KS Güzelleri Nasıl Tavlanır, Toplanın Anlatıyorum.

Usemind
KS Güzelleri Nasıl Tavlanır, Toplanın Anlatıyorum.

Öncelikle gözünüze kestirdiğiniz hedef güzelin ilişkisinin olmadığından emin olmanız gerekiyor. Kadınların geneli hayvansever olduğundan biraz hayvanları taklit etmeniz gerekiyor.
Sakın "merhaba tanısalım mı" gibi mesajlar atmayın. Bu sizi diğer diğer yüzlerce diğer erkek gibi sıradanlaştırır ve bu iş olmaz.
Öncelikle avınizı bir leopar gibi sinsice izleyin. İlgi alanlarını tespit edip bir ön çalişma yapın. O konularda bir hafta kadar okuyun. Özellikle saçımı nasıl düzlestiririm, Popomu nasıl diklestiririm gibi konuları yiyip yutmanız gerekiyor.
Felsefe, biyoloji, psikoloji bilmenize gerek yok. O konular istisnalar kaideyi bozmaz, güzellerin pek ilgi alanına girmiyor zaten.
Sonra ufak ufak hedef güzelin sorularına yorum yapın. Sakın yorumlarda güzelliklerine dem vurmayın çünkü zaten çok duydukları bir sey. O yüzden ilgisini çekmezsiniz.
Simdi ise bir tilki gibi davranmanız gerekiyor.
Sıradaki hamle sık sık zekalarından dem vurmanizdır çünkü ileri derece güzeller genelde pek kullanmaya ihtiyaç duymadıklarindan ve her kapıyı güzellikleriyĺe açabildiklerinden pek zeki olmazlar ve bu eksikliğin bilincindedirler. Evrimsel biyolojideki kullanilmayan organ körelir mantıgı arkadaşlar.
Onlarin zekalarına hayranmış gibi davranmanız egolarını fazlasıyla okşamış olacak ve hedef güzelin radarına girmis olacaksiniz.
Şimdi sırtlan gibi davranmanız gerekiyor. Yani kıskançlık yapacaksınız ve avı diğerlerinin elinden almaya çalışacaksınız. Yorumlarda ki diger erkekleri zekanızla alt etmeye çalısın ve kıskançlık uğruna beyninizin tüm nöronlarını kullanmaya hazır olduğunuzu gösterin. Kadınlar kıskanılmaktan hoşlanıyor. Sıradaki hamle devreye bir fake kadın hesabı sokmanızdır. Fake hesapla hem kendinize hem ona saldırın ve hedef güzeli destekleyin. Arada o hesapla kendinize övgüler dizin. Merak etmeyin bu şekilde artik stalklanmayı garantilemis oluyorsunuz. Kendi sorularınızda arada fake kadın tarafından köşeye sıkiştırilın ve hedef güzelden özelden yardım isteyin. Merak etmeyin tüm zekasıyla size yardim edecektir. Bu şekilde özelden konusmanın yolunu açmış olacaksınız. Bu arada kullandığınız avatar yabancı bir ünlü olsun. Bu sekilde güzelin bilinç altına bu profilin ardında bir yakısıklı var sinyalleri göndermis olacaksınız.
Sonra her sorusunda yorumu olan diger güzelleri ufak ufak cekistirin. Bu kiz sence estetikli mi gibisinden vs ozelden sorun. Bu muhabbetlere bayilirlar.
Sonra lüks arabam var imajı yaratmaniz gerek. Ne kadar inkar etselerde lüksü sevmeyen kadin yok. Hanzo gibi mercedesim var demeyin. Mesela bir mesajina geç cevap verin ve kusura bakmayın arabam bozulmustu o yüzden geç döndüm. Sözde mercedes servisi ama basit bir isi saatlerce halledemediler gibisinden mercedesim var havası yaratın. Leyn olmasına gerek yok zaten. Kızı tavladiktan sonra memursaniz kaza yaptim, esnafsaniz iflas ettim dersiniz
Şimdi kartal olmanız gerekiyor. Avınıza pençelerinizi sıkıca geçirin ve sakın bırakmayın.
Yavas yavas yurümeniz gerekiyor artık.Her güzelin bir kusuru olur ve birçoğunda güzelde olsa burun takıntısı vardır.
Burnunu övmekten başlayarak yürüyün arkadaşlar.
Gerisi artık sizin yeteneğinize kalmış. Yürüme olayının belli bir kalıbı yok. Ben size yolu nasıl açacağınızı öğrettim, devamı sizin yeteneğinize kalmıs. Hadi bakalım. Şiarınız, ilişki durumunda "ilişkisi yok" yazan fenomen kalmasın olsun

Not: Bence için görsel ararken google'a güzel kız yazıp arattım. Bir kız var KS'de herkes içine düşüyor kızın ve pp sini o sanıyor. Aynı o kızın fotosu çıktı. Demek kendi aratmış güzel kız diye ve almıs google'dan o fotoyu sizi kekliyor.

Kim olduğunu merak ediyorsanız güzel kız yazıp aratın zaten görsellerin ilk sayfasında çıkar. 😀😀😀😀

KS Güzelleri Nasıl Tavlanır, Toplanın Anlatıyorum.
21
16
Görüşünü yaz
21Kız Görüşü
16Erkek Görüşü
Kapat

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • aerolite
    Müthiş bir çalışma olmuş. Adeta bir sanat eseri. Lakin kim uğraşacak şimdi o kadar detayla. Üstelik te her an bir yerden ariza verip bütün enerjini bir çırpıda emme olasılığı yüksek olan bir yerli hatun için..
    Ama ihtiyaç sahibi, henüz tam bilinçlenmemis genç avcı adaylari için denemeye değer ciddi bir risale, kaynak.. vs olmuş.
    Görüş hala geçerli mi?
    • Usemind

      Teşekkürler abi. Sen onayladıysan işe garanti yarar

En İyi Kız Görüşü

  • MerveTaba
    Üzerimizde denenen bazı oyunları gördük teşekkürler😄
    Saf güzelleri kandırmak için de süper taktikler 😅👏

    Biri vardı yeni üye olduğum zamanlar, tabi KS erkeklerinin durumundan habersiz ben, "sorunlarım var arkadaşım yardımcı olur musun" diyene tamam demiştim dertlerini dinlemistim ama zenginlikten kaynakli dertlermis 😀 vay be cok etkilendim hemen evlenmeliyim dedim cunku zengin ya 😒😏 iltifat da ediyordu yapmacık yapmacık.
    Diğerlerini bilmiyorum da bende ters tepiyor, hele araba vs bahsederse değeri düşer gözümde, anlarım ki mala düşkün ve malından başka etkileyecek bir şeyi yok.
    Görüş hala geçerli mi?
    • Usemind

      Valla taktiği kötüymüş. Tam oturtamamış.

    • MerveTaba

      Benim yasitimdi sektore yeni katilmis, acemi😀
      Acil ders gormesi gerek siz hocamdan. Ve ben de eskiden hocamdan bu taktikleri duydugum icin idmanliyim 🤭

    • Usemind

      Farklı teknikler geliştirmeli. Hackerlerin bir tekniği kullandıktan sonra nette yayınladığı gibi ben de farklı teknikler geliştirip eski yöntemlerimi paylasıyorum😀😀😀

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2015
  • beyazorkidem
    Daha iyisini gördüm sitedeki 6 yılım içerisinde evlilik yolunda ilişkisi olan bir uber bey sağolsun 15 farklı fake hesaptan instagramdan gelmişti bana KS diyince kabul etmeyeceğim diye. 🤣🤣
    • Usemind

      Demek ki beceriksizmiş yoksa nikaha oturturdu seni.

    • Adam zaten evlilik yolundaymış ama hoş ilk buluşmada bana ev açmak istemişti fjfjfkdkkdkd

    • Usemind

      Onun niyet farklıymış desene

    • Hepsini Göster
  • Ms26Ms
    Hahahaa çok ironik olmuş. Buna rağmen sevdim. Bu işlemlerin sonucunda elde edilenin zihni boş bir güzel olduğu ile yüzleşincede elde edince bir boşluk hissi gelicek mi bak bu da merak konusu🤣
    Biz kadınlar erkeklerden hep daha fazla saftık🤭
    Emepine sağlık👒
    • Usemind

      Teşekkür ederim. Evet ironiydi ama saldıranlar olacak. Tabiki lafım hazır. "Sen güzel değilsin, neden üzerine alındın ki?" Diyeceğim😀😀😀😀
      Benden pisliği yok yeminle

    • Ms26Ms

      Ben üzerime alındığım için diyorum🤭
      Hem güzel hem zeki bile olsak bu durumlardan etkilenebiliriz bu doğamızda var biz daha fazla duygusal insanlarız malesef🤣

    • Usemind

      Sen zaten zekisin. Ama kolay değilsin. Seni tavlayabilmek için gerçekten özel bir çalışma şart ama çoğu çapkın üşenir o kadar emek vermeye.

    • Hepsini Göster
  • Che__Guevara
    Burnuna iltifat edince düşmeyecek kadın yoktur ✍ Erkek tavlamayı da öğret abi lütfen
    • Oha bi dakka güzeller aptal olur sözü doğru o zaman lan iyi ki çirkinim

    • yani lan değil

    • Usemind

      Onu anlatırdım ama uzerine hiç çalışmadım, yani ihtiyacım olmadı

    • Hepsini Göster
  • Eskidenkayıtolanbiri
    Benim ilişki durumum evli olduğu halde
    Büyük bir çaba ile uğraşan kişi sayısı hiçte az değil malesef
    • Usemind

      Var her türlüsü. Demek bakmıyorlar profile

  • GÜZEŞTEGAN
    Allam ya erkeklerden birisinde bir nebze akıl emaresi görmek de var mış, bu günü tarihe altın harflerle kazımalıyom😅😅
    - şakası bir yana kendinizi bilmesniz de apayrı bir olay bence kank.
    • Usemind

      Kararınca kararınca fikir vereyim dedim😀😀😀
      Çok boş mücadele ettiklerine şahit oldum ve vicdanım el vermedi.

    • Bence de girizgah cümleleri arşa çıkıyor burada. Farklı olayım diye okadar abartanlar varki okuyunca şok oluyorum, merak da uyandırıyor bazıları bu kim diye. Kendimi zaman makinasında yolculuktaymışım gibi hissettirenşere de buradan teşekkürü borç bildim şuan😅😅
      Üstadınız bu işin ilmini yazmış okuyun da , az biraz aydınlanın

  • Exantrik_Man
    Okadar uzun yazıyı görünce kız tavlamaktan vazgeçtim.
  • Mercy0
    Ay ne güldüm dgfhggh simdi ise bir tilki gibi davranmanız gerekiyor
  • Abdurrahman00t
    Kızlar dikkatli olun bu taktiği abazanlar öğrenirse işiniz zor 😄 gerçi onlar okumaz kolay kolay 😄 sadece pempe bir şey görsünler beyinleri o zaman çalışıyor 😄😄
  • Triggerr
    Güzel olmuş bende bir ekleme yapmak isterim izniniz olursa :D Yakışıklıysanız ve düzgün biriyseniz onlar sizi bulur eğer değilseniz kanka olurlar.
    • BENJ55

      Ekstra bir yorum yapacaktım, bunu görünce vazgeçtim. Senin de söylediğin gibi yakışıklı birini onlar buluyor ve tavlıyor zaten! Gerisi boş! Ha bir de çok çok çook paran varsa onu da buluyorlar, hiç şaşmaz, doğanın kanunu bu!

    • Triggerr

      @BENJ55 Aynen öyle gerisi hikaye

    • BENJ55

      👍👍👍

  • semxsem
    Yuh yine çok zekice bir iş yapmışsın gülümseyerek okudum
    Bu yazıyı okuyup takip edecek erkek burada bulunurmu bilmem
    • Usemind

      İnşallah uyarlar ve sap olmaktan kurtulurlar😀

  • Dinazortreni
    Harika bir av taktigi cok begendim ellerine sağlık😄
  • hayalmee
    Arada da kaybolun nabız yoklayın sizi merak etmişse siz yokken bile size mesaj atmışsa tamamdır 🤣
  • superpsikolog
    Ellerine sağlık 😂😂😂
  • persordinary
    Mü kem mell
    • Ama bu bana uymuyor

    • Usemind

      Uymayanlar için farklı çalışma şekilleri geliştirmeli

  • Red_Lady
    Kahkaha attım vallahi süper olmuş :d
  • Gökyüzününkanadıı
    Üşenmedim ve ağzım açık okudum. Bunlar neee 😅
  • _Lord
    Bu kardeşimizide sitenin alfa abazası ilan ediyorum.
    Vatana millete hayırsız olsun :D
  • Karamelaaaa
    Kız tavlamam ben😏
    • Usemind

      Sizi bu tuzaklara düşmeyin diye davet ettim😀😀😀

  • Tuğberk_Bey
    Güzel taktik bencesi ama bu zaten bende olan bişey bro😂😂
    • Usemind

      Helal sana ustad. Ben amatörlere bir rehber olsun diye yazdım😀

    • Eywallah kardesm bilmeyenleri bilgilendir 🖐️

  • TubasuedaSanlıakva
    Bu yazıyı üzerime alınamıyacam kusuruma bakma😃😃
    • Usemind

      Okudun mu😉

    • Okudum tabi de ben özel mesaj lara hayır demekten bıkmadım😃cidden çoğu erkek olayı merhaba ile başlatma yolunda 😃😃

    • Usemind

      Karınca kararınca öğreteyim dedim. Yazık garibanlara😀😀😀

    • Hepsini Göster
  • Venss
    Uzak durun lan bizden 😶
  • PcbFurkan
    Rol yapmaya veya farklı bir kılığa bürünmeye gerek yok insanlar için hayvan sevmek ya da onun istediği gibi bir insan olabilmek için elinden geleni yapma çünkü rol yaptığın sonunda ortaya çıkar ani soğumalar olur eğer birini beğendiysen kendin gibi özgürce konuşabilirsin sohbet başlatabilirsin diyorlar ki işte merhaba yazma saçma diye merhaba insanlar arasında kullanılan bir selamlaşma çeşididir ve tuhaf bulanlar itici neyse demem o ki eğer birini beğenmiyorsan git konuş en azından şansını dene olmuyorsa doğru insan değildir veya sen onun için doğru insan değilsindir bu arada hayvanları kim sevmez ki🥰
  • Beautiful-EyeS
    Çoğu hemcinsimde işe yarayacağını sanmıyorum çünkü çok klişe.
  • 0_Nyks_0
    Ava giderken dikkat edinde avlanmayın😂
  • Belanizgeldiamk
    Cok uzun
  • Çok güldüm ya çok şükür güzel değilim.
  • DurriYekta5
    Hadi yaa anlatta bilelim
  • Richardgör
    Güldürdün bizi🤣
  • tuVasMeDétruire
    once kiz olduğundan emin olun
  • CrazyOffer
    Ellerine sağlık
  • Gamze23_friends
    Beni parayla tavlayabilirsiniz aslında
  • SevgiArayanGenc
    Vay Bee ama yemezler ya bence :)
  • Yunanfilozof
    Gereksiz doğaçlama iyidir.
  • Gizli Üye
    Çalışma ve öneriler harika
  • Gizli Üye
    Evet toplantik
YÜKLENİYOR...