Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Aşk hepimizin dünyasını allak bullak eden tüh halimizi karıştıran ne yapacağımızı şaşırtan güçlü bir duygudur, üzülmemek daima mutlu olmak için çabalar dururuz ama her zaman bu mümkün olmayabilir. Hele bir kere üzüldüyseniz ikinci de aynı hatalara düşmemek için büyük bir çaba içine girersiniz. Üzülmemek diye bir şey zaten yok. Ancak üzülmekten kaçamasak bile, yakalanana kadar koşmayı deneyebiliriz. İşte aşk yüzünden üzülmemek için alabileceğiniz bazı tedbirler.

Birine aşık olduğunuzda sorumluluğu alabilmek

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Aşık olurken o kişiye aşık olayım mı demediniz, haliyle sorumluluk tamamen sizde. Aşık olduğunuzda beklentileriniz var diye ona bir şey demek doğru değil, aşık olan kişi olarak siz gereken sorumluluğu almalısınız.

Olabilecek en kötü sonu düşünmek

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Aşkta kötü senaryo mu olacak diyeceksiniz ama her şey hazırlıklı olmalısınız, olabilecek en ters en kötü senaryoya kendinizi hazırlamalısınız.

Beklentileriniz sınırlandırmak

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Aşık olduğunuzda o kişi hakkında yüksek beklentiler içine girmemelisiniz onu olduğu gibi kabul etmelisiniz, böyle yaparsanız daha az üzülürsünüz.

Hissettiğiniz gibi davranmak

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Karşınızdaki kişinin beklentilerine göre davranmayı tercih etmeyin, nasıl hissediyorsanız öyle davranın. Emin olun doğal davranmak size artı puan kazandıracaktır.

Duygu yoğunluğundan paniğe kapılmamak

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Duygularınızı yoğun yaşıyor olabilirsiniz ama bunu kendinizi itiraf etmek zorunda değilsiniz, duygu yoğunluğu paniğe hataya sebep verebilir. Duygularınızı kontrol etmesini bilmelisiniz.

Arkadaşlarını ihmal etmemek

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?

Birine aşık olduğumuzda hayatımızın tamamını onunla doldururuz ama böyle yapmak bir yandan yanlıştır çünkü aşık olmadan önce de bir hayatımız vardır bunu unuturuz bu süreçte. Hayatta her şeyin bir yeri olmalı, aşkın da arkadaşlıkların da yeri ayrı olmalı, aşık olduk diye arkadaşlarımızdan vazgeçmemeliyiz.

Eğer bunlara dikkat eder ve beklentilerinizi düşük tutarsanız emin olun daha akıcı daha az üzüldüğünüz bir aşk hayatınız olacaktır.

Bencemi okuduğunuz için teşekkür ederim bir dahakinde buluşmak üzere hoşçakalın 👋

Aşık Olduğunuzda Kendinizi Üzülmekten Alıkoyacak Şeyler Neler?
Cevapla