Ön yargı kabuğundan ayrılıp nice insanları nice farklılıklarıyla sevip benimseyen insanları hep ararken, kaba yorumu eleştiri bilip bunun acısını kızlardan çıkaran kitleye itafen hazırlanmıştır.

Kimi zaman bir erkeğin görüşünü, beğenişini dahi kabul görmüşken gün geçtikçe kadının bile kadına düşmanlığı çıkıverdi ortaya. Birbirini kıskanan ve iddialı giyinmeye çalışan kızlar mı dersiniz yoksa sevgilisini dişi sinekten dahi kıskanıp üzen kızlar mı dersiniz durum baya baya Türk dizilerine dönüverdi.
Kızların bu durumu toplumda iki şekilde karşılaştırıldı. Birincisi; Türk kızları, kendisinden farklı olan birilerini hep kıskanıyor. Bu yorum herkesin farklı olduğunu bildiği halde işine gelmediği için yorum yapan erkek görüşüdür. İkincisi ise birbirleri için giyinip birbirleri için küçük düşüyorlar. Bu kesimde herkesi genel farz edip yorumu olay yerine bırakanlardır. Fakat biz bu iki düşünceye de sağlıklı bakmıyoruz. Genellemeleri bir süre zarfında değerlendirdim ve kimilerine aydınlatıcı bir yol olacağını düşündüm.
" Klasik Türk kızı " itemi artık offsayt! Algoritma başlıklarıma geçebiliriz.💕
1- Hemcinsini beğenmeyen bir kız sandığınız gibi kıskançlıktan çatlamıyor.😂

Sosyal medya ve televizyon ile göz önüne gelip kiminin beğendiği kiminin beğenmediği belli kişiler bizlerde kıskançlık oluşturmuyor. Güzelse güzel, çirkinse çirkin der geçeriz!
2- Başka birinin fiziğini beğenmememiz kendi fiziğimizle kıyasladığımız anlamına gelmiyor!

Kimi armut kimi elma, kimisi de ayvadır. Yaratılış bu olduktan sonra ne kıyaslamak ne de başka bir şey yararımıza olur. Hemcinsinin fiziğini beğenmeyen bir kız kendi fiziğinden çoğunlukla memnundur fakat bunu anlatamaz kimi zaman. :/
3- Erkek arkadaşımızı kıskanmamız ona güvenmediğimiz anlamına gelmiyor. Aksine erkek arkadaşımızın muhatabı olan kıza güvenmiyoruzdur.

Seven bir insan kıskanır ama dozunda. Kimi erkek kendine güvenilmediğini düşünür ve öny argı oluşturur. Fakat bir kızın iradesi ve etkileme yeteneği erkeklerinkinden çok çok farklıdır. Bu yüzden siz erkeklere değil, muhatap olduğunuz kızlara çoğu zaman güvenmeyiz.
4- Türk kızı eşittir trip!

Mesele şu ki fazla naz aşık usandırır ve bende bu söze fazlasıyla katılıyorum. Çoğu kız durumu fırsat bilip trip şelalesinde boğuyor erkeği. Kesinlikle sağlıksız bir ilişki yoluna gitmemesi için tribi önermiyoruz. Ve her Türk kızı trip atmaz! Canlarım bunu anlayın lütfen.
5- Yabancı uyruklu kızları kendi vatanında doğup büyüyen soyu sopu belli kızlarımızla kıyaslamalarınız da yok mu?

Herkesin evladı kendine tabi. Ama bizim coğrafyamız temiz en azından. Doğup büyüdüğü memleketteki kızları eleştirip klavye maratonu yapan erkeklere sormak isteriz; Henüz görmediğiniz ve alışamadığınız, kendi kültürünüzden farklı ve daha geniş düşünceli bir kıza kaç sene dayanabilirsiniz?
Veyahut yabancı uyruklu kızları kıyaslamanız ciddi ilişkilerde mi saklı yoksa tek gecelik ilişkilerde mi?
Durum tek gecelikse kıyaslayabilirsiniz. Çünkü biz, tek gecede doyulacak kızlardan değiliz. İlişkilerde ki bağlara önem veririz ve her ne olursa olsun değer verir ve sahipleniriz. Bu tür ön yargılı erkeklere rastlayan kıskanç, tripkâr, cüretkâr ve diğer kötü özellikleri taşıyan kızları tenzi ederek söylüyorum. Umarım biraz olsun anlatabilmişimdir.😊
Sağlıklı ilişkileriniz olması dileğimle.❤
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar