Aklı sürekli sizdedir

Sizin yanınızda olmadığı her anda aklı sizdedir ve sizi özlüyordur. Acaba şu an ne yapıyor?, kiminle konuşuyor?, beni özlüyor mu? Tabii bunun fazlası olmamalı. Sürekli yaptığınız işlerle ilgili rapor istiyorsa bu sizi boğabilir.
Elbise ve arkadaş seçerken zorlanmazsınız

Çok fazla kıyafet seçme imkanınız olmadığı için, kıyafet seçerken ve satın alırken pek fazla zorluk çekmezsiniz. Bu durum arkadaşlar içinde geçerli. :)
Sahiplenme duygusu fazladır

Kıskanç bireylerin sahiplenme duyguları oldukça yüksektir. Herkesin hoşuna gitmese de, bazı insanlar sahiplenilmekten oldukça hoşnut olurlar.
Makyajsız ve dağınık yanına gidebilirsiniz

Siz güzel ve dikkat çekici olduğunuzda huzursuz olabilirler. Makyaj yapmadan bile buluşmaya gidebilirsiniz. Kıskanç oldukları için bu onları üzmez, bilakis hoşlarına gider!
Sosyal medyadan uzaklaşırsınız

Sosyal medyada çok fazla zaman öldürmek yerine hayatınız düzene girer. Gerçek hayata dönük, daha planlı ve dikkatli yaşamaya başlarsınız.
Geç saatlerde yatmak hayal olur

Herkesin bildiği gibi geç saatte uyumak insan vücuduna oldukça zararlı. Böylelikle kıskanç sevgiliye sahip olanlar, erken çökme ve yaşlanma sorunundan doğal olarak kurtulmuş olacaklardır. :P
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Abartısına katlanamam. Özgürlüğüm tamamen kısıtlanıyorsa o ilişki olmaz ki esaret olur
Kıskanırım ama asla sıkmayı bunaltmayı sevmem. Eğer kıskandığımı farketmezse misilleme yaparım. Eğer hala anlamıyorsa zaten çoktan bitmişizdir ağlayanımız yoktur.
Oha ya bu zamana kadar çok kötü geliyodu ama şimdi güzel gelmeye başladı şu cümleden sonra;-Aklı sürekli sizdedir-
Sevgiliyi bulayım da kıskançlık sıkıntı olmaz heralde😀
Yararı yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Kiskanilamktan nefret ederimmmmmmmmnmmm
Sevgilim oldukça kıskanç ve bu durumdan çok memnunum
Acaba sevgilinin verdiği avantajlar nelerdir onu da merak ediyorum ben
Yani fazlası zarar sadece yoksa dozunda kıskançlık iyidir😄👍🏻
Kıskanç olsun olmasına da aşırı olmasın. Iliskiyi riske atıyor
kıskanç mıskanç seni mutlu ediyor ya yatakta sen ona bak yaani :):)
Kıskanmak ile güvenmek arasında ince bir cizgi var hangisini yaptınız hissetmesi önemli
Her şeyin fazlası zarar
Sevgili mi? Sevgili baş bekasıdır.
Kanka dez avatajları daha fazladır ama
Sıkıntı yok, bende kiskancim
Keşke olsa neyse... emeğinize sağlık
Olur elbet. :)
Kıskançlık bir. hastalıktır hic istemem
Fazlada kıskanılmaması gerek.
Beni kıskanacak bir sevgilim bile yok 😭
Sahiplenme duygusu güzel bir şey...
kıskanç bir sevgili güzel ya
Teşekkürler
Sevgilim yok 🙄.
Sahiplenme duygusu fazladır
Bence avantaj yok Bn aşırı çıldırıyorum
Kıskanılmaktan memnunum 😇
Güzel tespitler
Böyle avunalım😂
Kötü
Abartmasın yeter
Heeeeeyaaaavv heeeee
Gerçekten doğru