Sağlıklı ilişkiler yaşamayı hepimiz istiyoruz ama bunun için elimizden geleni de yapmadığımız sürece, hatayı hep karşı taraftaki insan atmaya devam edeceğiz. Biz elimizden geleni yapalım, gerisi bizi ilgilendirmez. Peki, sağlıklı bir ilişki yaşamak için neler yapmak gerekiyor?
1. Herkesin kendine özel bir alanı olduğunu kabul edin

İlişkiler ilerledikçe insanlar artık tamamen iç içe geçiyor. Ama bir noktadan sonra bu durum sıkıcılaşıyor. O nedenle, herkesin kendine ait olan özel alanını korumasına özen göstermesi gerekiyor. Kendi arkadaşlarınızla vakit geçirin, o da geçirsin. Gidin akşam kendi dizinizi izleyin. Bırakın o da başka bir şey yapsın. Özgür bırakın kısacası.
2. Her koşulda dürüst olun

Onunla ilgili görüşlerinizi yanlış şekilde paylaşmayın. Kırılacak diye yalanlar söylemeyin. Her zaman dürüst olun ve aranızdaki güveni sağlamlaştırın.
3. İçinize atmayın

İçinize attıkça o daha da büyüyecek. Canınızı sıktığı her hareketi onunla tatlı bir dille konuşun. İletişim kurmaktan korkmayın.
4. Cinsel hayatınızı monotonlaştırmayın

Beraber yaptığınız her şeyden keyif aldığınız gibi bundan da keyif alın.
5. Kararlarına saygı duyun.

Herkesin kendine özel bir hayatı olduğunu unutmayın. Kararlarına saygı duyun ve eğer ki zarar göreceğini düşündüğünüz bir karar aldığına inanıyorsanız da tatlı bir dil ile onunla iletişime geçin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Eğlenceyi atlamayın
Sevginizi gösterin
Bunları da ekledik mi tamamen doğru oluyor. Sağlıklı bir ilişki için doğru ve yararlı bilgiler verdiğin için ellerine sağlık. :)
Fazlasıyla ideal, gerçekçi değil. Böyle bir kadın tanımadım daha.
zor olan da böyle olabilmek zaten
mükemmel dedikleri sanırım
gayet mantıklı seyler bravo valla
emirhancankir1
Ozgur biraktik diye gitti aldatti jxkxkxkx
Saygı ve güven de çok önemli
olur uygularım
çok doğru