Eğer yeni ayrılığı tatmış biriyle ilişkiniz varsa, eski sevgilisine dönmek istediğini gösteren bu işaretlere dikkat etmelisin. Sevgilisinden yeni ayrılmış biriyle sevgili olmak gerçekten büyük risk çünkü seni rebound (ciddi ilişki sonrası çivi çiviyi söker taktiğiyle unutmak) olma ihtimalin olur. Henüz duygularını tam düzene koymamış biriyle sevgili olma riskini alıyorsan bu işaretlere dikkat etmelisin!
Eski Sevgiliden Bahsetmesi

Biri eski sevgilisini konuşmaya dahil etmesi oldukça rahatsız edici bir durum. Bazı durumlarda sorun değil mesela sen sorduysan ya da basitçe anlatıp geçiyorsa ama eğer konuyla alakasızken bile ismini söylüyorsa, konuşmaya dahil ediyorsa unutamadığının, geri dönmek istediğine dair en büyük ipucu bu oluyor.
Hala İletişim Halinde

Ayrılık sonrası insanlar farklı yollardan hayatlarına devam eder. İletişime gerek yoktur çünkü iki taraf da yeni bekar hayatına uyum sağlamaya çalışır, yarım bir çift olarak değil. Bazı durumlarda eski sevgiliyle konuşmak sorun olmasa bile eğer iyi bir nedeni olmadan telefonda konuşuyor ya da mesajlaşıyorsa bu bir işarettir.
Yeni Sevgili Duyunca Delirmesi

Exin yeni bir ilişkisi olduğunu duyduğu vakit tavrı değişir. Kıskanç, somurtkan, sinirli davranıyorsa bilin ki ona karşı olan hisleri hala bitmemiştir. Eğer tamamen bitseydi bu kadar kıskançlık yapmazdı.
Hala Onun 1 Numaralı Yardımcısıysa

Eski sevgilisi zor zamanlar geçirirken hala ilk aradığı kişiyse ve sevgiliniz seve seve yapıyorsa bu işte bir terslik var. Hatta bazen aklına bilerek konuşmak için nedenler mi uyduruyor diye düşünebilirsin. Eğer ona rahatsız olduğunu söylediysen ama yine de bir şekilde temas halinde kalıyorsa bir sorun var demektir.
Anılara Dalmak

Eski sevgilisiyle gittiği bir cafede veya farklı yerde sık sık dalıp gidiyorsa büyük ihtimalle eski anılarına dalıp gitmiştir. Bu tatlı anılar kolaylıkla eski duyguları yeniden alevlendirebilir ve bu da hayatına devam etmeye henüz hazır olmadığını gösterir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Bir ilişkin bittiğinde insanın kendine zaman tanıması gerekli. Bu zaman kişiye göre değişir. Hemen yeni bir ilişkiye başlarsa, o an boşlukta olduğu için henüz kafasında diğer kişiyle ilgili düşünceler olabilir ve bu hem kendisine hem de karşısındaki insana haksızlık olur.
Hepsi tabii ki bir varyasyon dan ibaret, özellikle son başlık bana göre bir varsayım gibi. Eline ve emeğine sağlık.
Daha çok eskiden bahsetmek, ya böyle olmalı demek eskiye ait bir yara olduğunun göstergesi ve bu tür insanlardan uzak durmakta fayda var. En iyisi herkesten uzak durayım kimden ne çıkacak belli olmaz benim için :D
Süper olmuşş :D
Yeni ayrılmış birinin sevgiliye ihtiyacı yak dertleşmek için bir arkadaşa ihtiyacı olur ve sizlerde sevgili değil derttaşı olmuş olursunuz ve bu da sizi üzer ona ilginiz varken.
Artık millet önce sevgili yapıp sonra ayrılıyor. Yani sevgilisi ya da her neyi varsa alttan başkasını yokluyor
Yeni ayrilan kisiyle ilişki yasamak pek mantikli degil
Kesinlikle çekilmezler.. Uzak durmak mümkünse hiç bulaşmamak gerek :D
Bu işaretleri gördüğümüz an arkamıza bakmadan topukları vura vura kaçmak gerekir 😄
Yara bandı olmaya gerek yok kimseye uzak durun böylesi tiplerden
Yanide ilişkiden çıkmış insanda perte dönmüştür mrmeleei morarmıştır falan
Eski sevgiliden bahsediyorsa uzak durmak lazım
Çoktan hazırmışım öğrenmiş oldum 😄
bunların aynısı bende var demekki unutamamışım :D
Demek ki ben hazır değilmişim
Buna umarim ihtiyacım olmaz
Çok teşekküğr ederiğm elinizeğ sağlık😒
Yeni ayrılmış biri hala anıları saklar
Biraz zaman gerekli bence
Güzel bilgiler emegine sağlık👏❤
Çok doğru noktalar ☺
emeğine sağlık 😊
Teşekkürler bilgi için
güzel paylaşım
Eline sağlık güzel paylaşımı
Ahahh evet
Bakışları ve hormonları
Kafasının karısık olması
emeğine sağlık 😊
Güzel bilgiler
Katılıyorum