Erkekler için yazdığım bencedeki gibi yine soru-cevap şeklinde olacak bu da.
Beni gerçekten sevdiğini nasıl anlarım?
Erkeklere kıyasla kadınlar çok daha karmaşık canlılar olduğu için bunu anlamanız cidden zor aslında. Bazen o kadar samimi ve içten konuştuğunuzu düşünürsünüz ki size kesinlikle aşık olduğunu bile sanabilirsiniz. Ama 'hemen emin olmayın' derim...
Bilmeniz gereken net kural, kadınların zor, ulaşılmaz ve gizemli erkeklerden daha çok hoşlandığıdır. Kıskançlık, size sürekli mesaj atması, özellikle mesajlaştığınız uygulamalara giriş-çıkış saatlerinize yorum yapması, sizi takip ettiğinin ve hoşlandığının en büyük belirtisidir. Konuşurken gözlerinizin içine bakmaya çalışırlar ama pek bakamazlar, utanırlar çekinirler. Sizi gizlice izlerler ruhunuz bile duymaz, arkadaşları içinde sizi sürekli çekiştirirler. Ve dikkat edin eğer sürekli her konuşmanızda saçmasapan bir gülümseme varsa suratında, kesinlikle size karşı boş değildir.
Soğuk konuşuyor
Bazı kızlar vardır ki aşklarından ölseler bile yeterince samimi olamazlar. Şahsen ben öylelerinden pek hoşlanmam açıkcası, sizinde pek hoşlanmadığınızı biliyorum gardaşlarım. (hepimiz erkeğiz sonuçta ^ ^) Ama illa ki onu istiyorum diyorsanız, onun yaşantısına karışmaya çalışın. Soğuk kızların soğuk davranmasının altında mutlaka özel bir sorun vardır. Bu sorun ailevi olabilir, arkadaşlarıyla olabilir, kendiyle olabilir. Sizin onun yanında olduğunu bilmek ona huzur verecektir. Çünkü çoğu kadın, aşk değil güven ve huzur istiyor.
Ya beni kullanıyorsa?
Kadınlar bize nazaran ilişkilerde daha ciddi hareket ediyorlar genelde. Bakın çoluk çocukları kastetmiyorum, 'delikanlı ve aklı başında kadınları'. Biz erkekler için aşık olmamız onları tüm dünyamız haline getirmemize yeter ve aşık olma ihtimalimiz kadınlara göre çok daha fazla. İnsanlar saf insanları kullanmaya bayılırlar. Peki kadınların sizi kullanmasının sebepleri neler mi? Cevabı şu:
1-) Yeterince zeki olmadığınızı düşündüklerinden
2-) Ona yeterince değer vermediğinizi düşünüp kin beslediklerinden (kadınlardan korkun)
3-) Maddi yönden çok iyi, fakat dış görünüş veya içinizin yetersiz olduğunu düşündüklerinden
4-) Onları aldattığınızdan veya yeterince güven vermediğinizden ötürü sizden soğuduklarından
5-) Ve son olarak bazı karaktersizlerin sizden daha iyi olduğunu düşündüğü biriyle tanışdığından
Yukarıdaki 5 madde genel sebeplerden bazılarıdır.
Sizi kullanıyorsa eğer;
Her yaptığınıza pek karışmazlar (gece gezmeleriniz, arkadaşlarla buluşmanız, başka bir kızla arkadaşça muhabbetiniz, ilgisizliğiniz vs.), ona sürekli hediyeler almanızı isterler, buluşmalarınızda elini cüzdanına bile götürmezler, sürekli özel günleri hatırlatırlar (ilk haftanız, ilk ayınız dahil), samimi olmaya çalışırlar ama yapmacıktırlar, sürekli cinsellikten bahsedebilirler ki bunun çoğu erkeğin can alıcı noktası olduğunu bilirler.
Sonuç olarak böyle kızları farkettiğiniz an uzak durmanız sizin için daha iyi olabilir. Bu bence biraz kafa karıştırıcı ve fazla iç açıcı olmayabilir, lakin sizde biliyorsunuz ki kadınları anlamak zor... ^ ^
Kızları etkilemek konusunda sıkıntılarınız varsa, 'Kızları Etkilemenin 5 Kolay Yolu' adlı Bence'mi okumanızı tavsiye ederim beyler. Okuduğunuz için teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar