O Kadar çok sarsiyorlar ki bizi
bir şekilde aldatmalar
Terketmeleri filanlar falanlar
Kimsenin sizi uzmesine izin vermeyin diyemeyeceğim
Elinizde olan birşey yok zira
Dünya güzeli olun bir şekilde uzerler
Dünya çirkini olun bir şekilde severler
Her ne olursanız olun kendinizi asla asla asla dusurmeyin gururunuzu ayaklar altına almayın
Aldattığı an bitsin!
Bıraktığı an bitsin!
Hiç bir cabaniz döndüremez onu size
Kalp döngüsünden bahsediyorum
Kalbi size dönmez
İhanet edeninse zaten kalbi yok neresiyle dönecek size?
Yanliz unutmayın ki sizi aldatti diye de kötü bir insan değildir o
Herkesin kötü bir insanı vardır
Sizi terketti diye kötü diyemezsiniz zorla sevmek zorunda değil onunda bir kalbi var ve soguyabilir .
Kalbe zorla güzellik olmaz
Terkedilen arkadaşlar kimseyi terketmediniz mi sizler ? Öyleyse sizde kotusunuz çok kotusunuz
Yok öyle şey ..
Herkes birilerinin kötu insanı olur hayatta.-dönemsel bir kotuluk-
Hanı sırf seni sevmedi senden vazgeçti seni aldatti diye :D
Yanı diyeceğim o ki
Kin duymayin kimselere
Sevmediyse sevmedi
Aldattiysa aldatti
Onunda bir kalbi var
Ve Üzgünüm ama ! Belki de sebep kendimiziz

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar