Ayrılırken rahat bir nefes aldığınız kişinin arkasından biraz zaman geçince barışma isteği içinize 'lök' diye çöküp kalabilir. İşte öyle zamanlarda insan nefes alamaz, bahane arar da bulamaz. Buyrun, size rehberlik edecek birçok barışma bahanesi... Hemen sarılın telefonlara 📱

'Rüyamda seni gördüm, merak ettim.'

Gerçek ya da değil bilinmez, ama sık sık tercih edilen bir yöntem. 'Rüyamda seni gördüm, pek iyi değildin. Nasıl olduğunu merak ettim.' yazdığınızda 'Teşekkür ederim' ile başlayan güzel bir dönüş alabilirsiniz, ya da 'Sana ne nasıl olduğumdan' diye terslenebilirsiniz. Hazırlıklı olun.
'Bayramın / kandilin mübarek olsun.'

Bayram ve kandil mesajları da barışma mesajlarında zirvede oluyor. Bayramı, kandili bahane edip iletişime geçmeye çalışan çok kişi var, ama karşı taraf kafasında bitirmişse bayram seyran dinlemez, o mesaja geri dönüş yapmaz maalesef. Geri dönüş varsa umut vardır.
'Arkamdan konuştuğunu söylediler!'

Bu biraz sert bir giriş gibi görünse de hiç belli olmaz, bir anda sizi melek onları şeytan yaptığı için her an bir değişim olabilir. Geri dönüş yapması ve kendini savunmak istemesi çok yüksek bir ihtimal.
'Eşyalarını almaya gelecek misin?'

Giden gittikten bir süre sonra, kalanın çok sık başvurduğu bir yöntemdir. Eğer giden kaçarak gitmediyse muhakkak dönüp eşyalarını almak isteyecektir. Kimbilir belki o anda bir kıvılcım bile işe yarayabilir...
'İyi değilim. / Çok hastayım.'

Bu tamamen duygu sömürüsüne dayalı bir yöntem. Bir de bunun ilerisi olan 'Hastanedeyim' psikolojisi var ki hiç normal değil. Yani işi kendine zarar vermeye kadar götüren de var. Öyle aciz birine kimse geri dönmez arkadaşlar, dönse de uzun süreli olmaz.
'Kaza geçirdiğini duydum haberlerde, yoksa isim benzerliği mi?'

Hiçbir bahanenin kalmadığının göstergesi bir cümledir. Ne alaka değil mi yani? Kimbilir belki de Google'da ismini arattım, yani o derece fazla önemsiyorum seni. Bir çay daha içilebilir belki, çünkü çay varsa umut vardır.
'Yardımına ihtiyacım var.'

Bu daha çok mesleğe ya da güce bağlı olarak değiştirilebilecek bir yöntem. 'Bir konu hakkında sana danışmak istiyorum, yardımına ihtiyacım var' diyebilirsiniz. En kötü ihtimalle size yardımcı olup telefonu kapatır. Yardımcı olmayacak kadar vicdansız değilse tabii...
'Aaa mesajı yanlışlıkla sana göndermişim!'

Böyle bir hata yapıyorsanız bari telefonda kayıtlı isimlerin uyuştuğunu bahane edin. Ne bileyim yani 'Ayşe'ye atacağım mesajı yanlışlıkla sana atmışım Okan, nasılsın?' cümlesi de hiç olmaz yani.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar