AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Prenses:Öpmeden Önce sarayı üstüme yaptırsam mı?
Prens:Azcık düşünür kadın kurbağa bu bardaktan nası şarap iççek oyy oyy bir prens olsamda kurtulsam neyse güliyim yüzüne bari
psikopat_hatun diyorki : prenses:(içinden) sosyal medyada konuşurken tipi daha iyiydi sanki
kurbağa (içinden) retricanın gözünü seveyim kalkıp gidemezde şimdi :D
Prenses: Seni bu halinle sevsem olmaz mı, illa değiştirmem mi lazım?
Kurbağa: Hayır Prensesim istersen beni bu halimle de sevebilirsin, ama yeter ki beni bırakma olur muuuuraakkk vrakk :)
Prenses: Önemli olan ic guzellik diyorlardı. Dışı böyleyse icini Allah bilir.
Kurbağa: Son yediğim sinek gaz yaptı cikacak simdi sağlı sollu. Prenses optukten sonra yapsam bari.
Prenses; ay bu bana niye bakiyor yaa. Bu hayvan sinekvyiyorsa insan olarakta et yer
beni yer mi acaba
Prens (kurbaga); karnim cok acikti yemekte gelmedi sinek de gecmedi prensisin sinek kokulu ruj unu yesem mi acaba?
Tesekur ederimm saygilar sunuyoruz
Prenses: Kıskançlığımdan seni kurbağaya çevirdim aklın başına geldi mi?
Kurbağa: Tabi prensesim.(İçinden ''dişi sivrisineklere dilimi uzatırım o zaman.'')
Prenses: Beni anlamıyorsun Alexandra Fransuva Mihaylovic Granyav, öpmekte hala kararsızım.
Kurbağa: Yerinde olsam o ismi sarfetmemek için bile olsa öperdim
Prenses: Vermiycem Vermiycem Prenses digilmiyim Vermiycem Kuruyup gitsede vermiycem hıhı vermiycem
Kurbağa alacam alacam Prenses olsanda alacam Padişah olsanda alacam Hı HI
alacam
Kurbağa:
korkunç cadı yakısıklı prensi kurbagaya donusturur.
Prenses:
genç ve güzel kızımız kurbagayı bulur ve oper. çirkin kubaga bir afete donusur. hayatlarının sonuna dek mutlu mesut yasarlar.
Preses:
Ayy tipe bak der
Kurbağa heh beni beğenmeyen Kezban bak der
Ve sonunda ikisi arasında büyük bir aşk başlar 😊
Mus mutlu bir sevgili olurlar 💓💓💓
prensesin düşüncesi bu cimriye benziyor bana hiç birşey almaz
kurbağanın düşüncesi 13 şubatta ayrılıp 15 şubatta tekrar barışsam yine hediye ister benden. ekonomik krizde şimdi ben bu prensese ne alsam halk vergiyide ödemiyor kış ayındayız zaten
Prenses: Önüne bir de kadeh koydum :)) taşşağın kralını geçiyorum salakla :D Şirin ama :D
Kurbağa: Taç bile koydum kafama, yapmadığım şebeklik kalmadı. Ama hiç şansı yok bu gece (masal) bitmeden. ikecem bir kere :D
Prenses: seni öpünce yakısklı bir prens olursun ins da bu kadehleri tokusturp snra bize khve icmeye gideriz ;-)
Krbga: nasıl bir yokluksa erkek olmam icin beni öpmekk :-/
Prenses : mum mu yiyeceğiz
Kurbağa: hayır sinek kebabı hayatım
Birşeyi daha fark ettim
Prenses :(kör ile yatan şaşı kalkar misali oldum insan kurbağa elli olur mu yok ya ben dayanamıyorum ) ayrılalım
Kurbağa :ne kadar da "benim evlilikte evde gözüm yok" diye beni düşünen bir kadın
Prenses: vermiyicem vermiyecem kuruyup gitsede vermiyecemm...
Kurbaga prens:offf allahim illaha bu cemcuk agizliylami opusmem lazim yok mu baska alternatif allah askina şu kuluna bir yardim eyle yarrappimmm
Prenses: Bundan harbiden prens olurmu? Yoksa beni mi kandırıyor? Bide öpücem ha?
Kurbaga: birkere öpse ya beni... herşey olurum... olmasada olmaz o öpücüğü alayım yeterki... =)
prenses : beni seviyormusun
kurbağa : hayır Şu an sadece öpücüğü düşünüyorum
2.
prenses : acaba öptükten sonra aramızda ki aşk bitecek mi?
kurbağa : acaba yemekte ne var?
Prenses:bu kesin prens değil ayyy beni de öptü bir de
Prens:Allah Allah niye işe yaramadı ki oğlum bulursan ta hangi krallığın bilmediğin prensesini çakma mal gibi işe yaramaz işte
Prenses: Sen onu bunu bırak da evi arabayı üzerime yapıcan mı onu söyle.
Kurbağa: Aşığım uleyn sana. Sen iste şatoyu da atları da üzerine yapayım.
(Sık dişini. Ayıya dayı dee. Ayıya dayı deeeee.)
Prenses; En fazla ne çıkabilir ki bundan? Bilemedim de şimdi. Cadı bunu kurbağaya dönüştürdüyse vardır bir bildiği, en iyisi hiç öpmiyim.
Kurbağa; Öpüceksen öp, yoksa sıradakii!
Prenses: "şu kurbağa bak.. nasil da bana bakip sırıtıp duruyor.. bisey mi var yüzüm de aceba?"
Kurbağa prens: "haha prenses miş.. burundan sümük aktığını bir bilse.. eh iste beni bir öpse insan olup söylerdim ona ama nerdeeeee"
https://i.hizliresim.com/O7p9gZ.jpg
:D
Ufff ahahshsggs
@NURUM07 sjsjs :D
Kurbağa: Her kadın prenses zanneder kendini
Prenses: Ve her erkek biraz kurbağadır
kurbağa prens
. ayyşşşşşh senmi beni öptün ayoll :D
prenses : ABOVVVV PRENS DÖNMEYMİŞ
kurbağa prens :kusura bakma yüzünde çok siğil var Çok kötüsün
prenses : seni kurbağa prenslikten kurtarırken öyle oldu
ÖPMESEYDİN BANANE LA !
preses : öpersem bunlar olurmu bilemedim ayyyy !
prens : bir öpmedi ya la !
şarkısıda bu olurdu :D
https://www.youtube.com/watch?v=bbWi3uf9BPw
Prenses
Daha kadehi tutamıyorsun şu haline bak soğanı kessen haline ağlar
Kurbağa
Sanada yaranılmıyor be prenses
Prenses: Öpüyorum öpüyorum olmuyor. Acaba bu bu hikayede bir yanlışlık mı var? Kurbağa: Sen denemeye devam et sonucunda kapacaksın bu yakışıklıyı 😂
Bukadar guzeli cikicaksa kurbayi bile operim :)
Prenses: galiba kurbaga sevgililer gunundegiz die opucem die seviyor. Yazik bilmiyoki kapitalist sisteme karsi olduğumu.
Kurbağa: herseye sahip ona kendimi hediye edicem umarim operek açar
Hep boyle bir kurbağa prens istemişimdir O:')
Kurbağa: Öpsene ulan beş sene oldu hala öpücen, topunu gölden aldığım güne lanet olsun.
Prenses: Deme öyle prensim, ama böylee çok tatlıııısııın...
Kurbaga:hadi ama sekerim bir yudum al ickiden
Prenses:bak prensesde olsam biz turkler bu hikayeleri cok dinledik 1dk yoksa yanlis hikayede miyim? nuri alco?
SAçmaladım
https://i.hizliresim.com/0m5AlR.jpg
Prenses: öyle bir yoklukki kaldık yine kkurbağaya😔
Prens: ben aldım, ben kaptım, ben öpücem. Bennn. Beeeennnnnnnn.😂
Prenses: şu tipsiz haliyle dahi sırıtmaktan bıkmadı😕😨
Kurbağa: öpsene kız öpsene hadi oturaya mı geldik 😎
Prens: benimle evlenir misin
Prenses: sana neden evet demeliyim
Prens: burası evlilik programı değil
Prenses : yemek çok güzel ama ben hayır demek istiyorum
Prens: buda mı gol değil
Kurbağa : Evlenince peri masalı bitiyormuş baksana halimize ben kurbağayım halen oda prenses.
Prenses : Değiştirebileceğimi sanıyordum ama nerede baksana haline kurbağa yine aynı kurbağa.
Prenses : Ulan !! Hani öpünce yakışıklı prens olucaktın sen. Nerde yanlış yaptık?
Kurbaga : Vurur yüze ifadesi yanlış kurbağayı öptün bitanesiii 😁
Prenses: Şimdi öpersem kesin akşamki maçı gölden değil tribünden izler en iyisi maç bitince öpeyim
Kurbağa: Şimdi öpüp hesabı bana kitlerse cüzdanı gölde unutmuş gibi yaparım yırtarım hesaptan
Prenses: Trip atayım derken öpmeyi unuttum , bu ne biçim masa.
Kurbağa: Allah aşkına öpte bir zıplıyım.
sevdim :D ahahah zıplıyım
https://i.hizliresim.com/D40ky6.jpg
------
Prens: elinden tutsam gelirmisin benimle?
Prenses: seninim isde alip gotursene beni..
❤️❤️❤️ Sevgililer gununuz kutlu olsun 😊😊😊
kurbağa : bataklığa çağırsam gelir mi acaba bekleyim de sarhoş olsun.
prenses: ne kadar iğrenç öpim de geçsin. sarhoş olmalıyım önce.
https://i.hizliresim.com/rZz6MP.jpg
:))
Prenses : Bir kurbağayla akşam yemeği, ne güzel bir tesadüf...
Kurbağa : Tesadüf olan şey, senin tesadüfünün benim ömrüm olması...
Prenses: çok çirkinsin kurbağa prens
Kurbağa: sana verebileceğim fazla bir şey yok prensesim
Çay var içersen
Ben var seversen
Yol var gidersen...
Prenses:Ben senide beyenmedim
Kurba:Ona buna odun diye diye geldin Benden sonra solucanlar var istersen onlarada ura (aman ya ne biliyim yazin biseyler iste)
Prenses: ıyyy, öpmeyi bırak yalasam prens olmaz bu.. Tipim dığıılsın 😚
Kurbağa: burak bu işleri burakk, seninde için gidiyor dimi hadi öpte vurak vurak 😀
Prensens: Bunu öpünce yakışıklı biri olmazsa. Neyse en azından zengin bir prens. Umarım öpmeme değer.
Prens Kurbağa : Hem öpecem hem de prens olacağım tekrardan. Bir taşla iki kuş 😀😀😁
Prenses: Öpsem mi öpmesem mi ya, gerçi büyük hissediyorum ama :S
Kurbağa: Yahu rahibe teresa bu kadar düşünmezdi, öp artık, öpsene !
Prenses; Öpsem mi öpmesem mi? En iyisi bir tuvalete gidip KızlarSoruyor'da sorayım. Iyy. 😒
Kurbağa; Buna masalı anlatmamışlar herhalde, suratsız suratsız bakıyor, öpsene artık. 😁
Prenses: Ancak sarhoş kafayla öpebilirim Allah im insaalh bu kez doğru kurbağa olsun lütfen 😘
Kurbağa : Sonunda bu yil sevgililer günüm yalnız geçmeyecek 😘
Kurbağa : avaba bnim hakkımda ne düşünüyor bni beyendimi acaba
Prenses :ay bn bunla nasıl ilişkim olucak ben napıcam bununla
Prenses : İnsan Olsan Daha İyi Olurdu.
Kurbağa : Sana İnsan Baksa Zaten Burda Olmazdım :))
Cook iyiii :)))
Haha çok doğru aşiri doğru bayaa doğru 😂
En iyisi bu bence 👍
Teşekkürler :))
Prenses ve kurbağa ne düşünüyordur bilmem ama ben 1000 xper puan milleti bu kadar saçmalattiğina göre 2000 olsa ne yaparlar onu düşünüyorum
...
https://i.hizliresim.com/1MlDmG.png
Kurbağa: Acaba KS'nin bu sorusunun doğru cevabı ne?
Prenses: Bu: "Acaba KS'nin bu sorusunun doğru cevabı ne?"
kesin budur
Prenses: kadehinin etrafında uçuşan sineği bile yedi
Kurbağa: sineği yedim diye mi bu kadar suratsız bu
Kurbağa : Beni lütfen öp sana olan aşkım çok büyük..
Prenses : Evlenmeden olmaz asla romeo kurbağa😊
Prenses : hemen onu öpüp prense çevirmeliyim
Kurbağa: bir an önce prense dönüşsemde başka prensesler arasam
Kurbağa :canm pek de çirkin demek tek umut beni gördü.
Prenses: bu da insan olmazsa artık gider estetik olurum
Prenses:Hıh öpünce bu mu prens olacak 😔
Kurbağa:(Prens olacağını düşünerek) Hadi öpte devamı gelsin 😀
Prenses: Küçük kurbağa, küçük kurbağa kuyruğun nerede?
Kurbağa prens: Kuyruğum yok, kuyruğum yok, yüreğim seninle. 😊
Prenses: öptüm ama dönüşmdi prense😒
Kurbağa: kızım bataklıktan arkadaşlar bekliyor maç var sonra deneriz 🙄🙄