AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
zaten ilk başlangıçları sen çok iyisin demek oluyor.. kızlar kendilerini aşağılayan erkeklere bayılırlar...
Ne yazık ki öyle
kızlar farklılık istiyorlar siz çevresinden sürekli ilgi gören bütün erkekleri kendine baktıran bir kıza iltifat ederseniz sizi elinizin tersiyle itiverir ama kızı kalkıp aşşağüışlarsanız sizden değerlisi olmaz çünkü siz farklı bir şey yaptınız :)
Hayatımda tek bir kızı sevdim ve birlikte olduğumuz süre boyunca kendisini benden üstün gören bir tek oydu
Ondan ayrılınca değerli oluyorsun ama faydası olmuyor
Evet her zaman iyi olunca bir anlami kalmiyor ama bu demek degilki soguk olsun surekli catik kasli gezsin o da bir zaman sonra sıkıyor.
iyi davranış ile yalakalık arasındaki oldukça kalın çizgi var,
iyi davranışında, menfaat söz konusu olduğunda
artık yalakalığa geçiş olmuş demektir,
yanlız kızlar değil, aklı başında tüm insanlar da sevmezler
Yalakalığın konumuzla bir alakası yok. Seven adamın menfaati ne olacak ki. Tek menfaati sevdiğini mutlu görmek oluyor
İyi erkeklerin kıymetini bilmeyen bayan çok ve nedenini anlayabilmiş değilim..
Bir bölümünü yazdım. Bunlar onların nedenleri 😅
Yazılanlara katılıyorum ama kendi içimde çözemiyorum ondan dedim ;)
Çözülebilecek gibi değil haklısın.
Yok daha neler. Kim olursa olsun insan kendine kötü davranan birini çok fazla çekemez
Umarım yaşamazsın bu durumu 😅 ilişkilerden çok insan psikolojisiyle ilgili olsa da stockholm sendromunu okumanı isterim. Veya aslında bir çok insanın mazoşist olduğunu sadece gözlemleyerek görebileceğini düşünüyorum; saygılar
Ben içimden nasıl davranmak geliyorsa öyle davranırım. Kadın ister sevsin ister sevmesin. O sevecek diye ya da sevmeyecek diye bir şey yapmak bana doğru gelmiyor
Haklısın. Biriyle olmak için kendini değiştireceğine hakedene karşı kendin olmak daha doğru
Bunların hepsi yalan tek cevabı, kızlar fazla mazoşistt ;)
Bu yorumu okumadan önce yukarıya pek çok insanın mazoşist olduğunu yazdım 😅 aklımdan geçenleri okumuşsun
Ama işin saçma tarafı her kızda mazoşist değil aksine nefret eder kızı tavlıyım derken tokatıda yiyebilirsin yani :D
"Pek çok" insanın 😂 ayrıca belirli bir dozajda
Bir İzmir atasözü derki seveni s... s... severler ya da deveyi diken insanı s... yaranırmış
iyi erkeği niye sevmiyim manyakmıyım:D hep kazık atıp yalan söyleyenleri mi sevicez nealaka
Demek ki değerini kazık atanlar yalan söyleyenler sayesinde anlamışsın
ilişkilerde tecrübe oluyorr akıllanıyosun
Aynen öyle
Mazoşist miyiz manyak mıyız biz acı çektireni sevelim?
Saçma olmuş.
Keşke öyle olsaydı 😊 kızların yorumlarını okumanı öneririm
En son 2yıl once iyi davranan bir tiptim.2 yildir macolukla mutluyum :)
bence biz ne istedigimizi bilmiyoruz
Muhtemelen😂
Binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı :)))))
Degişik bir bakış açısı 😅
Bazen kötü davranmak lazımmış kötü birsey yapmadığımiz halde tek kelime etmeden arkadaşlığına bitirdi
Her şeyi belli bir sınırda yapmak lazım
zaten biz fazlasını yapmadık
Onun hakettiginden fazlasını yapmışsın
Ozaman ne yapabilirim ki elbet birgün pişman olacak
Salak olduklari için olmasin.
Orasını bilemiyorum
Sevmek salaklık sa sen intahar et :-)
@birserseri peki soylermisin hangi seven mantikli düşünmüş seven insan kordur dogruyu yanlisi goremez ve ben sevgiye inanmam yok öyle birsey.
Sevgiye inanmıyorsan neye inanıyorsun ki? evli değimisin? eğer evliysen sevgisiz mi evlendin...
Değilsen durumun kötü :-)
@birserseri sanane seni ilgilendirmez.
olabilir tabi
Atarlıçikileta, sen zaten aşık olacak sevecek yaşı geçmişsin abla.
Bırak gençler istedikleri gibi düşünsün, sevgiyi yaşasınlar.
@muzikseven yasimin ne oldugunu nerden biliyorsun.
Kimseye engel oldugum yok yasi buyukler buraya alınıyormu öyle bir yasami var?
:-) hemende saldırıya geçti sevgili ablacığım. Tamm tamm bildiğin gibi yap ama yanlışlardasın :)
@birserseri insanlarda ve genclerde şu düşünce vardir insan sevdiğini yerden yere vurar her çile ceken sevmese birakir onun icin biz dogruyu yanlisi bilmiyoruz bunlar dayansin sabir gostersin anlaminda sozlerdir boyle oluncada dengesiz olanlar kendini bir halt sanip toplum icinde gerine gerine geziyorlar seven insan sevdigini dusunen insan incitmez onu el ustunde tutar iyi erkek oluncada salak gozuyle bakilir bilmezlerki eziyet eden insan kendi menfati icin ezip somurur iste biz yanlisa yanlış dogruya dogru demediginiz icin insanlar hatalarini göremiyorlar.
Vala dediklerine katılıyorum süper bir tespite bulunmussun
Teşekür ederim ☺️
Götümüz kalkıyo da ondan
Alkış
Fazla dürüsttü 😆
Öyle ama :)
Ayakta alkışlıyorum yeminlen. Eger troll degilse yeminle alnından bile öper, evde beslerim bu hatunu.
Gerçeğin ta kendisiyim :)
Helal 😁😁
iyi güldüm sayende :D dürüstlüğüne hayran kaldım :) bana göre kızlar ne istediğini bilmiyorlar erkeksi seviyorlar böyle kendisini koruyacak hep yanında olacak ve çok romantik olacak , tamam istek güzel gelelim sıkıntıya maço bir serseri çeşitli taktiklerle tavlıyor bu kızlarımızı sonra o erkeksi özelliklerini kıza karşı gösteriyor kaba böyle afedersin ayı :D sonra ayrılmak isteyeceklerini anlayınca da bu ayılar iki üç romantik ve taktikle tekrar bağıyorlar kendilerine sonra saf kızımız ay aslında çok romantik benimkisi diyor hiç görmedi ya ondan öyle şeyler ayda yılda bir kere gördüğü romantikliği gözünde büyütüyor garibim :) romantik , duygusal adamlar bak erkek demiyorum adam diyorum erkeksi özelliğini asla kadınına karşı göstermezler hayatının merkezi yaparlar o kızı ve tek dertleri onun mutlu olmasıdır ve bunun içinde ellerinde olsa her dakika onlara süpriz yapar hediye alırlar çok korumacıdırlar aslında ama kız göremez bunu ve hep dışlanan güçsüz görünen yalnız kalan oluruz biz :)
ahahah en samimi cevaptı bee. seni bir kavanoza sıkıştırıp saklamam lazım böyle samimi kızalra ihtiyaç var :P ;) :D
Hersey olucana varıyo dogal olun şekilden şekle girmek te neymiş zaten sizin dogal halinizi seven mutlaka olacak , onun kıymetini bilin
Turk kizlarini anlayamassiniz bosuna ugrasmayin birakin serseri piclerle gununu gun etsinler tekmeyi yiyiince sorcam ben onlara :D
Kadınların ne istediğini dünyada bilen varsa mesaj atsın xD
relax ol icindekileri konus, ben sevismek istiyorsam varsa aklimda hic cekinmem soylerim, uzatmaya gerek yok yani, dogal olun l*n gerisi geliyo zaten, uzun iliski sonucu ayriliklar bu yuzden zaten elde edene kadar agam pasamsin, sonrasi malum :)
yani sonuç: piç olun yavşak olun
kızların ağzına sı*arsanız değer görürsünüz
Sevenin değeri bilinmez. Tabi yorumlara yazanlar olmuş dozunu tutturmak gerekiyo. Ama ilgi göstermeyip üzüp kötü davranıp bir yere varılmaz. Varılıyosa kızda mazoşistlik falan vardır.
Bu durumu anlatan çok iyi bir atasözü var.
Deveye diken, insana... (Özür dilerim)
özetleyen tek şey bu
Bir nenemin bir lafı vardır deveyi diken insanı$iken yarar derdi ne kadar üzersen o kadar sevilirsin
Kesin bunun altında birşey vardır diye düşünebilir ya da doyumsuzluk..
Özel günlerine denk gelmedim mi sorun olmuyor ben gayet iyi davranıyorum
aynen bro, bu yüzden yalnız kalıyoruz biz dimi :(
😊 yalnız kalmak değil de yıpranmak daha doğru olur
he ya ben de bulayım onu fena yıprattacağm :Pp
Fazla mükemmelige bünye alışık değil yan etki yapıyor
Katılıyorum. Onun için o kadar ince düşünmeye yapıcı olmaya çalışırsın ama onun için yaptıklarından sonra "sen benim için ne yaptın" diyebilir. Bence genel olarak düşünmemek lazım doğru kişi çıktığında böyle bir sorun olmayacaktır aranızda.
Anlamadım ya.
Çok karmaşık oluyoruz.
Yoo kendi analizini yapman güzel 😅
Karmaşık değilsiniz. İlişkiler çok basit. Denge kuramıyoruz sadece. Bir de saçma iletişim kopuklukları.
beni anlatmışsın sanki
Zaten kendim için değil, aynı durumda olan herkes için yazdım 😂
Kaba olsak odun okuz derler kibar olsak light oluruz anlamiyorum bu kadinlari
Bunlar haklı olabilir ama dayak yediklerinde ortalıklarda kadına şiddet diye dolaşmasınlar demek ki kadınlar hakkediyor kötü davranılmayı 😉😉
Bence biraz da saf oluyor bu tarz erkekler
Yalan değil 😆
Aynen 😂
Ne yapsak yaranamıyoruz.
@Aşık05 dürüst olun yeterli
Noktası virgilune hepsi doğru.. tebrikler
Teşekkürler 😊
ks tarihinin en iyi bencesi :D
Teşekkür ederim utandırdın☺️ Elbet daha iyileri de var yine de
ben 1.5 yıldır falan buradayım bu kaçıncı hesap bilmiyorum bence geldiğinden beri okuyorum gündemdeki benceleri ama bu akdar iyisini görmedim ben teşekkür ederim :)
😋 birşeyler başarabildiysem ne mutlu bana 😊 teşekkür ederim yeniden
başlığı gördüm fakat okumadım. sebebini biliyorum.
😋😆
Yo ben tam tersi bana kötü davrananı sevmem
bişey anladıysm arap oluyum bende madde madde sıralıycan sandım ha
Doğru tespitler eline sağlık
Teşekkür ederim
Güzel bence olmuş katiliyorum
Teşekkür ederim
Gördüğüm en yararlı ve güzel bencelerden biri olmuş emeğine sağlık kardeşim
Seveni sikerler sikeni severler ayari kacirmadan yapicaksinki sorun cikmasin
Kötü davranıp üzünce soğuyorum kim olursa olsun
aslında normal olanda o olmalı
aynen @LikeWater
Mazoşîtsler cunku kısa net
Nokta.
erkek gibi erkek olmalı
Erkek gibi erkeğin tanımı her insanın kafasında değişkendir. Senin kafandaki tanımını duymak isterim
sorumluluk alabilen
anlık değil geleceği düşünüp öyle karar verebilen
kendini ve sevdiğini başkalarına ezdirmeyen
dedikodu, arkadan konuşma vb. şeylerden uzak duran bir yapıda olmalı.
her boka ağlayıp sızlamamalı. sevdiğine güven ve sadakat verebilmeli
tabi abartmadan biraz da sert olmalı. ( ''kız gibi'' olmamalı bir bakıma ) ...
çünki kafaları yok ne diyem
Farklı işliyor diyelim bence 😉
neden hem yazdıgın özelliler olan aynı zamanda iyi bir erkek istemiyonuz :D
Yemin ediyorum dünya kadar malın olcana fındık kadar amım olsun
Gerizekali olduklari icin bence
Gerizekalı demeyelim, insanların istekleri tartışılmaz.
Kötü zevk verir. Ama her omuzda güven vermez.
hayır ben iyi davranan erkekleri seviyorum
Beğendim 🙋👏👍
Beğenmene sevindim 😊
seven kızı görmedim :)
Arada ben de sorgulamıyor değilim. Daha çok ilişkiyi karşılıklı çıkar ilişkisine döküyorlar. Çıkarları değişince de ilişkinin seyri değişiyor.
Bu evledigin kişi için de aynı mıdır acaba?
Bilemem hiç evlenmedim 😅
Bayanlara sormak lazım soruyu görürseniz bir yorum yapıverin :) :P
Bu benim için geçerli değil bana öyle davranan adami bas taci yaparım ben
Güldürdün. . .
Umarım yaparsın 😊
@myadres ne mutlu sana o zaman
@BurJuVa_KıZı bazen dürüst olmak yetmiyor kardeşim. . .)
Erkekler de öyle. Herkes zor olanı istiyor
emeğine sağlık
Teşekkürler😊
çok doğru tebrikler
Teşekkürler
Teşekkürler
Rica ederim