Hayatımda gördüğüm en güzel iltifat

Ben hayatımda böyle bir mesaj, iltifat görmedim. Mümkünse bir daha da görmek istemiyorum. Peki siz KS üyeleri, böyle yaratıcı mesajlar alıyor musunuz? :P
Bu güzelmiş, beyler not alın bunu

Gerçekten hemcinslerimi tebrik ediyorum, bu kadar yaratıcı olmak her baba yiğidin harcı değildir ehehe.
Doktor herkese yürü demiş

''Yürümediğin bir kız kulesi kaldı'' diye birde erkeklerin günahını alırlar. Erkeklerin ne suçu var ki? Gördüğünüz gibi doktor tavsiyesi. :))
Ah bu kadınlar! Adamı şair yapar

Bu kadınlara da ne yapsak yaranılmıyor arkadaş! Yaratıcı bir arkadaşımızdan etkileyici bir şiir gelmiş. Bülbül gibi döktürmüş ama yinede yaranamamış. :/
Bir umuttur yaşamak

Adam aşkından ölüyor olsa gerek, her ay düzenli olarak mesaj atıyor. Olsun yinede vazgeçmek bizim ruhumuzda yok, denemeye devam.
Gayet mantıklı bir soru bence

Sohbete bir yerden başlamak lazım tabi karşımızdaki insanı tanımak için. Beyefendi gayet mantıklı bir soru sormuş, bunda ne var ki?
Buna düşmeyen kız taş kalplidir

Bu mesajı sadece erkekler anlar, kadınlar anlamaz. Halısaha'da kazanılan baklavanın hazzı hiçbir baklavada yoktur. Gel de bunu karşı cinse anlat, anlamaz! Taş kalpliler. :))
Basar mıydınız kızlar?

Kanka basacak çok insan var fakat sen yinede bastırma bence. :/ Ya da illa bastıracağım diyorsan, o da sana saçını süpürge etsin. Mutlu mesut bir şekilde yuvarlanıp gidin işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Zeka fazlalığından ölürler öyle böyle bir zeka değil yani
Yıllardır yalnızım hala yalnızım ve hala devam ediyor yalnızlığım :D
tamam ben gerizekalıyım , çünkü yukarıdaki hiç bir iltifatı ilgi çekici bulmadım, sorun sizde değil binde tamam mı:(
Hanımefendi üstün zekadan ziyade üstün sözel zeka deseniz daha yerinde bir ifade olur
ilginç ama çoğu değmez bu mesajlara. yüzüne söylersin ne varsa. ha illaki yazılacaksa özel olmalı
Yalnız kadınlar bu tür mesajlara düşmüyor.:)
Sen feno değil miydin premses
İvid de sen kimsiin?😮
Hatırlayacağını sanmıyorum
Nickin, profilin tanıdık gelmedi.😕
BalkonSeksisi, Vitoscalettaa falan
Aa tamam hatırlar gibi oldum. Hoş geldin.😀
Teşekkür ederim de, fenoluk neden gitti premses🤦♂️
Uzun ve sıkıcı bir hikaye.😕
Hmm, boşver o zaman sormadım say. Görüşürüz sonra👻
Bys.✋🏻
Adamlar çalışıyor ama boşa
erkeklerin kafası iyi basıyor bu işte
piliz on dı dor :D :D
Cringe
askjdhkjah çok yaratıcı ama.
hahaha güzel bence tebrikler
Çok komik ya..🙂
Doktor herkese yürü demiş
çok iyi😂😂