaran kadını baştacım yapacağım.. Lütfen prensesim..
-hayalim böyle değildi öpmesem mi acaba annem zaten öptürme dediydi
+öpmesi için daha ne kadar sırıtıcam acaba
Jeniffer Dimase'nin karikatürü bu hatırladım :)
This is not what he looked like online...
I wonder if now would be a good time to jump her...
Prenses:Kurbağayı öpüp prens yapsam nolcak bunun aylık maaşı benım atlarımın yemini karşılamaz
Prens kurbağa:bu suratsız nasıl prenses ya. öpmeden olmuyor mu bu iş. neyse şirin gözükeyimde öpsün sonra koşarak uzaklaşırım
Prenses : Seni şimdi öpüp bir prense dönüştüreceğim hunkârım, ama dilin yine uzun olmalı !
Kurbağa : (Bu karı yine kudurdu.) Merak etme ben bu dille az sinek avlamadım.
Varah vurah, haydi öp.
:)
prenses : ama çok çirkinsin...
kurbaga : biliyormusun gerçek dünyaya gelmeden önce seni bana gösterdiler bak sevdigin bu dediler sen kurbagaydın bende buna dayanamayıp beni kurbağa yapın onu prenses... şimdi sen beni begenmiyorsun
Prenses: neden hep hayvanları yakışıklı prense dönüştürme işi bizde. Biz kadınlar bir kere de direkt prensle tanışamaz mıyız?
Kurbağa: öpsün hele bir. Yakışıklı bir prens olunca bundan daha iyisini bulurum.
Prenses👑: Vurur yüze ifadesi
Kurbağa🐸 : Yine bana kaldın bitanesi
Prenses : Ya şimdi bunu öpücez ama nasıl bişey çıkacağı da belli değil ufak ufak kaçsammı acaba
Kurbağa : Çokta ketum bişeymiş be ulan kurbağa olmasam yüzüne bakmam şunun ama neyse öpene kadar ayıya dayı diyecez sırıtayım azcıkta yumuşar belki
Prenses : Bunu da öpemezsem kesin evde kaldım ben.. 😕😕😕
Kurbağa : inşallah öpmez lan... https://i.hizliresim.com/Jnbqlj.jpg