Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

Öncelikle bir kadın ayrılmayı kafasına koyduğunda hemen belli etmez. Sizi severken bile aklına yerleşmiştir. Siz gönlünüzü kırmızı güllerin şaşasında avuturken, o sarı güllerin havzasında ayrılık şarkılarından seranat yapmaya başlamıştır bile. Burda önemli olan, kadınların ilişkinin yapı taşına daha hakim olmaları ve nihayetlenmesi gereken yerde bunu bir bahane katarak ya da açıkca söylemeleri..

1)Biz iyi bir arkadaş olabiliriz.

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

Burda verilmek istenen mesaj açıktır. Benim sana karşı duygularım bitti, sırf sen seviyorsun diye bu aşk tiyatrosunda bende varım diyorum. Çok sürmez her defasında başka bir bahaneyle gelecektir. Erkek olsun, kadın olsun ayrılmak isteyenin direk ipini çekin. Kimse sizden üstün değildir ağlayıp zırlamayın..

2)Gereksiz kıskançlık zehiri.

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

Aktris burada herhangi bir olayı kıskanarak ayrılmayı kafasına koyar. Siz yapma etme canım, valla billa öyle değildi dersiniz, lakin işin aslı kıskançlık filan değil kadının ayrılmak istemesidir. Durduk yere gelip nasıl ayrılalım desin onada hak verin. :D

3)Ben senin aşkını hak etmiyorum.

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

İşte bu cümleyi elinizde kazma/kürek olsa dibine dibine eşelemek istersiniz. Ne dedi bu söylemindeki iç ses çığlığı sizi mahveder. Siz o cümle metnindeki mahsulü almak için çabaladıkça, sizinle tartışmaya girip ayrılalım lugatını yüreğinizden aşağıya sallandırıp sizi aşk dergahında nakavt eder. :)

4)Kadının duygusal boşluğu

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

Buda ayrılık bahanelerinden birisidir. Yalnız kadın bile farkına varmaz söylediğinin. "Beni sevdiğine inanmıyorum, ben sözlere değil davranışlara bakarım". Siz her şeyi yaparsınız ama karşı taraf sürekli sizde bir eksiklik hisseder. Normalde sevdiğin insanın varlığının bile sizi mutlu etmesi gerekirken, çaba üstü çaba sarfedip nihayetinde tekmeyi yiyenler kulubünde bulursunuz kendinizi. (Vermeyin hak etmeyene hiç bir değeri vermeyin)..

5)Seni sevsemde sana bağlanamıyorum.

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!

İşte en acısı budur. Ulan turkcell bile hayata bağlarken, ben neden kendime bağlayamıyorum dersiniz. Arkadaşım bağlılık büyüsünde, jumbo kurbağa bacağı kullanmazsan sonuç bu olur işte, bağlanmaz sana. Sevgide bağlılık güzel bir şeydir, aşkınıza sahip çıkın üzmeyin o minnoşunuzu. #))

Görsellerden anlayacağınız üzere bir kadın sizi çok kolay hayatından çıkartır beyler. :D Bensiz yapamaz havalarına sakın girmeyin. :D

Kadınların Ayrılık Konuşması Gelmeden Sinyallerini Yollaması!
Cevapla