Sevgililer gününde malum herkesin elinde hediye poşetleri, çiçekler, çikolatalar dolaşacak...


Bazılarımız "Sevgilimiz olsa, ne de iyi olurdu!" diyecek. Ama sevgilisizliğin güzel yanları da var tabii ki.
Mesela;
Sevgiliniz yoksa, sevgililer gününde hediyeye vereceğin para cepte kalır. Bu parayla sevgilimizi mutlu etmek yerine kendimizi mutlu edebiliriz. Sevgilin yokken sadece kendi dertlerinde ilgilenirsin. Fakat sevgiliniz olunca;
-Kendi dertlerin,
-Sevgilinin dertleri,
-Ailelerin birbirleri arasındaki uyuşmazlıklar,
-Gelecek planlarıyla ilgili çatışmalar,
-Cinsel uyum sorunları.
Karışanın yok bir kere! Hesap vereceğin birisi yok!
Bu güzel bir şeydir. Kendini özgür hissedersin. Eve kaçta döneceğini, kimlerle takıldığını düşünmezsin bile!
İhanet edecek bir sevgilin olmaz
İhanet kötü bir şeydir. İhanetin mazereti olmaz. Sanırım, sevgilisizliğin en güzel yanlarından birisidir bu. İhanete uğramazsın ama bazı insanlar dostlarından, arkadaşlarından da ihanete uğrayabiliyor. O başka konu.
Kendine daha fazla zaman ayırırsın
Zamanın sana kalır. İşten veya okuldan yorgun gelirsin. İlgileneceğin, telefonda uzun süre konuşup mesajlaşacağın biri olmaz. Yemeğini yiyip şöyle bir uzanırsın koltuğuna.. Elinde kahve.
Sinir ve stres çekmiyorsunuz
Kavga ettikten sonra sinirleneceğiniz stres yapabileceğiniz birisi olmuyor.
Telefonununuz sarjı bittiği zaman sıkıntı yapmanıza gerek yok
Evet hepiniz sarjınız bittiği için trip yemişsinizdir ama artık trip yiyeceğiniz birisi yok :))

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar