Toplumumuzda çok sayıda sap bulunmakta... Bu sayının ne olduğunu en iyi bilen KS kızlarıdır. Her yorumlarının ardından 20 30 tane mesaj alıyor olmaları erkeklerin nasıl bir acziyet ve yokluk içinde olduğunu gösteriyor. Türk kızlarının zor elde ediliyor olması içe kapanık olması gibi kızlardan kaynaklanan nedenlerin yanında erkeklerin de bazı dezavantajları vardır. Bu dezavantajları,dört başlıkta inceleyeceğiz...

1. Özgüvensizlik
Kişinin kendi değeri hakkındaki subjektif değerlendirmesi; kişinin kendi özelliklerinin ne ölçüde olumlu ya da olumsuz olduğu hakkındaki yorumu.
Vikipedia,özgüveni bu şekilde tanımlamış. Özgüvensizlik ise kişinin kendi hakkındaki olumsuz fikirlerinin yoğun olmasıdır. Bana göre bunun temel nedeni abazanlıktır. Erkeklerde en sık görülen sorun budur. Erkekler,abaza iç güdülerle kadınlara art niyetli olarak yaklaştığı için suçluluk duygusu hisseder. Bu nedenle,karşı cinsle iletişim kurmakta zorlanır.İletişim olmadığı için de yalnız kalır.
2. Kendini Beğenmişlik
Her yeni tanıştığı kıza ilk lafı -beni ilk görenler hep soğuk zanneder ama tanışınca da beni bırakamaz böle bir adamım işte alışkanlık yaparım- olan erkektir.
Uludağ Sözlük bu şekilde açıklamış... Bu kategoridekiler doğal olarak yakışıklıdır,kaslıdır. Geneli,Türk kızlarını sevmez. Daha karaktersiz olanları Rus edebiyatı yapar. Bu tipler kızlara teklif etmez,kızlar da genelde onlara teklif etmez. Bu nedenle açıkta kalırlar. Bir de kendini yakışıklı zannedip kızlara pas vermediğini sananlar vardır :)
3. Sosyal ortamlarda bulunmama
Evde oturan erkeği hangi kız ne yapsın?
Bu beylerin entelektüel düzeyleri yüksektir. Sosyalleşmek,onlar için kütüphanede kitap okumaktır ya da sinemada edebiyat filmi izlemektir. Ancak bu etkinlikleri tek başlarına yaparlar. Sağa sola da bakmazlar. Sonuç olarak sevgilileri olmaz.Bu durumu pek taktıkları da söylenemez zaten.
4. Parasızlık
Parasız erkek patlıcan dolmasına benzer.
Kızlar paragöz olduklarını reddetse de erkekler genelde kızların paragöz olduğuna inanır. Erkek,fakir olmasa bile sevgiliyle bir günün maliyetinin belirsiz olması kızın standartlarının tam olarak bilinmemesi nedenleriyle ilişkiden uzak durabiliyor. Bence,bu konuda haklıyız.
Erkeklerin yalnızlığının temel nedenlerini inceledik. Buna benzer bir diğer bencem:
Erkeklerin İlişkilerde Yaptıkları Hatalar: https://www.kizlarsoruyor.com/ask-iliskileri/a38335-erkeklerin-iliskide-yaptiklari-hatalar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar