Moda eğlenceli olmalı, kurallar içinde boğulmak modanın doğasına aykırı. :)
Desenleri karıştırmamamız gerektiğini kim söylediyse lütfen şuradan bir çıkıp gitsin.

Baskılar, desenler her zaman tarzdır, modası geçmez. Ama bunları kombinlemek de illa bilimsel bir araştırma olmak zorunda değil, her deseni birbiriyle kombinleyebilirsiniz.
Siyah ve kahverengi kombinlenmezmiş, kim demiş?

Tamamen siyah olmak istemiyor ama koyu renkten de vazgeçemiyorsanız yardımınıza kahverengi yetişebilir.
Sadece yüzük, kolye ya da küpe mi? Çok eskide kaldı bu, artık hepsini beraber takıp takıştırıyoruz!

"Çok boğmasın, yalnızca 1 tanesini kullanın" derlerdi bir ara. Biz ne yapıyoruz onları dinlemiyor ve hepsini aynı anda kullanıyoruz.
Ayakkabı ve çanta eşleşmeli, aynı renk olmalı... Mı acaba?

Modanın bir formülü olmamalı. Örneğin parlak bir renk sizi zaten çok canlı gösterecektir, hem ayakkabı hem çantayı eşleştirmek iyice sizi patlatabilir. Eşleştirme yapmasanız da olur yani.
Uzun boyluysanız topuk giymeyin diye kim dedi?

Tamam ben kısa boylu olanlardanım ama uzun boyluların neden topuklu giymemesi gerektiğini anlayamıyorum. Kadın belki 2 metre olmayı, herkese tepeden bakmayı seviyor? Kime ne uzun boyluysa...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar