İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

İlişkilerde hep iki taraf taraf karar verir. Her iki taraf verilen karara saygı duyup uygular. Ya kuralları tek kişi belirlese nasıl olurdu?

Haftada 3 kere yapılan halı saha maçları haftada bire düşerdi!

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

Bu ilişki ütopyasında benim kurallarım geçecekse kesinlikle ilk önceliğim haftada 3 kere yapılan halı saha maça haftada bire düşerdi. Bunun yerine birlikte daha farklı aktiviteler yapardık.

Tüm kız arkadaşları da ben olurdum, erkek arkadaşları da!

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

Yeri gelir erkek arkadaşları gibi futbol konuşurdum yeri gelir kız arkadaşları gibi bana alacağı hediyeler için tavsiye verirdim. :D

Eve gelirken iki günde bir en sevdiğim çikolatalardan almasını isterdim.

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

Sadece özel günlerde değil iki günde bir en sevdiğim pastaları, çikolataları almasını isterdim. Eğer unutursa diğer hafta iki kat almasını isterdim.

Bu sefer salatayı masaya getirme görevi bana düşerdi, gerisini o yapsın!

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

Bu sefer salata görevi ben de yemek yapma görevi onda olurdu. Ayrıca haftada bir mutlaka temizlik yapmasını isterdim. Böylelikle görevleri değişip, empati kurmasını sağlardım.

Ne olursa olsun bana yalan söylememesi kuralını koyardım!

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?

Anlat sen seversin yalanı demek yerine her ne olursa olsun bana yalan söylememesini isterdim.

#KurallarıBenKoyarım

#İlişkiütopyası

İlişki Ütopyasında Kuralları Ben Koyacak Olsaydım Önceliğim Neler Olurdu?
Cevapla