Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?

Kızlar kendilerine iyi davranan erkekleri sevmezler.


Bu benceyi genel olarak neden düzgün birini bulamıyoruz diyen kızlara yazıyorum. Önceki ilişkimde kız arkadaşıma davranılabilecek en iyi şekilde davranıp tüm arkadaşlarının özendiği bir ilişki yaşatırken saygı görmemem ve sonraki ilişkisinde kızın adama sevilmemesine ramen daha çok değer vermesinin nedenini anlamadım ve birden çok uzun ilişki yaşamış birkaç kıza bunun nedenini sordum. Bazı maddeleri onların ağzından, bazı maddeleri kendi çıkarımlarımda yazacağım.


1- Her Zaman İyi Davranınca Bir Anlamı Kalmıyor.


Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?


Bir arkadaşım sürekli iyi davranınca, bir yerden sonra gerçekten anlamı olmadığını ve mutlu etmediğini söyledi. İlgisiz ve sert bir erkeğin nadiren sürpriz yapmasının sürekli hediyeler alan ilgilenenden daha değersiz olduğunu öğrenmiş olduk.


2- Yaptığı Yanlışlar Daha Çok Batıyor.


Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?


Bazı insanlar kağıt gibidir, en ufak bir leke üzerinde görünür çünkü tertemizdir.


Bazı insanlar deniz gibidir, lekeler diğerlerinin arasında kaybolur gider. İlişkilerde de bu duyduğuma göre geçerliymiş.


3- Kızların Kendilerini Daha Üstün Görmelerine Neden Olur


Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?


Bazen masumane duyguların getirdiği sevgi kızlar tarafından yanlış yorulabiliyor. Bu tamamıyla benım gozlem ve goruşlerime dayanıyor. Kız için çabalayan onu sırtına alan onun için herşeyi yapan erkek kızda kendini daha üstün görmeye neden oluyor. Bu nedenle aynı yolda yürürken sırtına almaktansa yolu yan yana yürümenin daha doğru olduğunu düşünüyorum.


4- Ağırlıklarını Koyamıyorlar


Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?


Kızlar erkeklerden karar verebilmesini ve kendilerini yönetebilmesini beklerler. Siz siz olun kararları kendiniz verin ve kız arkadaşınızı yönlendirmeyi bilin.


5- Fazla Yapmacık Geliyorlar


Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?


Bu eski ilişkisinden gelen güvensizliği olan bir arkadaşımın sözüydü. Aslında kızlar erkekleri tanırlar. İçimizde ne gizlediğimiz biliniyor yani 😉 Bu konuda kibar olmak için yalan söylemektense o konuların hiç açılmaması daha doğru. Mesela bir erkeğin ben baska kızlara bakmam bile demesi aslında güven vermektense yapmacık olarak algılanabılıyor. Çünkü baktığını o da biliyor.


Umarım yanlış bilgiler vermemişimdir ve ilişkilerinde aynı sorunu yaşamış insanlara da yardımım dokunur

Kızlar Kendilerine İyi Davranan Erkekleri Neden Sevmezler?
Cevapla