Sevdiğiniz, sesine, yüzüne, gülümsemesine ölüp bittiğiniz sevgilinizden sadece küçük bir tartışma yüzünden ayrıldıktan sonra her insanın yaşadığı bazı duygular vardır. Sadece küçük bir olay ve bu olayda iki tarafında az çok suçu olabilir ve istemeyerek de olsa ayrılmış olabilirler. Sonuçta sevgi ve aşk bitmedi, anlık kızgınlık yüzünden oldu bunlar ve vedalar edilmişse emin olun ki o vedalar sahtedir.

İşte ayrılık sonrası yaşadığımız o duygular, hissiyatlar... Kısacası o durumlar!
Şok etkisinde olmak

Bir tartışma, kıskançlık veya başka bir şey yüzünden kavga edersiniz ve birbirinize veda edersiniz. Şöyle bir gerçek var ki bu vedalar sahtedir. İstenmeyerek ve o anki öfkenize yenik düşerek söylenmiştir. Tabi vedalar edildi ve ayrıldınız. Normal olarak bir şok yaşıyorsunuz ve olayı kavramaya çalışıyorsunuz.
Üzüntüyü içinde hissetmek

Aradan saatler ve günler geçmeye başladı, iki taraftan da tık yok. Eee ne olacak böyle? Artık suçlu olmasanız bile kendinizi suçlayacaksınız çünkü saçma sapan bir tartışma yüzünden ayrıldınız ve bunun için kendinizi suçluyorsunuz. Tabi bu durumda karşı tarafta o duyguları yaşıyor. İki taraf da üzüntü içinde ve akıllarında "Ne yaptım ben?!" sorusu ile dolaşıyorlar.
Özlem duygusunu rüyalarla birlikte yaşamak

Üzüntünüz kat kat artarken bir de üstüne özlem duygusu ekleniyor. Onu öyle özlüyorsunuz ki artık rüyalarınıza girmeye başlıyor ve günler boyunca aralıksız olarak onu görüyorsunuz. Bu durum canınızı çok ama çok acıtıyor, belki ona ulaşırım umuduyla mesaj atmak istiyorsunuz ama eliniz gitmiyor. Aynı şekilde karşı taraf da bunu yaşıyor. Özlem duygunuz gün geçtikçe artıyor...
Kıskançlığı şiddetli bir biçimde yaşamak

Sosyal medyadan onu takip ederseniz ve onun karşı cinsiyle yaptığı en ufak bir konuşmayı bile kıskanırsınız ve içiniz içinizi yer. Aklınızda tek soru vardır, " a başkasından hoşlanırsa?" bu soruyu günlerce tekrarlarsınız ve kıskançlık içinizi yiyip bitirir. Kalbiniz ağrımaya başlar, garip duygu karmaşaları içinde kaybolursunuz.
Unutmaya çalışmak ama unutamamak

Dersiniz ki "Unutayım bari..." ama yok öyle bir şey. Unutamazsınız, ona olan aşkınız, sevginiz ve verdiğiniz değer öyle büyüktür ki, unutmak bunların yanında atom parçacığı kadar küçük kalır. O yüzden unutma işini aklınızdan çıkarın, çünkü unutamazsınız.
Sonuç olarak...

Artık bu böyle olmayacak diyorsunuz, elinizden geleni yapıyorsunuz ve sürekli uğraşıyorsunuz. Sonra ne mi oluyor? Genelde böyle ufak tefek tartışmalar yüzünden birbirinize söylediğiniz sözler uçuyor ve ikinizden biri mesaj atıyor ve eskisinden daha sağlam bir bağ olmak üzere ilişkiniz sağlamlaşıyor. Bunun dışında yani "Genel" diye tanımladıklarım dışında barışmayanlar da gururlarına yenik düşüyor.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar