AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Prenses: Şarabıma gözünü dikti, biran önce fon dip yapmam lazım.
Kurbağa: Bu şarap bana yetmez ki, içmeden onunkine atlamam lazım.
Prenses:14 şubatta büyü bozulacak prense dönüşeceksin ya beni beğenmezsen?
Kurbağa:Ben seni kurbağa halimle bile beğenmiyorum dereye düştüm sana sarıldım isim neydi çıkaramadım adın neydi hatırlamadım😜
https://i.hizliresim.com/gZ16A2.jpg
Buda benden olsun 😀
Emeğe saygı lütfen begenelim ☺
kız:E öptüm kaç gün geçti hala kurbağa
Kurbağa:Off be ne bebek, hem güzel hemde masallara inanı zor bulunuyor.
ya da
kız:Anam demişti netten adamda çıkar kurbağada kaptırma kendini diye.
Kurbağa:Ulan teknoloji gözünü sevim hayatta tanıyamıyacağım cinsleri bırak farklı cinsleri bile tanıtıyor.
Bu tabiki 😂
https://i.hizliresim.com/QZoOBA.jpg
Prenses: Kadere bak be. Başka prensesleri ejderhalar kaçırır onu kurtarmaya yiğit erkekler gelir ve kurtarır, aksiyon ve romantizm bir arada yaşanır. Benim kaderimde ise erkeğim karşıma kurbağa olarak çıktı öp beni insan olayım diyor. Öpmüyorum be... bırakacağım bunu bataklığa
Kurbağa: Buradan dil atsam yetişir mi acaba?
Prenses : şimdi ben seni öpersem prens olacaksın değil mi?
Prens : bilmiyorum. Ten uyumu önemli. Daha önceki prenseslerle olmadı ama sen özelsin inanıyorum bu sefer olacak. ( Allah bu masalı yazandan razı olsun :) o gün bu gündür en kalite hatunları götürüyorum nihqhqvırrrakkk :) )
Prenses: Tipe bak melül melül bana bakıyor. Bir de utanmadan öpmemi bekliyor. Iyyy..
Kurbağa Prens: Geceye iyi hazırlanmam lazım. Ne yapıp edip öptürüp öpmem lazım. Beni öptükten sonra olacaklardan bir haber. Ben aslında kimim bilse böyle moralsiz bana bakmaz. :)
Prenses:minik kurbağa minik kurbağa hediyem nerede?
Kurbağa prens :hediye yok hediye yok:) gülüm affet beni bugün atm den maaşımı çektim. kira aidat elektrik su faturası offff aşkım cepte mayış kalmadı patron zam yapana kadar hediye bir daha ki seneye:):):)
Prenses = Bu hikayeyi kim yazdıysa Allah onunda belasını versin ! 😭 ben nası öpücem bunu ya ! Şu içkileri içersek sarhoşken öperim , ayıldığımda zaten prense dönüşüvermiş olur 😎 yine zehir gibiyim işte bunlar hep yokluktan 😁
Kurbaa prens= wraak wraak abooleey avrada bak 😍 prense dönüşmediğimi ona söylememekle iyi ettim 😋 yoksa öpmezdi bu saray yavrusu beni 😎yine zehir gibiyim 😎 sinek yok mu sinek açım ben yaa 😒
@Öcüü_Öcüü 😂nasıl gideri var mı olur mu dersin 😋
Bayıldım dur bende eşlik edeyim katılayım 😊
@Öcüü_Öcüü benide etiketlersen cınımsınn🐸🐸🐸
Kurbağa : Yemek sonrası bir kahve içmeye ne dersin? 😏😏
Prenses : Olmaz ygs var! 😔😔
O prensesin bakışı bende var hayata bakış açım o bakış çünkü ygs var kendimden yola çıktım teşekkürler 🙃🙃
Prenses : 2016 'nın sevgililer gününde böylesine çirkin bir sevgili nereden buldum ben acaba?
Kurbağa : Şuna prenses demişler ama yüzünde nur yok baksana "Yemeği yesede zıbarsa " gibisinden önümüze atmış. Sahi nereden buldum bunu? 😕
Prenses:
Ben bunu tehdit etsem şantaj uygulasam nasıl olurdu. Mesala Kredi kartlarını var çabulk yoksa öpmem kazlırsın kurbağa olarak.
Prens:
Ulan bir kere öpse neler yapacağım bir bilsen neyse köprüyü geçene kadar ayıya dayı hesabı gül yavrum eninde sonunda öpecek işte o zaman... kız kardeşinle evleneceğim beni hala bekletmenin cezası bu
prenses : öpmeyip tükürsem işe yarar mı acaba
kurbaga : koca krallıkta nasıl bir yoklukta lan bu kız mağarada mı büyüdün mübarek :S aids falan olmasın lan bu kız öperse sıçarız valla :O tacı som altından mı ki iyi de para eder en iyisi sarhoş olmasını beklemek tacı alıp sıvışırım
Kurbağa : Sevgililer günü dedin, romantik yemek istiyorum dedin. Eee hadi öp artık !!
Prenses : Sen şimdi çok yakışıklı olursun, tüm kızlar sana bakar. Olmaz öpmem, öpmem...
Prenses: 2 kadeh, mum ışığına layık gördü beni pinti kurbağa, bari bir yemek olsaydı.
Aç aç da içilmez ki ama😍
Kurbağa: 2 kadeh şarap ve mum ışığı yeter bu prens cadisina!
Ömrümü yidin lanet karı 😍
Prenses cadisina*
Prenses: eğer bu kurbağayı öpersem
1.80 boyunda, kaslı , yakışıklı, gözü aşkından başkasını görmeyen, sevgililer günü , tanışma günü , ilk göz göze gelme günü gibi özel günlerde farklı hediyeler alarak beni şımartacak mı? ya da zengin midir , arabası var mıdır , modeli nedir ki ?, aşkı için yataklara düşen , her gün şiirler yazan biri mi olacak ?
Prens: şimdi bunu nasıl ikna edeceğim beni öpmesi için . Çok zor olacak gibi. Vazgeçip kurbağa olarak mı yaşasam daha iyi olur sanki
:))
Prenses: onu insana dönüştürüp te diğer kızlara kaptırmaya hiç niyetim yok. Kurbağa olarak biraz daha bekleyebilir.
Kurbağa prens: of bir an önce öpse de insan olsam. daha pamuk prensesi öpcem acelem var.
Prenses: "Rapunzel'e, Pamuk Prenses'e gelen prenslere bak. Bide benim şansıma düşene bak."
Kurbağa: "Pamuğu, Rapunzel' i en çokta uyuyan güzeli yakalayamadığıma üzülüyordum ama bu hatun hepsinden iyimiş hemde ayağıma kadar geldi."
Prenses: Karsimdaki kurbagami benmi yanlis goruyorum. sevgililer gunu hediyemin bir kurbaga olacağını kimse soylememisti. Son kadehi icmemeliydim.
Kurbaga: Gozleri kaymaya basladi. Bir kadeh daha icerse kesin oper.
Kurbağa:Şimdi işin özü ben aslında prensimde yaşlı cadı beni kurbağaya dönüştürdü. Ondan beni acil öpmen lazım prenses.😝
Prenses: Haketmişsindir sen kesin öpmücem öpmücem dudak benim değilmi öpmücem 😒
Prenses:
*Askimm ben dindar ve musluman erkeklerden hoslaniyorum sende oylesindir umarim.
Kurbaga:
*Dindar ve musluman erkek mi?
Oyle mi umuyorsun?
4 kere hacca gittim geldim kurban oldugum aha dayiya sor. :D
Prenses: yoklukta kurbagin bile gideri oluyormus beyaz atli prensi beklerken ayh gozumu yumum bir evel opim bitsin bu kabus
Kurbaga: prensesin surat mahkeme duvari gibi bu beni opse yine kurbaga kalirim hey allahim yandik yine
Prenses: Yani sırf prense dönüşecek diye katlanıyorum şu tipsize. Hele bir prens olsun tüm kızlar beni kıskanacak.
Kurbağa Prens: Ulan sırf bundan başkası öpmez diye katlanıyorum şuna. Hele bir öpsün daha ne kızlar bulurum ben.
Prenses : Henüz öpebilecek kadar tanımıyorum seni.
Kurbağa : Ulan öpsen tanıtcamda işte..
Prenses : Öpücüğümü geri aldım, bu nasıl masa be? Kadehe tek taş ataydın bari..
Kurbağa : Bu geri almayı kim icat etti anasını satim, her gün her gün..
Prenses: Ne çıkacak acaba ya siğil bulaşırsa ya prens çıkmazsa öpsem mi öpmesem mi? offf ya bakıyor bide...
Prens:Öpeceksen öp artık yav öpmiyeceksen söylede diğer prenseslere gideyim neyse ben gülümsemeye devam edeyim öpecek belli :D
prensesin ve kurbağanın yüz ifadesine bakarsak şunu diyebiliriz :)
prenses:bir hediye bile almamış odun, sözde prens olacak hıh...[tam kızların düşüneceği tarzda bir düşünce bence :) ]
kurbağa:nerelerdeydin şimdiye kadar...
Prenses içinden geçirir: "Yakışıklı bir prense dönüşmezse tacımdaki boncukları yerim."
Kurbağa içinden geçirir: "Kurbağa Prens değil de Kurbağaların Prensi olduğumu öğrenince de beni sever mi acaba? "
Prenses : Seni öpüp başıma bela almaktansa seninle kurbağa olarak muhabbet etmeyi tercih ederim.
Kurbağa : haydaaaa. şeytan diyo sağlı sollu siğil at evde kalsın tipsiz bamya... lan bir kere öp halı sahada maça yetişecem amma büyüttün yaaaaaa!
Prenses: Ne olursa olsun beni sevsin yeter dedimde bu kadarda demedim en azından insansan olsaydı.
Kurbağa: bulduda bunuyoo karıya bak öpse insan olcam zaten mal bilmiyor bu işi birde prenses olcak salak.
Prenses : Sevgililer gününde seni öpmek çok romantik.
Kurbağa : Sevgililer gününde beni öpmek çok mu romantik?
Prenses : Şimdi seni öpünce prens olacaksın dimi,
Kurbağa : Beni öpünce prensmi olacakmışım?
Prenses: Şimdi öpersem, beni değiştirmeye çalışmaktan vaz geç der kesin. Somurtayım da sorunun ne diye sorsun içimi dökeyim.
Kurbağa: Şimdi öpsem, sen evlendikten sonra çok değiştin der kesin. Dur şimdi bir şey yokmuş gibi gülümseyeyim bari.
Kurbağa : Benim moralli 0 0 0 sen bilmiyormusınn
Prenses : Seni öpeceğimm hayy canım bennim seni yiyerim yiyerimmm
Hahaha bu iyiydi 😆😆👍
Prenses : Senin diğer kurbağalardan farkın ne. s?
Kurbağa : Kızlarsoruyor. com'da üyeliğim var canım ;)
Kurbaga : sırıt prens sırıt
Bu halinle bile seni kıskanan bir prenses var
Prensss: ay bak nasıl sırıtıyor. Dönüştürmesem mi acaba.
Prenses:Seni başka prensesde öpse prens olacaksın bana özel değil yani 😒
Kurbağa: Al işte Kadın milleti 😒
prenses: Aç karınlada içilmezki șarap.. așçıya bacaklarını mı kızarttırsam ne de olsa en güzel et kurbağa bacağıymıș.
kurbağa: Hey kurban olduğum gözleriyle yiyor beni :)
https://i.hizliresim.com/XLRM5R.jpg
Dım dım dım dım :D
Kurbaga: vallahi ks de profilindeki kadar varmış
Prenses: ks deki resmine efekt yapana kadar keske kendıne bakım yapsaymıs bana hep boylelerı denk gelır zaten 😕😒
-Ben artık daha farklı kişileri öpmek istiyorum prens.
-Ne diyon kız sen 1 metre dilim neyine yetmiyor gece öyle demiyordun ama.
Prenses; bir opucugum nelere kadir ben mukemmelim ya ;))
Kurbaga ; benim sayemde bugunlere geldin ben opmesem pis bir kurbagaydin... ( prensesin ilerdeki kavga sobrasi sozleri ) vazgectim vurak beni opme :)))
kız: masallara inanıyorum dedim diye yemeğe kendi gelmek yerine kurbağa göndermiş.. öpmem lazım mı acaba?
kurbağa: yenge valla harun abi ''öpsün'' dedi
Buda benden olsun hadi :D
https://i.hizliresim.com/a2Zd8R.jpg
Kurbağa : ne Zaman öpeceksin beni
Prenses : yaz bitene kadar bekleyelim sinekler rahatsız edemiyor sen varken
https://i.hizliresim.com/NrQ4oY.jpg
https://i.hizliresim.com/BD50ML.jpg
idare eder :)
ahahahaha iyiydi bu
:) teşekkürler
İfade özgürlüğüne konan ambargoyu kınıyorum!!!
Hükümetin kontrolcü zihniyetinin buraya da sirayet etmiş olmasından hicap duydum.
KS ye hiç yakışmadı!!!
Prenses: "Görüşmeye prens gelecek dediler. Kurbağa geldi yerleşti masaya. Hay Allah! Gitmiyor da.."
Prens: "Dillere destan güzelliği gerçekmiş. Ama bu halde bana nasıl aşık olur ki? Ebeden kurbağa kalacağım!.."
kurbağa: şunun tipe bak öpmesemi acaba lan bunla yaşanmaz iyi tarafından bak yakışıklı olursam krallığın hazineyi boşatmazsam şeref. im
prenses: bunlar harbi salaklar fransa lan bura ne zaman canım kurbağa bacağı istese öpecem diyorum geliyorlar :)
Kurbağa: öp beni prensin olıyım.
Prenses: Annem, göster ama elletme dedi. 😂
Ayıp
Nesi ayıp
Prenses: Herkes sevgililer gününde yakışıklı çocuklar ben ise kurbağa, öpsem ne tip çıkar karşıma acaba
Kurbağa: Öpsede kurtulsam boh çıkacak değilya
https://i.hizliresim.com/3YZrl2.jpg ...
ahahahaaa :D süper
@SanatveAşk :) :)
Prenses:Yoklukta olmasam senle bu masada oturmazdım.
Kurbağa:bana düşücek kadar yokluktaysan, senin prensesliğine sıçayım.
Prenses: acaba sarabi icince mi prens olacak? :/
Kurbaga: benim boylarimda yesil bir sey bekliyordum :D
https://i.hizliresim.com/BD7OoL.jpg :) :)
Çocugun cinsi ne acaba :)
Woaww çok güzel :)
Gülmekten yarıldım resmeen :D :D :D
Çok güzel bence arkadaşım :) <3
Uuu teşekkürler kurbişleer :) @coksevdımbe @Dünya_Güzeli06 Smi_misle <333333
Kurbağa bitanem beni öperse eğer onunla evlenebilirim
prenses öpmücem öpmücem yakışıklı bir prens olursa kesin aldatır böyle kalırsa bitek benim olur ☺😕
Prenses: Ah, ah.. Keşke Targaryen hanesinden Drogon'a varsaydım..
Kurbağa: Keşke beni öpse ve bende ona layık bir ejderha olsam..
Prenses : Offf çok uykum geldi çok sıkıcı bir prens!!!
Prens : Ulen 1-2 kadeh daha içirdim mi bu iş tamam...
Prenses kosesinde dusnmktedir her sene golden cicek tpladi gelldi kurnaz bu sene saglam trip bulucam tek tastan assagisi yemez
Kurbaa prens olacklari adeta sezmiscesine mirldanir yandk bu sene bu is evlilige kdr gideck galiba iyisimi opucugu iade edip kurbaa olrak olaya dvm etmk ))
Prenses : Senin için parmaklarımdan vazgeçtim, bu yaptığım fedakarlığımın sonucu ne koca bir 0.
Kurbağa : Ulan yıllar geçti bir kere öpmedi hala fedakarlık diyor. hamına..
Prenses : kaslı, geniş omuzlu, uzun boyluydun değil mi? hangi uygulama ile çektin resimleri?
Kurbağa :retrica ile çekiyorum aslında gerçekten öyleydim ama ağır bir hastalık geçirdim.