• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler? (Sayfa 2)

Justresting
Justresting Takip Et
Xper 6 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
17
Yapay Zekaya Sor
Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?
Cevapla
Deniz Soruları İlişki Soruları En İyi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

60

Cevap

86

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bırakdagınıkkalsn
    bırakdagınıkkalsn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    zaten ilk başlangıçları sen çok iyisin demek oluyor.. kızlar kendilerini aşağılayan erkeklere bayılırlar...

    2
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Ne yazık ki öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kızlar farklılık istiyorlar siz çevresinden sürekli ilgi gören bütün erkekleri kendine baktıran bir kıza iltifat ederseniz sizi elinizin tersiyle itiverir ama kızı kalkıp aşşağüışlarsanız sizden değerlisi olmaz çünkü siz farklı bir şey yaptınız :)

    1
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Hayatımda tek bir kızı sevdim ve birlikte olduğumuz süre boyunca kendisini benden üstün gören bir tek oydu

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Ondan ayrılınca değerli oluyorsun ama faydası olmuyor

      Yorumla
  • siirkokanhatun
    siirkokanhatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet her zaman iyi olunca bir anlami kalmiyor ama bu demek degilki soguk olsun surekli catik kasli gezsin o da bir zaman sonra sıkıyor.

    1
    0 Yorumla
  • bastiyan
    bastiyan Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 983 cevap paylaştı.

    iyi davranış ile yalakalık arasındaki oldukça kalın çizgi var,
    iyi davranışında, menfaat söz konusu olduğunda
    artık yalakalığa geçiş olmuş demektir,
    yanlız kızlar değil, aklı başında tüm insanlar da sevmezler

    0
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Yalakalığın konumuzla bir alakası yok. Seven adamın menfaati ne olacak ki. Tek menfaati sevdiğini mutlu görmek oluyor

      Yorumla
  • cnnkkoo
    cnnkkoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    İyi erkeklerin kıymetini bilmeyen bayan çok ve nedenini anlayabilmiş değilim..

    1
    3 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Bir bölümünü yazdım. Bunlar onların nedenleri 😅

      Yorumla
    • cnnkkoo
      cnnkkoo
      +1 yıl

      Yazılanlara katılıyorum ama kendi içimde çözemiyorum ondan dedim ;)

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Çözülebilecek gibi değil haklısın.

      Yorumla
  • merbekta
    merbekta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yok daha neler. Kim olursa olsun insan kendine kötü davranan birini çok fazla çekemez

    1
    3 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Umarım yaşamazsın bu durumu 😅 ilişkilerden çok insan psikolojisiyle ilgili olsa da stockholm sendromunu okumanı isterim. Veya aslında bir çok insanın mazoşist olduğunu sadece gözlemleyerek görebileceğini düşünüyorum; saygılar

      Yorumla
    • merbekta
      merbekta
      +1 yıl

      Ben içimden nasıl davranmak geliyorsa öyle davranırım. Kadın ister sevsin ister sevmesin. O sevecek diye ya da sevmeyecek diye bir şey yapmak bana doğru gelmiyor

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Haklısın. Biriyle olmak için kendini değiştireceğine hakedene karşı kendin olmak daha doğru

      Yorumla
  • Leomonade
    Leomonade Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bunların hepsi yalan tek cevabı, kızlar fazla mazoşistt ;)

    1
    3 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Bu yorumu okumadan önce yukarıya pek çok insanın mazoşist olduğunu yazdım 😅 aklımdan geçenleri okumuşsun

      Yorumla
    • Leomonade
      Leomonade
      +1 yıl

      Ama işin saçma tarafı her kızda mazoşist değil aksine nefret eder kızı tavlıyım derken tokatıda yiyebilirsin yani :D

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      "Pek çok" insanın 😂 ayrıca belirli bir dozajda

      Yorumla
  • testie
    testie Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Bir İzmir atasözü derki seveni s... s... severler ya da deveyi diken insanı s... yaranırmış

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    iyi erkeği niye sevmiyim manyakmıyım:D hep kazık atıp yalan söyleyenleri mi sevicez nealaka

    4
    3 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Demek ki değerini kazık atanlar yalan söyleyenler sayesinde anlamışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ilişkilerde tecrübe oluyorr akıllanıyosun

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mazoşist miyiz manyak mıyız biz acı çektireni sevelim?
    Saçma olmuş.

    2
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Keşke öyle olsaydı 😊 kızların yorumlarını okumanı öneririm

      Yorumla
  • SeynSeynn
    SeynSeynn Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    En son 2yıl once iyi davranan bir tiptim.2 yildir macolukla mutluyum :)

    1
    0 Yorumla
  • Queen_GMS
    Queen_GMS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence biz ne istedigimizi bilmiyoruz

    9
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Muhtemelen😂

      Yorumla
  • bigbadwolf0
    bigbadwolf0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı :)))))

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Degişik bir bakış açısı 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bazen kötü davranmak lazımmış kötü birsey yapmadığımiz halde tek kelime etmeden arkadaşlığına bitirdi

    1
    4 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Her şeyi belli bir sınırda yapmak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zaten biz fazlasını yapmadık

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Onun hakettiginden fazlasını yapmışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman ne yapabilirim ki elbet birgün pişman olacak

      Yorumla
  • Atarlıçikileta
    Atarlıçikileta Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı.

    Salak olduklari için olmasin.

    6
    10 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Orasını bilemiyorum

      Yorumla
    • birserseri
      birserseri
      +1 yıl

      Sevmek salaklık sa sen intahar et :-)

      Yorumla
    • Atarlıçikileta
      Atarlıçikileta
      +1 yıl

      @birserseri peki soylermisin hangi seven mantikli düşünmüş seven insan kordur dogruyu yanlisi goremez ve ben sevgiye inanmam yok öyle birsey.

      Yorumla
    • birserseri
      birserseri
      +1 yıl

      Sevgiye inanmıyorsan neye inanıyorsun ki? evli değimisin? eğer evliysen sevgisiz mi evlendin...
      Değilsen durumun kötü :-)

      Yorumla
    • Atarlıçikileta
      Atarlıçikileta
      +1 yıl

      @birserseri sanane seni ilgilendirmez.

      Yorumla
    • LikeWater
      LikeWater
      +1 yıl

      olabilir tabi

      Yorumla
    • muzikseven
      muzikseven
      +1 yıl

      Atarlıçikileta, sen zaten aşık olacak sevecek yaşı geçmişsin abla.
      Bırak gençler istedikleri gibi düşünsün, sevgiyi yaşasınlar.

      Yorumla
    • Atarlıçikileta
      Atarlıçikileta
      +1 yıl

      @muzikseven yasimin ne oldugunu nerden biliyorsun.
      Kimseye engel oldugum yok yasi buyukler buraya alınıyormu öyle bir yasami var?

      Yorumla
    • birserseri
      birserseri
      +1 yıl

      :-) hemende saldırıya geçti sevgili ablacığım. Tamm tamm bildiğin gibi yap ama yanlışlardasın :)

      Yorumla
    • Atarlıçikileta
      Atarlıçikileta
      +1 yıl

      @birserseri insanlarda ve genclerde şu düşünce vardir insan sevdiğini yerden yere vurar her çile ceken sevmese birakir onun icin biz dogruyu yanlisi bilmiyoruz bunlar dayansin sabir gostersin anlaminda sozlerdir boyle oluncada dengesiz olanlar kendini bir halt sanip toplum icinde gerine gerine geziyorlar seven insan sevdigini dusunen insan incitmez onu el ustunde tutar iyi erkek oluncada salak gozuyle bakilir bilmezlerki eziyet eden insan kendi menfati icin ezip somurur iste biz yanlisa yanlış dogruya dogru demediginiz icin insanlar hatalarini göremiyorlar.

      Yorumla
  • bilmezler
    bilmezler Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Vala dediklerine katılıyorum süper bir tespite bulunmussun

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekür ederim ☺️

      Yorumla
  • NarÇiçeği92
    NarÇiçeği92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Götümüz kalkıyo da ondan

    21
    8 Yorumla
    • Berat_42
      Berat_42
      +1 yıl

      Alkış

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Fazla dürüsttü 😆

      Yorumla
    • NarÇiçeği92
      NarÇiçeği92
      +1 yıl

      Öyle ama :)

      Yorumla
    • BSchweinsteiger
      BSchweinsteiger
      +1 yıl

      Ayakta alkışlıyorum yeminlen. Eger troll degilse yeminle alnından bile öper, evde beslerim bu hatunu.

      Yorumla
    • NarÇiçeği92
      NarÇiçeği92
      +1 yıl

      Gerçeğin ta kendisiyim :)

      Yorumla
    • SeyyahAdam
      SeyyahAdam
      +1 yıl

      Helal 😁😁

      Yorumla
    • arkdşabkıpçıkcktım
      arkdşabkıpçıkcktım
      +1 yıl

      iyi güldüm sayende :D dürüstlüğüne hayran kaldım :) bana göre kızlar ne istediğini bilmiyorlar erkeksi seviyorlar böyle kendisini koruyacak hep yanında olacak ve çok romantik olacak , tamam istek güzel gelelim sıkıntıya maço bir serseri çeşitli taktiklerle tavlıyor bu kızlarımızı sonra o erkeksi özelliklerini kıza karşı gösteriyor kaba böyle afedersin ayı :D sonra ayrılmak isteyeceklerini anlayınca da bu ayılar iki üç romantik ve taktikle tekrar bağıyorlar kendilerine sonra saf kızımız ay aslında çok romantik benimkisi diyor hiç görmedi ya ondan öyle şeyler ayda yılda bir kere gördüğü romantikliği gözünde büyütüyor garibim :) romantik , duygusal adamlar bak erkek demiyorum adam diyorum erkeksi özelliğini asla kadınına karşı göstermezler hayatının merkezi yaparlar o kızı ve tek dertleri onun mutlu olmasıdır ve bunun içinde ellerinde olsa her dakika onlara süpriz yapar hediye alırlar çok korumacıdırlar aslında ama kız göremez bunu ve hep dışlanan güçsüz görünen yalnız kalan oluruz biz :)

      Yorumla
    • SanatveAşk
      SanatveAşk
      +1 yıl

      ahahah en samimi cevaptı bee. seni bir kavanoza sıkıştırıp saklamam lazım böyle samimi kızalra ihtiyaç var :P ;) :D

      Yorumla
  • Ensonyüreklerölür
    Ensonyüreklerölür Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Hersey olucana varıyo dogal olun şekilden şekle girmek te neymiş zaten sizin dogal halinizi seven mutlaka olacak , onun kıymetini bilin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Turk kizlarini anlayamassiniz bosuna ugrasmayin birakin serseri piclerle gununu gun etsinler tekmeyi yiyiince sorcam ben onlara :D

    4
    0 Yorumla
  • SiryyVovk
    SiryyVovk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kadınların ne istediğini dünyada bilen varsa mesaj atsın xD

    2
    0 Yorumla
  • tanju_
    tanju_ Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    relax ol icindekileri konus, ben sevismek istiyorsam varsa aklimda hic cekinmem soylerim, uzatmaya gerek yok yani, dogal olun l*n gerisi geliyo zaten, uzun iliski sonucu ayriliklar bu yuzden zaten elde edene kadar agam pasamsin, sonrasi malum :)

    0
    0 Yorumla
  • kaptanpırays
    kaptanpırays Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    yani sonuç: piç olun yavşak olun
    kızların ağzına sı*arsanız değer görürsünüz

    1
    0 Yorumla
  • Kediseverkedicik
    Kediseverkedicik Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Sevenin değeri bilinmez. Tabi yorumlara yazanlar olmuş dozunu tutturmak gerekiyo. Ama ilgi göstermeyip üzüp kötü davranıp bir yere varılmaz. Varılıyosa kızda mazoşistlik falan vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Cvt1101
    Cvt1101 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu durumu anlatan çok iyi bir atasözü var.
    Deveye diken, insana... (Özür dilerim)
    özetleyen tek şey bu

    1
    0 Yorumla
  • mekurmus
    mekurmus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir nenemin bir lafı vardır deveyi diken insanı$iken yarar derdi ne kadar üzersen o kadar sevilirsin

    2
    0 Yorumla
  • Beceriksizpiyanist
    Beceriksizpiyanist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kesin bunun altında birşey vardır diye düşünebilir ya da doyumsuzluk..

    1
    0 Yorumla
  • KüHEYlan94
    KüHEYlan94 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.

    Özel günlerine denk gelmedim mi sorun olmuyor ben gayet iyi davranıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Lee_Rock
    Lee_Rock Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    aynen bro, bu yüzden yalnız kalıyoruz biz dimi :(

    1
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      😊 yalnız kalmak değil de yıpranmak daha doğru olur

      Yorumla
    • Lee_Rock
      Lee_Rock
      +1 yıl

      he ya ben de bulayım onu fena yıprattacağm :Pp

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Fazla mükemmelige bünye alışık değil yan etki yapıyor

    1
    0 Yorumla
  • mcb77
    mcb77 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Katılıyorum. Onun için o kadar ince düşünmeye yapıcı olmaya çalışırsın ama onun için yaptıklarından sonra "sen benim için ne yaptın" diyebilir. Bence genel olarak düşünmemek lazım doğru kişi çıktığında böyle bir sorun olmayacaktır aranızda.

    0
    0 Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Anlamadım ya.
    Çok karmaşık oluyoruz.

    2
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Yoo kendi analizini yapman güzel 😅

      Yorumla
    • Heavy_Dream
      Heavy_Dream
      +1 yıl

      Karmaşık değilsiniz. İlişkiler çok basit. Denge kuramıyoruz sadece. Bir de saçma iletişim kopuklukları.

      Yorumla
  • agnostikharun
    agnostikharun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    beni anlatmışsın sanki

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Zaten kendim için değil, aynı durumda olan herkes için yazdım 😂

      Yorumla
  • karakartal97
    karakartal97 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kaba olsak odun okuz derler kibar olsak light oluruz anlamiyorum bu kadinlari

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bunlar haklı olabilir ama dayak yediklerinde ortalıklarda kadına şiddet diye dolaşmasınlar demek ki kadınlar hakkediyor kötü davranılmayı 😉😉

    2
    0 Yorumla
  • ayfonuolmayangörl
    ayfonuolmayangörl Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence biraz da saf oluyor bu tarz erkekler

    1
    4 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Yalan değil 😆

      Yorumla
    • ayfonuolmayangörl
      ayfonuolmayangörl
      +1 yıl

      Aynen 😂

      Yorumla
    • Aşık05
      Aşık05
      +1 yıl

      Ne yapsak yaranamıyoruz.

      Yorumla
    • ayfonuolmayangörl
      ayfonuolmayangörl
      +1 yıl

      @Aşık05 dürüst olun yeterli

      Yorumla
  • Brc06
    Brc06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Noktası virgilune hepsi doğru.. tebrikler

    3
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkürler 😊

      Yorumla
  • blondeizm
    blondeizm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    ks tarihinin en iyi bencesi :D

    1
    3 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkür ederim utandırdın☺️ Elbet daha iyileri de var yine de

      Yorumla
    • blondeizm
      blondeizm
      +1 yıl

      ben 1.5 yıldır falan buradayım bu kaçıncı hesap bilmiyorum bence geldiğinden beri okuyorum gündemdeki benceleri ama bu akdar iyisini görmedim ben teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      😋 birşeyler başarabildiysem ne mutlu bana 😊 teşekkür ederim yeniden

      Yorumla
  • ŞehriAşk
    ŞehriAşk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    başlığı gördüm fakat okumadım. sebebini biliyorum.

    2
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      😋😆

      Yorumla
  • girartikyeter
    girartikyeter Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yo ben tam tersi bana kötü davrananı sevmem

    3
    0 Yorumla
  • LikeWater
    LikeWater Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    bişey anladıysm arap oluyum bende madde madde sıralıycan sandım ha

    0
    0 Yorumla
  • tncz94
    tncz94 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Doğru tespitler eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Mordelisibirkiz
    Mordelisibirkiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güzel bence olmuş katiliyorum

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • BayJapon
    BayJapon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gördüğüm en yararlı ve güzel bencelerden biri olmuş emeğine sağlık kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Seveni sikerler sikeni severler ayari kacirmadan yapicaksinki sorun cikmasin

    1
    0 Yorumla
  • bilenbayan
    bilenbayan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kötü davranıp üzünce soğuyorum kim olursa olsun

    5
    2 Yorumla
    • LikeWater
      LikeWater
      +1 yıl

      aslında normal olanda o olmalı

      Yorumla
    • bilenbayan
      bilenbayan
      +1 yıl

      aynen @LikeWater

      Yorumla
  • lanterngarden
    lanterngarden Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Mazoşîtsler cunku kısa net

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Nokta.

      Yorumla
  • Linek
    Linek Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    erkek gibi erkek olmalı

    1
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Erkek gibi erkeğin tanımı her insanın kafasında değişkendir. Senin kafandaki tanımını duymak isterim

      Yorumla
    • Linek
      Linek
      +1 yıl

      sorumluluk alabilen
      anlık değil geleceği düşünüp öyle karar verebilen
      kendini ve sevdiğini başkalarına ezdirmeyen
      dedikodu, arkadan konuşma vb. şeylerden uzak duran bir yapıda olmalı.
      her boka ağlayıp sızlamamalı. sevdiğine güven ve sadakat verebilmeli
      tabi abartmadan biraz da sert olmalı. ( ''kız gibi'' olmamalı bir bakıma ) ...

      Yorumla
  • cokmuseyistiyorum
    cokmuseyistiyorum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    çünki kafaları yok ne diyem

    1
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Farklı işliyor diyelim bence 😉

      Yorumla
    • cokmuseyistiyorum
      cokmuseyistiyorum
      +1 yıl

      neden hem yazdıgın özelliler olan aynı zamanda iyi bir erkek istemiyonuz :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yemin ediyorum dünya kadar malın olcana fındık kadar amım olsun

    2
    0 Yorumla
  • Elfkrer
    Elfkrer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gerizekali olduklari icin bence

    2
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Gerizekalı demeyelim, insanların istekleri tartışılmaz.

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.

    Kötü zevk verir. Ama her omuzda güven vermez.

    2
    0 Yorumla
  • ece5123
    ece5123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    hayır ben iyi davranan erkekleri seviyorum

    4
    0 Yorumla
  • Hombre
    Hombre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Beğendim 🙋👏👍

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Beğenmene sevindim 😊

      Yorumla
  • carpediemicem
    carpediemicem Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    seven kızı görmedim :)

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Arada ben de sorgulamıyor değilim. Daha çok ilişkiyi karşılıklı çıkar ilişkisine döküyorlar. Çıkarları değişince de ilişkinin seyri değişiyor.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu evledigin kişi için de aynı mıdır acaba?

    2
    2 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Bilemem hiç evlenmedim 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bayanlara sormak lazım soruyu görürseniz bir yorum yapıverin :) :P

      Yorumla
  • BurJuVa_KıZı
    BurJuVa_KıZı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu benim için geçerli değil bana öyle davranan adami bas taci yaparım ben

    1
    4 Yorumla
    • myadres
      myadres
      +1 yıl

      Güldürdün. . .

      Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Umarım yaparsın 😊

      Yorumla
    • BurJuVa_KıZı
      BurJuVa_KıZı
      +1 yıl

      @myadres ne mutlu sana o zaman

      Yorumla
    • myadres
      myadres
      +1 yıl

      @BurJuVa_KıZı bazen dürüst olmak yetmiyor kardeşim. . .)

      Yorumla
  • Damlay
    Damlay Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkekler de öyle. Herkes zor olanı istiyor

    1
    0 Yorumla
  • Karaktersiz2
    Karaktersiz2 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    emeğine sağlık

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkürler😊

      Yorumla
  • hmmpekii
    hmmpekii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok doğru tebrikler

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • TürkErkeğii
    TürkErkeğii Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Teşekkürler

    1
    1 Yorumla
    • Justresting
      Justresting
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Devamını Gör (26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Benceler > Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Kızlar İyi Erkekleri Sevmeyince Suçlanmamalı! 106 cevap verildi
Erkekler Sevdikleri Kızlara Neden Teklif Etmekten Kaçınırlar? 102 cevap verildi
Başak Erkekleri Nasıl Kızlardan Hoşlanır? 19 cevap verildi
Kızlar Neden Efendi Erkekler Yerine Serseri Erkeklerden Hoşlanır? 236 cevap verildi
Kızlar Yaşı Değil Aklı Olgun Erkeklerden Hoşlanırlar! 48 cevap verildi
Kızlar Neden Olgun Erkek Tercih Eder? 132 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨