Sevgililer Gününü Yalnız Geçirecekler Üzülmesin! İşte Sevgilisizliğin En Güzel Yanları

Sevgililer gününde malum herkesin elinde hediye poşetleri, çiçekler, çikolatalar dolaşacak...

Bazılarımız "Sevgilimiz olsa, ne de iyi olurdu!" diyecek. Ama sevgilisizliğin güzel yanları da var tabii ki.

Mesela;

Sevgiliniz yoksa, sevgililer gününde hediyeye vereceğin para cepte kalır. Bu parayla sevgilimizi mutlu etmek yerine kendimizi mutlu edebiliriz. Sevgilin yokken sadece kendi dertlerinde ilgilenirsin. Fakat sevgiliniz olunca;

-Kendi dertlerin,

-Sevgilinin dertleri,

-Ailelerin birbirleri arasındaki uyuşmazlıklar,

-Gelecek planlarıyla ilgili çatışmalar,

-Cinsel uyum sorunları.

Karışanın yok bir kere! Hesap vereceğin birisi yok!

Bu güzel bir şeydir. Kendini özgür hissedersin. Eve kaçta döneceğini, kimlerle takıldığını düşünmezsin bile!

İhanet edecek bir sevgilin olmaz

İhanet kötü bir şeydir. İhanetin mazereti olmaz. Sanırım, sevgilisizliğin en güzel yanlarından birisidir bu. İhanete uğramazsın ama bazı insanlar dostlarından, arkadaşlarından da ihanete uğrayabiliyor. O başka konu.

Kendine daha fazla zaman ayırırsın

Zamanın sana kalır. İşten veya okuldan yorgun gelirsin. İlgileneceğin, telefonda uzun süre konuşup mesajlaşacağın biri olmaz. Yemeğini yiyip şöyle bir uzanırsın koltuğuna.. Elinde kahve.

Sinir ve stres çekmiyorsunuz

Kavga ettikten sonra sinirleneceğiniz stres yapabileceğiniz birisi olmuyor.

Telefonununuz sarjı bittiği zaman sıkıntı yapmanıza gerek yok

Evet hepiniz sarjınız bittiği için trip yemişsinizdir ama artık trip yiyeceğiniz birisi yok :))

13 Şubat Sevgilisizler Günü'nü kutlayabilirsiniz. :)

Sevgililer Gününü Yalnız Geçirecekler Üzülmesin! İşte Sevgilisizliğin En Güzel Yanları
Cevapla