Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Merhaba dostlar bu bencemi burada konuştuğum bir kaç güzel insandan sonra paylaşmaya karar verdim karşınızdaki kişi ne kadar doğru sizi ne kadar önemsiyor bunlardan bahsetmek istedim herkese keyifli okumalar..

Eğer ilişkide iki kişi varsa o ilişki çift taraflıdır. Ne bir eksik ne bir fazla olmalı. "O ilişkide iki kişi tek olmalı".

Çabalamak.

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Eğer sadece kendiniz çabaladığınızı düşünüyorsanız, bu ilişkiyi götürmek için alttan alanda yapıcı olan tarafta sizseniz karşınızdaki kişi doğru kişi olmayabilir. Aksine yanınızda olan siz alttan alırken size yardımcı olan siz yapıcı olurken yıkmayan aksine elinizden tutarak bu ilişkiye emek veriyorsa eksikliğinizi kendisiyle tamamlamaya çalışıyorsa doğru kişidir desek çokta yanılmayız herhalde.

Bir ilişkinin temelidir "İletişim".

İletişim kurmak.

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Peki nedir bu iletişim kurmak. Eğer her tartışmada ayrılık lafını ağzına sakız etmişse kendisiyle tehdit ederek sana zorla bir şey yaptırmak istiyor ise karşındaki kişiye önce bir bak sonra bulunduğun alana eğer düz bir araziyse yardır kaplan. Kolay bir şey değildir iletişim kurmak. Yeni sevgililer için kolay olan bir kavram olan bu sendrom uzun ilişkilerde daha açık boy göstermektedir. Yanındaysa iletişim kurarken davranışlarıyla doğruluyorsan gözün kapalı inan.

İlişkinin temeli "İletişim" ise çatısı "Güvendir." Çatısız ev mi olur ya🤦‍♂️

Güvenmek.

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Eğer karşındaki kişi senin her şeyine baştan aşağı karışıyor ise bazı tipler vardır. Giyiminden kuşamına telefonundan hayatına bir koruyucu programı gibi hayatının her yerinde olur artık bu program. Nasıl davranacağını bilemez hale gelirsin. Eğer senin yanındaysa sana o güveni veriyorsa tut onun kolundan..

İletişim dedik, e güvende dedik, e evde dedik. Evi ev yapan ise insanlardır. Peki planlarında ne kadar "sen" varsın?

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Planlarında, geleceğinde sana dair ne kadar yer vermiş, içinde ne kadar sana pay biçmiş asıl mesele o hayalinde sende var mısın? Bir insanın sana verdiği değeri davranışlarından anla. Eğer seni seviyorsa o hayalinde geleceğinde yaşamak istediklerini dile getirir hareketleriyle belli eder yarım hayatını tamamlamak istiyorsa kızı verdik gitti😃

O evin içinde birde küçük patiklerle koşan... tamam tamam daha oraya gelmedik😅

O evin içinde ne kadar mutlusun?

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları

Bazen her şey güzelde gitse mutlu olmuyor insan hep bir şeyler eksik yemek güzel olsa tuz eksik tuz olsa şeker.. Eğer mutlu değilsen bu kadar çabaya emeğe rağmen hala bir şeylerin eksik olduğunu düşünüyorsan gerçekten bir sorun var demektir. En önemlisi hayatta senin mutluluğun bunu unutma karşıdaki üzülür diyerek ayrılmayıp devam edenler ileride daha çok pişman olabiliyorlar.

Umarım biraz da olsa faydam dokunmuştur. Umarım her şey gönlünüzce olur🤞

KEYİFLİ OKUMALAR..

Yanlış Kişiye Aşık Oldum Demeyin: Doğru İnsana Aşık Olduğunuzu Gösteren İpuçları
Cevapla